Kādu auto iegādāties, ieteikumi, Jūsu domas

Sākumlapa Forumi Citas tēmas Off-topic Kādu auto iegādāties, ieteikumi, Jūsu domas

Tiek skatīts 21 ieraksts (no 37 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #278292
    zemith
    Participant

    Es gan tavā vietā apsvērtu Mercedes Benz 250D/TD vai 300D, vai E250D/TD, E300D. Labākais variants, ja negrib skraidīt pa servisiem caurām dienām. Un tas, ka Mercedes dārgas daļas utt, ir principā mīts. w124 daļas nu dien nebūs daudz dārgākas par A4 daļām, Passāta un nemaz nerunājot par Voyager.

    #278293
    rodgerz
    Participant

    Civiku nopirku un vīlos smagi dēļ neizturīgās ritošās daļas…

    #278294
    vrt56
    Participant

    Nu mana pieredze ir ar audi a4, gan sedanu, gan universālo. 1.9 tdi(110zs) tik tiešām labi iet un arī neko daudz neēd, ja brauc mierīgi, tad pat līdz 6 litriem uz simta var iekļauties, tas pats ar passat b5 1.9. Tā kā man pašam vairāk prasās pēc universāļa, tad es ieskau ņemt universāli, vai mazums, ko vajadzēs lielāku aizgādāt. Piekares uzbūve abiem ir turpat ļoti līdzīgas. ja liksi ķīniešu detaļas iekšā, tad nu remonti būs biežāki(vismaz man tā sanācis ir), bet ja oriģinālos vai kādu citu labo firmu detaļas, tad ilgi varēsi braukt bez bēdas. Tiesa, tas, ka Passāts ir lielāks. Par pārējiem īsti nezinu neko teikt, bet kraisleru neņemtu, īsti nepatīk. Bet tās ir tikai manas domas, pašam tev vien būs jaizlemj 🙂

    #278295
    Foxsk8
    Participant

    Pēc domu apkopojuma, tad tiešam, vidējais rādītājs ir Pasāts. Rēali man vajag to mašinu lai viņa smuki izskatās, lai par mani runā arī draugi, o foxim šitāds un tāds autiņs, kā parasti nu tauta dara, lielās 😀 Otrs, dzīvoju laukos, reāli mašīna arī būs vajadzīga lai brauktu iepirkties uz pilsētu, vest bērnu uz/no dārziņa, kā arī savākt dažreiz sievu vakarā no darba un vest mājās (Laukos). Bet nu man māc šaubas, vai tik labu autiņu man kā pirmo mašinu vispār vajadzētu, bet atkal, man totāli nav laiks un vēlēšanas tos 2 golfus ņemt, jo nu cik tad no tā visa reāli dabošu pabraukt, katru nedeļu būs kaut kas jāgrūž iekšā, un tad sāksies, ai nevajadzēja to golfu ņemt, utt… Tāds koks ar diviem galiem.

    Bet nu tā, grūti spriest, tiesības vēl kabatā nav, so nauda itkā būtu, kaut kas jāsāk krāt un atlikušo pēc tam vienkārši jāpiemet klāt.

    #278296
    Evers
    Participant

    Kamēr man 94. gada civics diendienā braukts gada laikā pa zemes ceļiem paprasīja tikai vienu buksi un vienu gultni nomainīt. Par japāņiem teikšu pretējo, lieliskas mašīnas, lieliski dzinēji, ja mainīšu mašīnu, tad uz japāni. Nākošajā gadā pie uz pusi mazākas braukšanas intensitātes tik bremžu diski jānomaina un rūsa jāapstrādā. Protams, izpūtējs pa reizei jāsalāpa. Nevajag nopirkt nojātu lamatu par dažiem simtiem un pēc tam sūdzēties, ka mašīna mēsls.

    #278297
    Mad182
    Participant

    1.9 TDI ir tiešām labi dzinēji, bet kopš iepazinos ar LPG es vairs dīzelī jēgu neredzu. Man 1.8T ar visu 12 litru patēriņu noēd mazāk naudas, kā dīzelis 😀

    #278298
    web33
    Participant

    Nu jā auto uz gāzes ir ok ,bet tad jābūt labai iekārtai, kas smidzina katrā cilindrā ,starp citu vecie TDI ir labāki par šiem jaunajiem pumpe duse TDI ,kas tagad pārsvarā visām nāk !

    #278299
    zemith
    Participant

    Papēti par manu Mersīti. Domājams, ka prātīgākais variants.

    Bet nu, ja jau laukos dzīvo, tad ideāli būtu kāds Audi Quattro, bet tie tavā cenu diapozonā nāks tikai ar benzīnu. Bet vismaz zināsi, ka ziemā nekur nepaliksi un pavasarī arī.

    Ideju par 2o golfu, manuprāt, atmet. Jo tas aparāts ir tik mazs, ka būs sajūta, ka sieva tev sēž klēpī, nevis blakus. Ja jauda nav noteicošais un gribās lēti pārvietot pakaļu, tad vari paņemt kādu Audi 80 B3(ziepi) ar 1.6TD(vai arī parasto dīzeli bez turbīnas). Daļas varēs pārsvarā dabūt spaiņiem un ekonomija arī būs. Liels viņš gan nav, bet var vēl pieciest.

