Internet veikali un Telefons

Sākumlapa Forumi Sakaru tehnika Mobilie telefoni Internet veikali un Telefons

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 12 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #156382
    korneliJs
    Participant

    XNET.lvDraudzene iegādājas Xneta HTC sensation par 312 LS, telefons nogāja 2 mēnešus un sākās problēmas (pārkarsa) tika nests xnetam un vini sutija uz ekspertizi Mobilux abas reizes teica ka telefonam vis ir Ok- lai gan tā nebija

    Nesam 3 reizi viniem jo tā problēma bija nopietna neuzlādējas līdz galam un pārkarst.

    Noskaidrojām un aiznesām uz DT Trodeks mukusala Izrādās ka HTC telefonsu vienigi viņi var labot Baltījā jo viņiem ir aparatūra vajadzīgā un speciālisti neviens cits kantoris to nedrikstot- Tad viņi paņēma telefonu par garantiju nomainija plati domājām vis ok mājās pie pirmās lādēšanas telefons izslēdzās un gatavs bija.

    Ar nelielas ekspertīzes papiriem dodamies uz Xnet + Paterētāja paīri kurus likām parakstīt utt meiģinot atgūt visu naudu ko viņi NE PAR KO nevēlas adot.

    Telefons remontos ir bijis 3 mēnešus labi ja darbojies 2vus

    Jautājumi sekojoši

    Vai Internet veikalos pārdod tādu preci kā otrās un trešas sķiras kvalitātes preci kas pieņemsim ir ar kadiem defektiem vai problēmam ?!

    Vai patiesībā tas ir tik pat droši ka iegādātā internet veikalā prece no parastiem veikaliem kur cena ir ievērojami dārgāka ar neko neatšķiras ?

    PS- Nervi sabeigti cīnoties ar XNET.lv Grūti izlemt vai uzticēties kādam citam internet veikalam cerot ka vis būs kartībā jo cerams pēc naudas atgūšanas varēsim iegādāties jaunu. Varbūt bijām vieni no 100 cilvēkiem kam tā neveicās ar iegādāto preci.

    #284879
    shady
    Participant

    Veikals internetā vai veikals blakus mājā ar izkārtu šiltīti un smaidošu pārdevēju – juridiski nav nekādas atšķirības.

    Tagad nav laika pārbaudīt info, bet pirms kāda laika atceros noteikumu, ka tev ir tiesības nedot tālruni veikalam uz ekspertīzi. Tev ir tiesības pašam aiznest un neatkarīgu ekspertīzi un tad slēdzienu un izmaksas piestādīt veikalam. Tad vienu brīdi bija noteikums, ka ja tu kā muļķītis esi atdevis telefonu veikalam uz apskati, tad tu esi labprātīgi piekritis remonatm nevis tūlītējai naudas atgriešanai, bet tie noteikumi mainījās, atceros, ka bija tiesības uz naudas atgriešanu, ja prece sabojājas pusgada laikā, pēc tam – 3 mēnešu laikā. Tie noteikumi mainās, ieej patērētāju tiesibas mājas lapā un pastudē + nebaidies komunicēt – citreiz ņem un pazvani uz to konsultatīvo tālruni un uzjautā padomu.

    =========

    Update:

    [img]https://notepad.lv/userpix/29_screenshot1_1.png[/img]

    => https://www.ptac.gov.lv/page/234 (pastudē visu, kas tur rakstīts)

    #284880
    bumbulis
    Participant

    Galvenais nedrīkst punķoties ar viņiem un saglabā visus ekspertīzes slēdzienus un jebkurus citus dokumentus. Un tiešām divreiz pārlasi visus tos likumus, arī šeit: https://www.likumi.lv/doc.php?id=23309. Mani arī centās apvest garantijas ietvaros, mobilo nevarēja sataisīt (arī ar vairākiem mēģinājumiem) un piedāvāja atmaksāt naudu (protams atrēķinot superlielu nolietojuma summu), vai samainīt pret citu tālruni (iedeva sarakstu ar daudziem salīdzinoši lētajiem modeļiem, lai es izvēlos kuru gribu), taču, kad viņiem uzskaitīja visādas juridiskas nepilnības visos tajos viņu procesos un atstāja iespaidu, ka tik viegli tāda čakarēšana neies cauri, bez problēmām piešķīra man optimus 2x.

    Veiksmi!

    #284881
    korneliJs
    Participant

    shady :tu kā muļķītis esi atdevis telefonu veikalam uz apskati, tad tu esi labprātīgi piekritis remonatm nevis tūlītējai naudas atgriešanai

    1. kārt telefonu aiznesot uz citu servisu un atnesot slēdzienu garantiju esi zaudejis ! Līgumā tā ir minēts un to viņš vēlējas lai mes izdaram (devil) lai zaudētu tiesības uz ktkadu labošanu vai naudu

    2. Naudu nevarēja uz reiz pieprasīt jo viņiem bija vajadzīgs slēdziens ka tiešām ktkas kaiš – ps. mums bija safočētas bildes + video viņi teica ka fotoshops un ka vis esot kārtībā !!!

    3. Patērētāji arī mums neko nevarēja garantēt jo mums tur teica lielākoties tie servisi ir uzpirkti veikalu labā un ja viņi iepilina udeni pateiks ka ta ir tava vaina !!!

