Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Japānā atvērta viesnīca, kurā apkalpo tikai roboti
[img]
[img]
[img]
Hotelī dzīvojošos apkalpo roboti-apkalpotāji. Tie piegādā bagāžu, nogādā nevajadzīgās lietas glabātuvē, aicina brokastīs. Droni uz ielas cienā viesus ar gardumiem. Atslēgu vietā Henna-Na lieto seju atpazīšanu (face recognition). Garderobista lonu izpilda parasts manipulators. Viesi saliek mantas kastē, bet robots kasti ieliek statnē.
Kaut arī viesnīca skaitās ekskluzīva, maksa 80 USD dienā ierindo to pie low-cost. Istabās minimums ērtību, bet visas ekstras var pasūtīt no planšetes. Tikko numurā ierodas cilvēks, gudrā sistēma atpazīst cilvēku un istabā nodrošina komforta temperatūru.
[img]
[img]
[img]
Katrā numurā klientu ērtībām kalpo robots Tuly. Tas stāsta par pasākumiem, aicina brokastīs, prot atbildēt vienkāršus jautājumus “cik pulkstenis”, “kāds laiks ārā”. Tāpat Tuly prot ieslēgt un izslēgt gaismu.
[img]
[img]
[img]
[img]
Protams, cilvēki viesnīcā ir. To galvenais uzdevums ir sargāt robotus, lai nenozog. Un izrādās, ka stulbie roboti neprot saklāt gultu! 😀
outputos
Viņi, atšķirībā no mums, ir uzķēruši, ka lielākā eksportprece ko viņi var piedāvāt ir inovācijas & tehnoloģijas, pretēji mums, kur apkārt sabiedrībā vazājās atkritumi, kuriem nav ne jausmas ar ko atšķiras saeima no parlamenta.
Preses relīzes