Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › PR › Jauna dizaina stratēģija: L-Style
Tieši jaunā L-Style dizaina identitāte ar mūsdienīgām un izsmalcinātām detaļām vēl vairāk atšķirs LG mobilās ierīces no konkurentu piedāvājuma. Jau iepriekš LG pierādījis savas līderpozīcijas produktu dizainā ar tādiem veiksmīgiem piemēriem kā Black Label sērijas telefoni – Chocolate un Shine.
[img]
“Dizains vienmēr ir viens no galvenajiem faktoriem, kas nosaka, kādu mobilo telefonu patērētājs izvēlēsies,†saka LG Electronics Mobile Communications Company prezidents un izpilddirektors Dr. Jong-seoks Parks (Jong-seok Park). “Pirms tam bieži vien lielāku akcentu likām uz viedtālruņu dizaina funkcionalitāti, bet ar L-Style mēs atgriežamies pie mērķa pielāgot produktu patērētāja dzīvesstilam.â€
L-Style dizainu veido 5 elementi: Modernais korpusa stils (Modern Square Style) ērtākam satvērienam, Iluzorā izmēra tehnoloģija (Floating Mass Technology), kas rada priekšstatu, ka viedtālrunis ir plānāks nekā patiesībā, Ērtais izkārtojums (Seamless Layout) vēl intuitīvākam taustiņu izvietojumam, Saskaņots dizaina kontrasts (Harmonized Design Contrast) ar metāliskiem akcentiem, kā arī Estētiski slaidā forma (Sensuous Slim Shape), kas lietotājam padara tīkamāku kopējo viedtālruņa iespaidu.
[img]
Pasaules Mobilā kongresa laikā LG iepazīstinās ar 3 jauniem L-Style dizaina viedtālruņiem. Pirmais no tiem – LG Optimus L3 ar 3.2 collu ekrānu – Eiropā tiks laists klajā martā, un gada pirmajā pusē vēl divi viedtālruņi, kas darbosies ar Android 4.0 Ice Cream Sandwich operētājsistēmu: LG Optimus L5 ar 4 collu ekrānu un LG Optimus L7 ar 4.3 collu ekrānu.
Par produktu pieejamību konkrētos tirgos, kā arī to papildus specifikācijām LG vēl informēs.
Preses relīzes