    Ja gribi, lai čomi tā saka, tad ir jāskatās uz retākiem un feinākiem dirsas pārvietotājiem. Kā jau minēju, labs Mercedes, piemēram, utml.

    Un tas, ka tev tas 2. golfs būtu jālabo bieži – galīgi nav taisnība. Viņš ir vienkāršs kā cirvis. Ja motors iet, tad brauc! [img]https://www.burnout.lv/forums/images/smilies/smile_aiwa.gif[/img]

    #278300
    msh
    Participant

    Ja pērc, tad pērc vai nu A80 B4, vai C4 A100/A6 vai VW T4. A4 vai passāts būs tikai pirkšana gada pēc, būsi nopircis dažus gadus mazāk par lielāku cenu ko par dārgākām naudām remontēt.

    web33, kas tad tam B6 A4 ir tāds labāks, lai to būtu vērts ņemt B5 vietā? Nu labi, aizmirstam to, ka A4 nav vērts ņemt, bet kāpēc to B6? Gada dēļ? Izskata dēļ? Ja pieņemam ka B5 ir pussūds 😀 , tad B6 ir pilnīgs sūds – B5 vismaz tā 1.9 kuļmašīna ir klasiskās tehnoloģijas, elektronikas kontrolēts mehāniskais sūknis, pārbaudīta vērtība kapeikpisējiem, bet B6 tā 1.9 kuļmašīna jau ir PD – ja nu ir īso krānu sindroms un gribas ar kuļmašīnu kaut kur skriet, tad nākamais solis pēc čipša ir sprauslas, kas PD maksā uz kādiem 250 ls gabalā pret dažiem desmitiem parastajam, kā arī PD mēdz atgadīties līdzīgas sadaleņu problēmas kā slavenajam 2.5 V6 TDI, tik vien ka viena sadalene, nevis četras… 😀 Kaut gan kuļmašīna vispār ir laimes spēle, lielākā daļa domā “lai arī patērē dārgu degvielu, bet maz, es noteikti ieseksošu sani”, bet par remontu izmaksām nedomā. Nu manam brālēnam paveicās, viņa C5 A6 avantam ar aizdomīgu nobraukumu tā 2.5 kuļmašīna izrādījās esam labā stāvoklī, gan jau savulaik mainītas sadalenes vai viss motors un nobraukums atkruķīts, savādāk pie 200 štukām tur jau būtu jābūt kirdikam… 😀

    Piekare atkal – B5 ir tā alumīnija draņķu piekare, bet bezpiedziņai vismaz pakaļā ir tas parastais U veida tilts kā visiem vecajiem modeļiem, a B6 pakaļā ir +/- tāda pati piekare kā quattro, nav tikai kardāns, diferis, pusasis un pusrāmis ir mazāks. Es to sauktu – brauc ar bezpiedziņu, maksā par quattro 😀

    #278301
    msh
    Participant

    Bet vispār – ja nevajag busu un nevajag pilnpiedziņu, tad tiešām vajag golfu. Vislabāk trešo, tikai pērkot jāuzmanās lai nenopērk sapuvušu kasti. Otrā izskats vēl ir ciešams, bet salons ir šausmīgs. Man ļoti patīk, mucmobīlis man ir nejaušības pēc un ja golfam būtu iespējama īsta pilnpiedziņa, pārietu uz golfu, jo man patīk ka golfs ir ārā mazs bet iekšā liels, bet nu tā kā sinhro ir tikai tāds brīnums, tad neko…

    Foksi, a kā tas ir – mašīnā kaut ko grūst? Es mašīnā detaļas ielieku nevis iegrūžu 😀 Ja gribi ietaupīt naudu, brauc ar autobusu, būs lētāk 🙂 Pērkot mašīnu un domāt par saņa ieseksošanu visdrīzāk rezultēsies ka iestāsies klasiskās tautas gudrība “es neesmu tik bagāts lai pirktu lēti” pretējā puse – sūdu iegrūdēji tiešām varēs savā mašīnā katru nedēļu pa sūdam iegrūst 🙂 Kad mans aparāts būs dabūts uz ceļa un vēl bundža nomainīta, bez spiedīgas vajadzības likšu iekšā tikai svaigas labu firmu detaļas lai par tām var aizmirstu uz gadiem 🙂 Nu labi, esošā mašīna man ir tikai tāds starta punkts, ir tāds aprēķins ka dabūnot to tādu, kādu es to vēlos, no esošās būs palicis pāri labi ja durvis, haube, pakaļas diferis, pakaļas ķeblis un varbūt vēl daži sīkumi… 😀

    #278302
    Foxsk8
    Participant

    Merši jau tie paši BMW vien ir. 😀 Jāņem reāli ir tāda mašīna, kas nepatīk jauniešiem, nebūs tik traki nojāta. Jāštuko.

