Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › PR › Jaunieši risinās darba aizsardzības jautājumus uzņēmumos
Piedaloties konkursā, dalībniekiem būs jāspēlē atraktīva mācību datorspēle, kurā jaunieši varēs iejusties darbinieku lomās un risināt vairāk kā simts dažādas darba aizsardzības epizodes septiņos Latvijas uzņēmumos. 10.oktobrī tiks noskaidrota skola, kura uzvarējusi konkursā, balvā iegūstot neaizmirstamu kruīza ceļojumu uz Stokholmu 30 personām un pieredzes apmaiņu darba aizsardzības jautājumos uzņēmumā „Tele2â€.
„Zinošākā skola†mērķis ir atraktīvā veidā izglītot skolēnus un studentus darba aizsardzības jautājumos. Lai piedalītos konkursā, jauniešiem laikā no 5.septembra līdz 10.oktobrim būs jāspēlē datorspēle, kurā tiks risinātas problēmsituācijas lielveikalu tīklā „Rimiâ€, kosmētikas ražotnē „MADARA Cosmeticsâ€, telekomunikāciju operatora „Tele2†birojā, „Volvo†servisa centrā, viesnīcā „Europa Royale Hotelâ€, būvniecības uzņēmumā „RE&RE†un datortehnikas uzņēmumā „Hewlett-Packardâ€.
Katrs jaunietis spēli spēlēs individuāli, taču tā iegūtais rezultāts veidos kopvērtējumu mācību iestādei, ko dalībnieks pārstāv. Konkursa uzvarētājskola tiks noteikta, ņemot vērā vidējo iegūto punktu skaitu uz katru spēlētāju, kā arī konkursa dalībnieku skaitu no katras skolas. Spēle pieejama šeit: prakse.lv/game
Portāla Prakse.lv vadītājs Jānis Logins norāda: „Pāris mēnešu laikā spēlē ir piedalījušies jau vairāk kā 15 000 jauniešu. Tas apstiprina, ka jauniešiem ir saistoša iespēja mācīties ikdienišķas lietas atraktīvā veidā, izmantojot jaunākās tehnoloģijas. Spēle ir veids, kā ne tikai teorētiski izglītot jauniešus, bet praktiski risināt situācijas uzņēmumāâ€.
„Esam gandarīti, ka reālās ikdienas situācijas mūsu uzņēmumā, kas atspoguļotas datorspēlē, palīdzēs jauniešiem apgūt tik būtisku jomu kā darba aizsardzība. Kvalitāte apvienojumā ar drosmi un radošumu ir “Tele2†vērtības, tāpēc priecājamies atbalstīt iniciatīvu, kas ir gan interaktīva, gan izglītojoša,†uzsver “Tele2†pasākumu un BTL mārketinga vadītāja Laura Ozoliņa
Arī Līgatnes vidusskolas mācību pārzine Ilga Gablika apstiprina: „Datorspēle skolēniem bija jauns un patīkams veids, kā iepazīties un izzināt darba aizsardzības jautājumus. Visnoderīgākā bija sasaiste ar reāliem uzņēmumiem. Tas veicināja skolēnu pastiprinātu iedziļināšanos konkrētās situācijās un to analīzi. Iegūtā informācija spēles laikā par uzņēmumu tika salīdzināta ar iepriekš esošajām zināšanām par uzņēmumu un to darbību. Uzskatu, ka šādā veidā vajadzētu mācīt arī citus mācību priekšmetus“.
Konkursu atbalsta un par jauniešu izglītošanu darba aizsardzībā rūpējas: „Tallinkâ€, „Tele2â€, un „Draugiem.lvâ€.
[img]
Datorspēle tapusi ar Eiropas Savienības Sociālā fonda projekta „Darba attiecību un darba drošības normatīvo aktu praktiska piemērošana nozarēs un uzņēmumos†(Nr. 1DP/1.3.1.3.2./08/IPIA/NVA/002) ietvaros.
Preses relīzes