Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › PR › Jau 5 gadus populārākie monitori pasaulē ir Samsung
– Samsung monitori pasaulē populārākie jau 5 gadus pēc kārtas.
– Viens no četriem pasaulē pārdotajiem monitoriem ir ražots Samsung.
– Samsung nostiprina savas tirgus līderpozīcijas, ražojot industrijas tendences nosakošus monitorus un piedāvājot plašu modeļu klāstu.
Samsung Electronics tirgus daļa pasaules monitoru tirgū šī gada trešajā ceturksnī sasniedza 15,5 procentus, nodrošinot kompānijai pasaulē populārākā monitoru ražotāja statusu jau piekto gadu pēc kārtas. Samsung ir vadošais monitoru ražotājs arī Baltijas valstīs ar 23 procentu tirgus daļu.
Saskaņā ar starptautiskās tirgus izpētes kompānijas International Data Corporation (IDC) datiem Samsung monitoru pārdošanas apjomi 2011. gada trešajā ceturksnī sasniedza 6,42 miljonus pārdoto vienību, uzrādot vairāk nekā 10 procentu pieaugumu, salīdzinot ar otro ceturksni.
Š ī gada trešajā ceturksnī Samsung pārdevis 3,49 miljonus premium klases LED monitoru vai 25,5 procentus no kopējā šo monitoru tirgus apjoma. Tādējādi viens no četriem pasaulē pārdotajiem LED monitoriem ir ražots Samsung. Savukārt lielformāta monitoru tirgū (izmērā virs 24 collām) ar vairāk nekā vienu miljonu pārdotu vienību Samsung tirgus daļa sasniedz 27,5 procentus.
Jaunākie pārdošanas rezultāti liecina, ka tirgū notiek radikālās pārmaiņas. Kamēr pasaules kopējais monitoru tirgus apjoms šī gada otrajā ceturksnī pieauga tikai par aptuveni 5 procentiem, tikmēr LED monitoru pārdošanas apjomi no otrā uz trešo ceturksni palielinājās jau par 26 procentiem. Savukārt, salīdzinot ar 2010. gada trešo ceturksni, LED monitoru pārdošanas apjomi ir dubultojušies.
Sekojot šai tendenci, Samsung nākotnē arvien vairāk koncentrēsies uz premium segmenta LED monitoru ražošanu, jo pieprasījums pēc šīs tehnoloģijas monitoriem strauji pieaug. Pašlaik Samsung LED monitoru pārdošanas apjomi veido vairāk nekā pusi no kopējā uzņēmuma pārdoto monitoru skaita.
“Lai sasniegtu neapstrīdamas globālā monitoru tirgus līderpozīcijas, Samsung ir ieguldījis ilgstošu darbu tehnoloģiski inovatīvu produktu un to dizaina izstrādē,†skaidro Samsung Electronics Ekrānproduktu pārdošanas un mārketinga komandas vecākais viceprezidents Jeong-Hvans Kims (Jeong-Hwan Kim). “Arī turpmāk mēs strādāsim pie tā, lai ar inovatīviem produktiem paplašinātu savas pozīcijas plaša patēriņa un arī premium kategorijas monitoru tirgū, tādējādi apstiprinot iegūto reputāciju, kas liek patērētājiem asociēt vārdu monitors ar Samsung zīmolu.â€
Samsung tirgus līderpozīcijas apliecina arī četri uzņēmuma monitoriem piešķirtie CES 2012 Inovāciju apbalvojumi, kuri tiks pasniegti 2012. gada janvārī pasaulē lielākajā patērētāju elektronikas izstādē CES Lasvegasā.
Preses relīzes