    Baigi negribētos, izmest kādus 600 – 700 pa mašīnu, un pēc tam visu laiku nīdēt, škroboties, ka man nav kaut kas labāks. Jo piem tie 700 Ls būtu aptuveni puse, no kaut kāda normāla A4 vai B5, kas iet ap 1.5 K.

    #278303
    msh
    Participant

    Nejauc, bembelāts ir vācu žiķelis, mersis tomēr ir kaut kas nedaudz labāks… 😀

    Foksi, pēc kā tad tu vērtē mašīnas labumu – tehniskajā pasē ierakstītā gada? 😀 Nobraukuma? Tu ar tiem vari pabraukt? Es gan varu pabraukt tikai ar mašīnu. Un, tai jābūt tādai, ko var izbaudīt. Motors un aprīkojums. Š ī paša iemesla dēļ par kuļmašīnu nesapņoju – nebūs tā kaifa, kad zem haubes atradīsies kaut kāds klabošs metāla gabals, kurš virs trijām štukām sāk griezties negribīgi. Citiem arī laikam patīk – vismaz tajās reizēs, kad es ar savu konstruktoru izkožu kādu līkumu, vienaldzīgo nav – ir tikai pasīvāki un aktīvāki skatītāji, laikam piecu katlu dziesmas burvība ir tā, kas liek galvām griezties 😀

    Normāls, ļoti labā stāvoklī esošs B4 būtu to pusotru štuku, kamēr tas B5 passāts/A4 [tehniski tas ir viena un tā pati platforma, btw] par to pusotru štuku būs diezgan nopists.

    #278304
    msh
    Participant

    Brīdī, kad tu ar to savu 1994. gada civiku pārkāp piecu sotaku robežai, sākas jautrība, jo par to pašu cenu jau var mēģināt kādu A80 B4 paņemt, uz kura fona tas civiks:

    * pūst kā jau japāņu žiķelis

    * briesmīgi zema, kā pasažierim pagrūti izkāpt un izsaku līdzjūtību vadītājam, kam ar tādu jābrauc par kaut ko, kas nav šoseja…

    * grab kā skārda bundža

    * vietas nav

    * neapskaužu īpašnieku, kuram ārpus rīgas šrotos kāda detaļa jāsameklē… Nu mošk paveicas.

    Bet nu paskatīsimies uz to no pozitīvā viedokļa – par cik šķībači ir ražojuši un ražos mašīnas desmit gadu mūžam, var priecāties ka tāds civiks, kurš tolmetam ir jau septiņus gadus parādā vēl nav izjucis 😀 Pirms vācieši sāka darīt līdzīgi, kvalitātes starpība bija graujoša – spēj, piemēram, iedomāties vācu mašīnu, kura viduskonsole ir pa tiešo pieskrūvēta pie grīdas ar caurejošām skrūvēm, un kad vajag tās izskrūvēt, tās tiek novērptas, jo, protams, pierūsējušas klāt? 🙂 Dizains un ergonomika arī mēdz klibot. Savulaik anglijā dažas reizes gadījās pabraukt ar viena lietuviešu kolēģa deviņdesmito gadu akordu. It kā salons būtu audī B sērijas/bmw 300. sērijas/whatever izmērā, bet nu protams, japāņu idioti to uzprojektējuši priekš četriem punduriem. Iekāpj pieci normāli baltieši, aizkabina kājas aiz ausīm un var braukt… 😀 Tādu prikolu ka tizlas priekšējā paneļa formas dēļ priekšā sēdēt ir vēl neērtāk nekā aizmugurē vēl nebiju redzējis…

    [img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/53/1985-1987_Honda_Civic_GL_hatchback_01.jpg/800px-1985-1987_Honda_Civic_GL_hatchback_01.jpg[/img]

    Š itie ērmi arī jau sen kā izmiruši, pēdējo redzēju kādus piecus gadus atpakaļ “pēc tolmeta brēcošs šrots” kondīcijā…

    #278305
    Anonīms
    Neaktīvs

    Man vajadzēja automašīnu, lai brauktu pa mežu un citās sarežģītās vietās, tāpēc nolēmu nopirkt landrover. Nu, ko es varu teikt … Es priecājos par šo lēmumu. Ja jūs interesē šīs markas automašīnas, pievienoju veikalu, no kura pats nopirku: https://www.landrover.lv/. Tiešām augstas kvalitātes automašīnas. Es domāju, ka tie patiks tiem, kuru vajadzības ir tādas pašas kā manām 🙂

    #278306
    osy
    Participant

    Nopirku “Ņivu”. Der visiem bezceļiem un remonti lēti. Garāžā pie Toļika par vodkas pudeli var visu sataisīt.

    #278307
    darklight
    Participant

    Bezceļos jau nekāda vaina, bet ikdienā pa ielu tādā kratīties diez kas nav. Un pa šoseju viņa vispār neiet.

    #278308
    Foxsk8
    Participant

    RAW 4 jauno. Pats plānoju šo ņemt.

Tiek skatīts 21 ieraksts (no 37 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā