Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Kā Google «sačakarēja» Motorolu
2013. gada augustā Motorola iznāca tirgū ar pirmo viedtālruni, kas pilnībā radīts Googles laboratorijās. Ierīci arī pozicionēja kā “Moto X no Motorola, Google struktūrvienības”. Bet tas vienalga nebija tas produkts, pēc kā tiecās Motorola inženieri. Viņi vēlējās daudz iespaidīgāku viedtālruni. Motorola vēlējās daudz ciešāku sadarbību ar Googles valodu pētniecības un apstrādes nodaļu. Tas ļautu viedtālrunim brīvi saprast dzīvo valodu, nevis tikai reaģēt uz nelielu komandu loku. Pie tam tiktu samazināts arī reakcijas laiks.
Visam svītru pārvilka Google izpilddirektors Larijs Peidžs, kurš aizliedza savējiem sadarboties ar Motorolas speciālistiem. Iemesls – tā varētu aizbaidīt Googles ārējos partnerus. Moto X reklamēšanai arī atbilstošs budžets netika iedalīts (atceramies, cik šim mērķim tērē Samsung!). Par to Motorolas inženieriem ieteica iet sadarboties ar YouTube vai Google+ komandām. Tur nekādu interesi neizrādīja, jo šīs komandas pieradušas nodarboties ar globāliem projektiem.
Tā nu beigās sanāca, ka Motorola pirkts tikai patentu portfeļa dēļ. Š obrīd pārdots gan Motorola Home, kas nodarbojās ar TV papildierīču izstrādi, gan pats Motorola Mobility. Pircējs Lenovo apsolījies visdrīzākajā laikā atkal iekustināt
[img]
Preses relīzes