Sākumlapa › Forumi › Citas tēmas › Cilvēks un Sabiedrība › Izcils pārdevējs
Klienta visbiežākās atrunas un pārdevēja atbildes uz tām.
Kā uz klientu atstāt vislabāko iespaidu.
Ar kādiem paņēmieniem visefektīvāk piesaistīt potenciālā klienta uzmanību.
Izcila pārdevēja baušļi un priekšnosacījumi.
Ļoti steidzami vajag literatūru par šo tēmu. Vēlams, latviski.
Bet droši, ja tu nedaudz aizdomātos, varētu pats sacerēt diezgan normālu materiālu no paša pieredzes, protams, tad ir bijis jābūt abās lomās, gan kā tirgotājām, gan kā pircējam.
Dabonama grāmatnīcās un angliski torrentos
vienmēr jāprot runāt par preces īpašībām un jāsalīdzina ar citām.. piemēram man bija darbs ar franču stikla traukiem un tad man vajadzēja lielidki pārzināt katru preci.. kam der, kam nē.. un obligāti ir jāuzzin papildinformācija, piemēram man par kokteiļglāzēm un bāra piederumiem vajadzēja vairāk pastāstīt, piemēram šo to no pieredzes par preci vai kādu labu kokteiļa receptu un ja tas klientam iepatikās tad klienti vēlējās apskatīt speciālās glāzes tam kokteili.. bet galvenais bija jāsmaida un jābūt pašpārliecinātam un jāmāk pastāstīt sīkak par preci
2)kompetence, lietišķums
3)Preces demonstrācija
4)izcils paardevejs=izcili paardoshanas rezultaati=paarlieciiba par produktu.
LV valodaa neko vpraatiigu man domaat neatradiisi.
Man šovasar bija neliela darba pieredze ar klientiem, bet ar vairumtirdzniecību.. Obligāti jāmin preces/pakalpojuma plusi un pēc iespējas mazāk jārunā par mīnusiem..
jaamin arii vismaz viens (nebuutisks) miinuss.
jācenšas noskaidrot budžets tā, itkā starp citu.. jābut sakoptam draudzīgam un obligāti smaidīgam..
vienmēr jāprot runāt par preces īpašībām un jāsalīdzina ar citām.. piemēram man bija darbs ar franču stikla traukiem un tad man vajadzēja lielidki pārzināt katru preci.. kam der, kam nē.. un obligāti ir jāuzzin papildinformācija, piemēram man par kokteiļglāzēm un bāra piederumiem vajadzēja vairāk pastāstīt, piemēram šo to no pieredzes par preci vai kādu labu kokteiļa receptu un ja tas klientam iepatikās tad klienti vēlējās apskatīt speciālās glāzes tam kokteili.. bet galvenais bija jāsmaida un jābūt pašpārliecinātam un jāmāk pastāstīt sīkak par preci
jaapaarzin konkurentu piedaavaajums, plusi un miinusi, protams ka nevari iet pie klienta kaa bomzis un nikns. audiaalis ir jaapotee, vizuaalim ir jaadod pachamdiit, pameegjinaat.
… bet galvenais bija jāsmaida un jābūt pašpārliecinātam un jāmāk pastāstīt sīkak par preci
savukārt es teiktu, ka nav pietiekami būt pārliecinātam par to, ko saki, ir pašam godīgi jātic tam, ko Tu saki. T.i. lai vai kādas būtu runāšanas spējas, saspraust batonus var, taču no tā lielisks pārdevējs nesanāks. Lielisks pārdevējs sanāks no tāda cilvēka, kas pārdos produktu, kuru lieto pats, tic tam, ka tas dara dzīvi labāku un runājot pārliecinās par to. Savukārt to var izdarīt tikai būdams aizrautīgs, ko var sasniegt ja patiesi tic produktam ko pārdod. Cilvēks kas pārdod tikai tāpēc, ka tas ir viņa darbs, tieši tāpēc nebūs lielisks pārdevējs.
Preses relīzes