Kad Facebook nopirka populāro ātrās saziņas aplikāciju WhatsApp, kļuva skaidrs, ka pārmaiņas būs. Jo naudiņa kaut kā jāatpelna. Mesendžerī reklāmu nav un arī turpmāk nebūs, bet ievāktie dati palīdzēs personificēt reklāmu Facebook’ā. Tas, ko mēs rakstām privātā kārtā, ir droši nošifrēts, un nevienam nav pieejams. Runa ir tikai par metadatiem, un konkrēti par sarakstēm ar organizācijām. Š eit tas vēl bērna autiņos, bet ārzemēs popularitāti gūst saziņa starp kompānijām un klientiem ar WhatsApp palīdzību. Tās var būt bankas, kas brīdina par šaubīgām transakcijām, lidostas, kas brīdina par aizkavētiem reisiem utml.
Tāpēc, ja mums pienācis tekstiņš no Lufthansas, varam būt droši, ka Facebookā mums turpmāk reklamēs šīs aviokompānijas pakalpojumus. Bet mēs taču nevēlamies dalīties ar savu privāto dzīvi? Pagaidām ir iespēja no reklāmas priekiem atkratīties, izņemot ķeksi no attiecīgā checkbox (skat. bildēs). Pie tam nav svarīgi, vai jaunos Facebook uzspiestos Noteikumus esam pieņēmuši vai nē. Atteikties dalīties ar info var tikai vienu reizi bez atsaukšanas. Pēc tam izvēles rūtiņa pazudīs.
Uzmanību! Minētā iespēja pastāvēs tikai 30 dienas, tāpēc neguļam!
[img]https://notepad.lv/userpix/28_whatsappsharedata_1.png[/img]