Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › Foruma Jaunumi un Lietošana › Iesācējam – palīdzības meklētājam (apspriežam!)
Instrukcija iesācējam – palīdzības meklētājam
1. Ja Tavas zināšanas IT jomā ir iesācēja līmenī – vislabāk to uzreiz godīgi pateikt. Tas palīdzēs novērst pārpratumus.
2. Pirms veidot tēmu, izvēlies pareizo Foruma sadaļu.
Vajadzības gadījumā nosauc datora modeli, operētājsistēmas tipu, uz ekrāna izmestos
Ja vajag ieteikumu, kā “kādu datoru pirkt?” – neaizmirsti pieminēt, ko ar šo PC taisies darīt: tikai sērfot internetā un skatīties filmas, vai spēlēt spēles, vai varbūt nodarboties ar videomontāžu?
6. Ir tāds teiciens “Labāk vienreiz redzēt, nekā simtreiz dzirdēt!”. Ja kaut kas dīvains un nesaprotams redzams uz ekrāna – visgudrāk uztaisīt ekrānattēlu, un pievienot tēmai kā ilustrāciju.
Arī konsultanti ir tikai cilvēki un var kļūdīties. Jo precīzāka būs bijusi autora dotā informācija, jo mazāka kļūdas iespēja.
tas ir noticis… tagad arī notepad no lietpratēju saieta ir kļuvis par pokemonu palīdzības centru
Es līdz šim domāju, ka forums ir vieta, kur sapulcējas forumisti (brīvprātīgi cilvēki), kas palīdz citiem cilvēkiem, kam vajadzīgs padoms, problēmas risinājums.Protams, arī paši forumisti ne tikai palīdz citiem, bet ir iespēja papildināt savas zinības no citu forumistu viedokļiem, ieteikumiem.
Tipisks traktējums gan bieži ir:
1. Ja Tavas zināšanas IT jomā ir iesācēja līmenī – vislabāk to uzreiz godīgi pateikt. Tas palīdzēs novērst pārpratumus.
Sāc ar “nesmu idjots”. Vēl vari piebilst – “netaisos lasit kkadus noteikumus”
2. Pirms veidot tēmu, izvēlies pareizo Foruma sadaļu.
Kurā nu trāpas ieklikšķināt – tā tak ātrāk.
3. Veidojot tēmu, virsrakstu raksti tādu, lai no tā varētu saprast Tavu vajadzību. Tas pievērsīs uzmanību tavai tēmai.
Vislabāk ar CAPSLOCK, piemēram “EW HELP!!!!!!!!!!!!!!”
4. Raksti latviski, ar garumzīmēm, un ievērojot gramatikas prasības. Cieni savas valsts valodu! Izņēmuma gadījumā (rakstot no telefona) atļauts lietot arī pareizu translitu.
Kur vien tas iespējams, lietojot w,x, 4,0, utt.
5. Apraksti savu problēmu iespējami pilnīgi, precīzi un konkrēti!
“kkas notka hvz koo laj dara?!?!?!”
Vajadzības gadījumā nosauc datora modeli, operētājsistēmas tipu, uz ekrāna izmestos kļūdu paziņojumus utml. Atceries, ka mēs neesam zīlēšanas salons, un nāksies strādāt tikai ar to informāciju, ko autors būs devis.
“kr4 taac kruc rozigs lapsis” – kaut kā tā būs pietiekami.
6. Ir tāds teiciens “Labāk vienreiz redzēt, nekā simtreiz dzirdēt!”. Ja kaut kas dīvains un nesaprotams redzams uz ekrāna – visgudrāk uztaisīt ekrānattēlu, un pievienot tēmai kā ilustrāciju.
Vislabāk visu ekrānu bmp formātā un kādā grūti pieejamā vietā, kur daudz dažādu reklāmu.
7. Pirms publicēt gatavo tēmu – nospied pogu “Apskatīt!” un pārlasi visu vēlreiz! Ja viss ir pareizi – spied “Apstiprināt!”
Katram gadījumam vismaz trīs reizes.
8. Saņemtos padomus ieteicams izvērtēt kritiski un “nestrēbt karstu putru”!
Neaizmirst pēc tēmas ievietošanas ik pēc trīs minūtēm to papildināt ar komentāriem:
kasiko te neviens neko nerubii???????
davaj, sarosas!!!!
.
Vieglas peļņas kārotāji man varētu arī nepiekrist – ja vidējā lietotāja zināšanu līmenis pacelsies, daudziem “spečukiem” darba paliks daudz mazāk. 🙂
KaNeiet – laps 😀
KaNeiet
aoma
Bet ideja kā tāda atbalstāma.
No otras puses, tas var pievilināt datuves biedrus un labāk cept rakstus nevienam nesaprotamā valodā(vēlams kriptētus), lai tikai “savējie” var izlasīt.
Preses relīzes