IFA 2011: Panasonic iepazīstināja ar tīklu atbalstošiem 2D/3D audiovizuāliem produktiem

Sākumlapa Forumi Notepad.lv IT ziņas PR IFA 2011: Panasonic iepazīstināja ar tīklu atbalstošiem 2D/3D audiovizuāliem produktiem

Tiek skatīti 1 ieraksti – 1 līdz 1 (no 1 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #154899
    shady
    Participant

    Kompānija Panasonic izstādē IFA 2011 Berlīnē šogad pārsteidza izstādes apmeklētājus ar trim aizraujošām stendu „zonām”, kurās varēja iepazīties ar plašu jaunāko 2D un 3D audiovizuālo produktu klāstu, kas atbalsta darbu tīklā, kā arī varēja uzzināt par jaunākajām tendencēm digitālā attēlveidošanā.

    Panasonic stendi ļāva apmeklētājiem piekļūt 3D Zonai un izbaudīt 3D produktus un tehnoloģijas, tajā skaitā Full HD 3D mājas kinozāles ar jaunu PT-AT5000E 3D projektoru, jaunākos godalgotos 3D VIERA televizorus no VT30 produktu sērijas, kā arī 3D Blu-ray disku rakstītājus/ atskaņotājus un pilnas 3D mājas kinozāļu sistēmas. Pašā 3D zonas sirdī Panasonic sarīkoja iespaidīgu VIERA ekrānu skati – sienu, kas uzbūvēta no 52 3D plazmas ekrāniem, tajā skaitā pasaulē lielākā 152 collu ekrāna. 3D foto un video filmēšanas zonā apmeklētājiem bija iespēja izmēģināt jauno, pasaulē pirmo dubultlēcu 2D/3D videokameru Panasonic HDC-Z10000, kā arī uzņemt bildes ar jaunajiem LUMIX G X Power Zoom objektīviem (H-PS14042 un H-PS45175).

    Panasonic AV tīklošanas zonā apmeklētāji tika iepazīstināti ar izklaides iespēju pasauli, ko piedāvā dažādu audiovizuālo produktu tīklošana ar televizoru. Tika prezentētas tehnoloģijas, kas ietver sevī plašu aplikāciju klāstu VIERA Connect – jaunu, uz mākoņdatošanas bāzētu servisu, kas nozīmē jaunu televīzijas ēru, līdzīgi kā Digital Living Network Alliance (DLNA). Izstādē arī tika prezentētas ar Wi-Fi savietojamas digitālās kameras – tādas kā, piemēram, nesen izstrādātā DMC-FX90. Apmeklētājiem bija iespēja iepazīties ar mājas audiovizuālo tehnoloģiju jaunumiem, piemēram, Blu-ray atskaņotājiem un rakstītājiem, kuri ne tikai nodrošina satura atskaņošanu uz ekrāna, bet piedāvā arī papildus funkcionalitāti tīklošanas risinājumiem.

    Iespaidīgajā savienojamības objektā (ekrānu siena, kas sniedzās līdz pat paviljona griestiem) bija iespēja izmēģināt dažādas VIERA Connect aplikācijas – interaktīvo sacīkšu spēli Asphalt 5, kā arī fitnesa un sociālo tīklu aplikācijas, kas ļauj lietotājiem skatīties tiešā ētera pārraidi, vienlaikus tērzējot internetā ar VIERA TV palīdzību. Muzikālie priekšnesumi radīja patiesu festivāla gaisotni, ļaujot apmeklētāji vēl vairāk izbaudīt jautras un inovatīvas aplikācijas un tehnoloģijas.

    Š…emot vērā Panasonic uzstādīto mērķi 2018. gadā kļūt par Zaļu inovāciju kompāniju Nr.1 elektronikas nozarē, Panasonic arī izstādē IFA 2011 iepazīstināja ar saviem enerģijas taupīšanas risinājumiem un zaļām tehnoloģijām, kas bija apskatāmas Zaļo tehnoloģiju un enerģijas taupīšanas risinājumu zonā. Š ajā zonā ikviens apmeklētājs varēja gūt priekšstatu par Panasonic iniciatīvām, kas vērstas uz zemu izmešu sabiedrības veidošanu. Apmeklētāji varēja uzzināt par Panasonic enerģijas radīšanas (saules paneļi, kurināmā elementi), enerģijas glabāšanas (litija bateriju glabāšanas sistēmas), kā arī enerģijas taupīšanas risinājumiem (siltuma sūkņi, LED apgaismojums) un mājas enerģijas pārvaldības sistēmām (HEMS). Panasonic demonstrēja, kā mājai domātie enerģijas risinājumi var tikt pielietoti arī veselas pilsētas gadījumā, kā arī iepazīstināja ar „gudru pilsētu” piemēriem – tādiem kā Fujisawa Sustainable Smart Town (SST) Japānā.

    Ä€rpus paviljona tika uzstādīts Panasonic dzīves inovāciju konteiners – 20 pēdu (~6 m) augsts kuģa konteiners, kas aprīkots ar tādām tehnoloģijām kā saules enerģijas ģenerēšanas sistēmas, uzglabāšanas baterijas, kontroles aprīkojums un sarežģīts komunikāciju aprīkojums. Š is mobilais konteiners tika izveidots, lai kalpotu kā enerģijas radīšanas, glabāšanas un taupīšanas risinājums ārkārtas gadījumos vai reģionos bez elektrības infrastruktūras. Izstādē arī tika parādīts, kā dzīves inovāciju konteiners tika izmantots Indonēzijā un vietās, kas cieta no zemestrīces Japānā 2011. gada martā.

    Pirmo reizi Panasonic organizēja arī tiešu interaktīvu pārraidi no izstādes IFA, lai cilvēkiem no visas pasaules sniegtu iespēju pievienoties Panasonic un kopā atklāt Panasonic inovāciju pasauli.

    Panasonic Live@IFA pārraide notika katru dienu un to vadīja Vācijas MTV kanāla raidījumu vadītājs Patrice Bouédibéla. Skatītāji varēja nosūtīt savus jautājumus ar Panasonic Facebook lapas starpniecību. Dalībniekiem bija iespēja laimēt jaunākos Panasonic produktus vai biļetes uz 2012. gada Olimpiskajām spēlēm Londonā, kuru oficiālais partneris ir Panasonic.

    [img]https://notepad.lv/userpix/29_panasonicatifa2011_1.jpg[/img]

    Autors
    Ieraksti
Tiek skatīti 1 ieraksti – 1 līdz 1 (no 1 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā