Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Raksti › Jaunākais no Ķīnas, 1. daļa
Kā jau zinām, Amerikas Savienoto Valstu jaunais prezidents Baraks Obama lieto BlackBerry.
[img]
Š ajā reklāmā ķīniski rakstīts – “Obamam ir BlackBerry, man ir BlockBerry”. Š im aparātam ir Windows Mobile 6.1, GPS, 3.2″ skārienjūtīgais ekrāns, WiFi, 3G un EDGE, BlueTooth 2.0 un pat FM Radio! Dažu cilvēku izdoma nepazīst robežas.
Pavisam nesen iznāca jaunais SonyEricsson karognesējs XPERIA X2, bet ķīnieši jau paspējuši tam uzražot viltojumu. Sveicam XDeria X2!
[img]
Tāpat kā oriģinālam, XDeria’m ir 3″ skārienekrāns, tiesa gan, tā izšķirtspēja ir nevis WVGA, bet tikai WQVGA. Toties par funkcijām šeit gādāts ķīniski augstā līmenī – tam ir FM Radio, 2 simkaršu atbalsts un pat 12 megapikseļu kamera!
[img]
Tiesa gan, nevēlos ticēt, ka ķīniešiem pieder ar pikseļiem visbagātākās kameras rekords – tas laikam būs kaut kas ķīniešu gaumē – noviltots! Par cenu gan nekas nav zināms, bet, visticamāk, oriģināla vērtība atbilst 14 šādiem tālruņiem.
Pārsteigumā būs vēl viena ierīce. Braucošs brīnums no Ķīnas – Porsche Cayenne viltojums.
[img]
BYD ir jau ieguvusi panākumus autobūvē, bet šis attēls rada mūsos visādas domas – kādēļ logo nav skaidri redzams… OMG! Atkārtosies GM Rolsroisa stāsts?
Š is attēls, kā apgalvo Ķīnas mediji, ir noplūdis no BYD pārdošanas daļas, tiesa gan, auto nebūs tik līdzīgs Cayenne.
BYD T6 tiks aprīkots ar divlitru motoru, un tā cena būs $14,700 – tikpat, cik lietots mazās klases Hyundai. Tātad – izdevīgi, ne tā?
Ar autiņiem gan cita lieta. Trubā jau nav pašam iekšā jāsēž. Ja nu vienīgi eksplodējošās baterijas liek aizdomāties.
Par to naudu labāk iegādāties lietotu vācieti, ne visādus huydai.
Nesaki vis. Man kaimiņi savus vāciešus remontē vienā gabalā, bet uz viņu jautājumu, cik maksā rezerves daļas maniem huydai (esmu 2 gab. iehavojis – ģimenei un izpriecai), saku, ka nezinu. Un tā ir taisnība, jo 4 gados nav pēc tādām bijusi vajadzība
Tiesa, pirms gadiem 10 gan gluži tā nebija, bet pēc 10 gadiem varbūt ar ķīniešiem būs tāpat kā ar huydai tagad… 😀 ātri viņi, maitas, mācās… vācu autobūves kvalitāte sen jau ir mīts…
Tiesa, pirms gadiem 10 gan gluži tā nebija, bet pēc 10 gadiem varbūt ar ķīniešiem būs tāpat kā ar huydai tagad… 😀 ātri viņi, maitas, mācās… vācu autobūves kvalitāte sen jau ir mīts
Piekrītu. Tāpēc neko vairāk par divdesmitgadīgu audī nevēlos – pašrocīgi savests kārtībā izceļ tādu kujdaja sērkociņu kastīti visās jomās 🙂
Piekrītu. Tāpēc neko vairāk par divdesmitgadīgu audī nevēlos – pašrocīgi savests kārtībā izceļ tādu kujdaja sērkociņu kastīti visās jomās 🙂
Nu, ja tev ir tāds vaļasprieks, tad var saprast. Man arī kādreiz bij – saķīlēts zapars, ar kuru no krustojuma “ņemot” krievu laikos nebij mašīnas, kam nevarētu iekabināt 😀 Bet tagad man tam nav vairs ne laika, ne patikšanas un mašīna galvenokārt kalpo, lai tiktu ar iespējami labu sajūtu no punkta A uz punktu B. Nu labi, pa bāni ar 240 pavizināties pie reizes, tas tā, adrenalīnam. Tāpēc izmantoju drošāko, nevis ar lielāku auru apvīto.
Bet nu vispār sorry, offtopics panesās.
vācu autobūves kvalitāte sen jau ir mīts…
Piekrītu. Tāpēc neko vairāk par divdesmitgadīgu audī nevēlos – pašrocīgi savests kārtībā izceļ tādu kujdaja sērkociņu kastīti visās jomās 🙂
Jā, es jau sen zinu, ka šajā tēmā msh viedokli nemainīs, bet vienkārši nevēlos atstāt šo vienpusīgo viedokli
pirms apmēram pus gada tiku iesists
Pat ja kādreiz pajaunākiem auto ir problēmas ar elektroniku, mūsdienās auto vairs nav tikai par uzticamību (t.i. par braukšanu bez apkopēm un spēju apkopt pašam), arvien vairāk tas ir par drošību, jo vairāk tādā banānrepublikā kā Latvija.
Preses relīzes