    Naudu izdevas atgūt 🙂 PS Xnetu neieteikšu nevienam un pacs tur nekad neko vairs nepirksu ! 🙂

    #284882
    Foxsk8
    Participant

    Vispār, šādus stāstus esmu dzirdējis diezgan daudz, un pašam ir sanācis šādi uzdurties. Vislabākais patīk, ja telefons ir nonācis garantijā, un ja tu viņu vēl esi ņēmis kā mazcenas vai uz nomaksu, tu par šo laiku, ko telefons atrodās remontā, maksā pilnu summu, nu lūk, arī uzreiz sāku teikt, lai dod man vietā kādu citu telefonu, kamēr mans būs remontā, iedomājies, zin ko man tele2 iedeva, Siemens C35 modeli, es biju ahujeķ uz pakaļas, tā nu mēnesi ar tādu dabuju staigāt un darīties, atdod no remonta atpakaļ un atkal vaina klāt, sāku pētīt info, izrādās ka tam Nokia modelim ir tādi niķi, ko īsti salabot tā nevar. Tad nu beigās nospļāvos un staigāju ar tādu defektu kāds ir, un beigās vienkarši uzmetot visu tele2 un aizgāju pie cita operatora.

    Vēl ir fakts arī tāds, ja tu esi piemēram biznesa cilvēks, un telefonu esi ņēmis kā uz firmu, bieži vien tev uzreiz iedod ja ne pat labāku, tad citu līdzvērtīgu modeli bez vārda runas, jo nu zin kā, firmači var būt dažādi, ka beigās baigas ziepes nesavāra, jo nu Juridiskai personai tomēr ir lielāks spēks, nekā fiziskai.

    #284883
    ruukjis
    Participant

    Ne gluži foksi, no uzņemumie nebiadās dēļ viņu jurdiskā spēka, bet gan dēļ tā, ka var pazudēt ievērojamu klientu skaitu uzreiz. Esmu diezgan drošs, ka pret mazajām firmelēm, kur ir tikai sekretāre un boss, LMT neizturas savādāk kā pret fiziskām personām.

    Ja palasa to pašu patērētāju tiesību likumu, tad sapratīsi, ka juridiska persona ir daudz neizsargātāka nekā fiziska persona, tīri no likuma puses. Manā uzņēmuma jau ir bijuši precedenti, ka no pārdevēja skan apmēram šāds paziņojums: “Ä€aaa jūs esat juridiska persona, nē tad garantija ir tikai 1 gads”.

    #284884
    Foxsk8
    Participant

    Te jau ir tas, ka kā kurš pakalpoju sniedzējs uz to skatās, es jau neminēju visus faktorus, pēc kā šie abi divi tipi atšķirās, bet pieminēju virspusēji

    #284885
    samurajs
    Participant

    Varu apstiprināt ar atsauci uz kompetentiem avotiem, ka LV ir tirgotāji, kas apzināti iepērk brāķa preču partijas ar pazeminātu drošību par stipri lētākām vairumcenām, ar to gūstot ievērojamu peļņu.

    Kādas preces un kas ir tie veikali – info sargā vēl vairāk nekā augstākās pielaides kategorijas valsts noslēpumu 🙂

    #284886
    korneliJs
    Participant

    Mums tika iedota Nokia kurai pat nebija fociks un bija melnbalta modeli uz sitiena nepatieksu bet viens plus vinam bija baterija saruna rezima tureja 1 nedelu ! 😀

    Jebkuru preci perkot jābūt LV instrukcijaij Tam HTC ieksa nebija ka mes dzekam sakam vajag LV sis HTC nenodrosina LV valodu es tam piekrītu jo tā ir, Bet instrukcija pec pateretaj ktkada punkta Jums Xnetam janodrosina LV HTC lietošanas instrukcija – šis dusmigs saka priekš jums tuvakajas deinas sameklesim.

    Atskiriba starp IVeikalu un parasto veikalu – veikala tev pardevējs visu siki var istastit par preci nevis iveikala jaizlasa to kas ir preces aprakstu , veikalos cenas augstas tpc ka viņi īrē telpas kas ir stipri dārgāk un kam ir tiešāka saistība ar īsto piegādātāju nevis viena firma no otra parpērk palielinot cenu lūk tur jav tā atskirība cenas ziņā

    Samuraj- zini daudzus kuri ir pirkusi iveikala preci ta ilgak ir kalopjusi bez problemam neka parasta veikala pirkta tada pati prece.

    Vai tas vispār ir iespējams iepirkt brāķa preci no paša ražotāja ko reāli nedrīkst laist Tirdzniecībā

    #284887
    web33
    Participant

    Ha ha tu vēl par to šaubies ?!?!?

    Latvija valsts ir Nr 1 kur grūž visus brāķus pēc kārtas sākot ar spičkām beidzot ar auto.

    #284888
    korneliJs
    Participant

    web33 – zini esmu daudzus portativos pircis sev un comiem lidz sim nekadas problemas nav bijusas uc citas lietas.

    nu es gluzi tā neteiktu ka vis kas ir iveikalos ir ar kadiem defektiem vai ir brāķi ! vnk Xnet nerullleee !!!!

    #284889
    web33
    Participant

    Redz tu jau esi sabarots un samierinies ar to ,bet patiesībā tās preces kvalittāte ir 2x kvalitatīvāka,nekā ko tev piedāvā šobrīd.

    Nebūtu slinkums uzmestu mazu story par jaunu auto pārdošanu lv tirgū.

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 12 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā