Izcils pārdevējs

Sākumlapa Forumi Citas tēmas Cilvēks un Sabiedrība Izcils pārdevējs

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 14 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #152675
    RicoPico
    Participant

    Man uz sitienu savajadzējās materiālus par pārdošanas tehniku:

    Klienta visbiežākās atrunas un pārdevēja atbildes uz tām.

    Kā uz klientu atstāt vislabāko iespaidu.

    Ar kādiem paņēmieniem visefektīvāk piesaistīt potenciālā klienta uzmanību.

    Izcila pārdevēja baušļi un priekšnosacījumi.

    Ļoti steidzami vajag literatūru par šo tēmu. Vēlams, latviski.

    #253083
    Foxsk8
    Participant

    Ko saka Atlants.lv? Domāju, ka tev jāskatās mārketinga virzienā, tēmas par mārketingu, klientu apkalpošanu, utt…

    Bet droši, ja tu nedaudz aizdomātos, varētu pats sacerēt diezgan normālu materiālu no paša pieredzes, protams, tad ir bijis jābūt abās lomās, gan kā tirgotājām, gan kā pircējam.

    #253084
    Eric
    Participant

    K. Hogans – Ietekmēšanas māksla (Science of influence)

    Dabonama grāmatnīcās un angliski torrentos

    #253085
    RicoPico
    Participant

    Ok, paldies par padomiem. Varbūt šeit ir kāds, kurš pats ir labs pārdevējs, un spēj objektīvi atbildēt uz topikā izvirzītajiem 4 jautājumiem?

    #253086
    archeens
    Participant

    Jāmācās izmantot atvērtos un slēgtos jautājumus.

    #253087
    msh
    Participant

    Tofika autors laikam vēlas kādu apčakarēt lielos apjomos 😀 😀

    #253088
    Bekons ar olām
    Participant

    Autor, aprunājies ar kādu MLM darboni. Uzzināsi daudz interesanta. Š ie labi pieprot savu amatu.

    #253089
    Loading
    Participant

    Par tevis uzdotajiem jautājumiem var rīkot seminārus vairāku nedēļu garumā, tu vēlies tiešām atbildi saņemt 3 teikumos?

    #253090
    rasty
    Participant

    Man šovasar bija neliela darba pieredze ar klientiem, bet ar vairumtirdzniecību.. Obligāti jāmin preces/pakalpojuma plusi un pēc iespējas mazāk jārunā par mīnusiem.. jācenšas noskaidrot budžets tā, itkā starp citu.. jābut sakoptam draudzīgam un obligāti smaidīgam..

    vienmēr jāprot runāt par preces īpašībām un jāsalīdzina ar citām.. piemēram man bija darbs ar franču stikla traukiem un tad man vajadzēja lielidki pārzināt katru preci.. kam der, kam nē.. un obligāti ir jāuzzin papildinformācija, piemēram man par kokteiļglāzēm un bāra piederumiem vajadzēja vairāk pastāstīt, piemēram šo to no pieredzes par preci vai kādu labu kokteiļa receptu un ja tas klientam iepatikās tad klienti vēlējās apskatīt speciālās glāzes tam kokteili.. bet galvenais bija jāsmaida un jābūt pašpārliecinātam un jāmāk pastāstīt sīkak par preci

    #253091
    Nelabojams
    Participant

    Būtu labāk uzrakstījis īsi un skaidri – kaut ko par mākslu, kā karināt McAronus uz ausīm 😀

    #253092
    Nettwerk
    Participant

    Ja zoliidi izstaastiitu teemu, kas tev nepiecieshams domaaju ka izliidzeetos paardeveejs.

    #253093
    afigel
    Participant

    1) nav naudas, nav laika.

    2)kompetence, lietišķums

    3)Preces demonstrācija

    4)izcils paardevejs=izcili paardoshanas rezultaati=paarlieciiba par produktu.

    LV valodaa neko vpraatiigu man domaat neatradiisi.

    #253094
    afigel
    Participant

    rasty wrote:

    Man šovasar bija neliela darba pieredze ar klientiem, bet ar vairumtirdzniecību.. Obligāti jāmin preces/pakalpojuma plusi un pēc iespējas mazāk jārunā par mīnusiem..


    jaamin arii vismaz viens (nebuutisks) miinuss.

    Quote:

    jācenšas noskaidrot budžets tā, itkā starp citu.. jābut sakoptam draudzīgam un obligāti smaidīgam..

    vienmēr jāprot runāt par preces īpašībām un jāsalīdzina ar citām.. piemēram man bija darbs ar franču stikla traukiem un tad man vajadzēja lielidki pārzināt katru preci.. kam der, kam nē.. un obligāti ir jāuzzin papildinformācija, piemēram man par kokteiļglāzēm un bāra piederumiem vajadzēja vairāk pastāstīt, piemēram šo to no pieredzes par preci vai kādu labu kokteiļa receptu un ja tas klientam iepatikās tad klienti vēlējās apskatīt speciālās glāzes tam kokteili.. bet galvenais bija jāsmaida un jābūt pašpārliecinātam un jāmāk pastāstīt sīkak par preci


    jaapaarzin konkurentu piedaavaajums, plusi un miinusi, protams ka nevari iet pie klienta kaa bomzis un nikns. audiaalis ir jaapotee, vizuaalim ir jaadod pachamdiit, pameegjinaat.

    #253095
    marr
    Participant

    tikpat labi, iespējams, autors runā par telepārdošanu. Tad koptums varbūt nav svarīgs, taču smaidīgumu var dzirdēt arī runājot pa telefonu.

    rasty wrote:

    … bet galvenais bija jāsmaida un jābūt pašpārliecinātam un jāmāk pastāstīt sīkak par preci


    savukārt es teiktu, ka nav pietiekami būt pārliecinātam par to, ko saki, ir pašam godīgi jātic tam, ko Tu saki. T.i. lai vai kādas būtu runāšanas spējas, saspraust batonus var, taču no tā lielisks pārdevējs nesanāks. Lielisks pārdevējs sanāks no tāda cilvēka, kas pārdos produktu, kuru lieto pats, tic tam, ka tas dara dzīvi labāku un runājot pārliecinās par to. Savukārt to var izdarīt tikai būdams aizrautīgs, ko var sasniegt ja patiesi tic produktam ko pārdod. Cilvēks kas pārdod tikai tāpēc, ka tas ir viņa darbs, tieši tāpēc nebūs lielisks pārdevējs.

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 14 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā