Sākumlapa › Forumi › Citas tēmas › Viss pārējais › kā paslēpt fotoradarus
Iekopēšu vienu tekstu no cilvēka, kura ikdienas ātrumi pa šosejām ir 150+ un kurš lieto 200 vai cik tur ls vērtu radaru detektoru.
“es piemēram pēdējo reizi no rīgas ārā braucot pa vantinieku visu ceļu pārkāpu ātrumu pietiekami vairāk kā 30+… aiz kalnciema pārvada nometos… tālāk pedal tu metal un bik mierīgāk pie bijušā centrex, jo tur bieži stāv tad tālāk ~140 līdz LN tankam un tālāk atkal 140… labs RD ātruma pārkāpējam ir kā validols skapītī sirds slimniekam”.
[teksts bija rakstīts kā piemērs tam, ka jālido ar galvu un ka radaru detektors nav primārais lai neuzrautos].
Kā arī, šādi braucot, pie kilometrāžas, kas gadā ir kādas 3-4 reizes lielāka, nekā tā, ko var salasīt ikdienā braucot 25 km uz darbu vienā virzienā, četras reizes samaksāts sporta nodoklis. Jūs naivi ticat ka šāda veida braucējus tie fotoradari palēninās? 😀
Vēl jau ir tāds sīkums, ka ir redzēts, kur ir novietoti stacionārie fotoradari apvienotajā karalistē – tieši tur, kur viņiem vajag būt – melnajos punktos, un pirms viņiem ir brīdinājuma zīmes. Dažreiz gan pārāk daudz, piemēram, uz ceļa starp Wellingborough un Peterborough [ne autostrādes] ir ik pa gabalam zīmes “speed cameras in use”, bet ikdienas braucējiem ir zināms, kur tās kastes ir. Kas pie latvijas likās tas savādākais – viena no tām trijām apsegta ar sarkanu deķi, uz kura rakstīts “not in use”. Iztēlojieties tādu fantastiku latvijā…
Un visbeidzot – kā viens cilvēks pieminēja – to fotoradaru datu drošība un pielietojums. Aizmirsu tieši kas tiek pārkāpts piestādot rēķinu 4 mēnešu laikā, jo to laikam bija jāizraksta piecu darbadienu laikā + pasts. Un aizdoma, ka vienkārši tiks safočēti visi braucošie, un tad pēc ienākumu nepieciešamības uzlikts limits, no kura cept rēķinus. Un ja visi striķi trūkst, varbūt arī viltot ātrumu, jo kurš tad pēc 3 mēnešiem atceras, uz cik tādā un tādā datumā tur un tur braucis… Kā arī pašu datu drošība. Kuru dēļ acīmredzot nenotiks visu garāmbraucošo TA un OCTA pārbaudes.
Ko darīt, ja velkās kāds āksts uz 80-85, un ja vēl fūre? Un vēl ceļa segums un apstākļi ir tādi, ka grūž dubļainu un visādi citādi sūdainu miglu virsū manai mašīnai? Ä€kstīties, to apdzenot uz 90, paaugstinot risku, ka pretī braucošais varētu būt klāt ātrāk, kā es būšu garām? Nē, labāk tuvojoties jau ierēķināšu tā, lai manevra sākumā būtu jau labi ieskrējies un lai ir manevra beigās tie 110 vai 120. Man būs drošāk, citiem būs drošāk, visi laimīgi!
Preses relīzes