Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › PR › IT Olimpiādes finālisti izstrādās risinājumu Rīgas maratonam
Ar pārliecinošu Siguldas Valsts ģimnāzijas (SVÄ¢) komandas uzvaru skolēnu grupā un LED komandas uzvaru studentu grupā, noslēgusies jau sestā IT Olimpiāde. Godpilno otro un trešo vietu skolēnu grupā ieņēma komanda 2Š kolota no Daugavpils un apvienotā Rīgas un Daugavpils komanda 3.Yao Ming. Savukārt, studentu grupā otrajā un trešajā vietā ierindojās abas Latvijas Universitātes komandas – Unusual un ODR.
IT Olimpiādes finālā, risinot atšķirīgas grūtības pakāpes programmēšanas uzdevumus kopumā piedalījās, 8 studentu un 7 skolēnu komandas no visas Latvijas.
„Viens no lielākajiem izaicinājumiem jaunajiem IT speciālistiem bija izveidot unikālu un līdz šim nebijušu tehnoloģisku risinājumu Nordea Rīgas maratona vajadzībām. Vislabāk šo prototipu izstrādāja studentu komanda LED, kura jau tuvākās dienās parakstīs sadarbības līgumu ar Lattelecom Technology, lai realizētu šo ieceri dzīvē un jau šī gada maijā maratona dalībnieki un līdzjutēji to varētu izmantotâ€, skaidro Rinalds Sproģis, Lattelecom Technology izpilddirektors
Sadarbībā ar Rīgas Tehniskās universitātes Datorzinību un Informācijas tehnoloģijas fakultāti visiem IT Olimpiādes fināla dalībniekiem studentu grupā tiks piešķirti 2 kredītpunkti brīvās izvēles priekšmeta nokārtošanai, savukārt skolēnu grupai rezultāts tiks pielīdzināts valsts nozīmes olimpiādei, kas ārpus kārtas ļauj iestāties RTU DITF fakultātē.
Lattelecom Technology IT Olimpiādi organizē jau sesto reizi. Tās mērķis ir padziļināt skolēnu un studentu interesi par IT nozari un programmētāju ikdienu, kā arī attīstīt viņos prasmi strādāt komandā un apliecināt sevi.
Visi rezultāti: https://olimpiade.lattelecom.lv
[img]
Par IT olimpiādes organizatoru
Lattelecom grupas uzņēmums Lattelecom Technology ir Latvijā vadošais integrētu IT risinājumu un pakalpojumu sniedzējs, lielākais datu centru ārpakalpojumu sniedzējs, kas nodrošina nozīmīgu informācijas sistēmu nepārtrauktu darbību, atsevišķu sistēmu uzturēšanu un vadību, kā arī pastāvīgu kvalitatīvu sistēmu servisa līmeni.
Preses relīzes