Sākumlapa › Forumi › Citas tēmas › Off-topic › Kādu auto iegādāties, ieteikumi, Jūsu domas
Bet nu tā, grūti spriest, tiesības vēl kabatā nav, so nauda itkā būtu, kaut kas jāsāk krāt un atlikušo pēc tam vienkārši jāpiemet klāt.
pumpe duse
Bet nu, ja jau laukos dzīvo, tad ideāli būtu kāds Audi Quattro, bet tie tavā cenu diapozonā nāks tikai ar benzīnu. Bet vismaz zināsi, ka ziemā nekur nepaliksi un pavasarī arī.
Ideju par 2o golfu, manuprāt, atmet. Jo tas aparāts ir tik mazs, ka būs sajūta, ka sieva tev sēž klēpī, nevis blakus. Ja jauda nav noteicošais un gribās lēti pārvietot pakaļu, tad vari paņemt kādu Audi 80 B3(ziepi) ar 1.6TD(vai arī parasto dīzeli bez turbīnas). Daļas varēs pārsvarā dabūt spaiņiem un ekonomija arī būs. Liels viņš gan nav, bet var vēl pieciest.
Ja gribi, lai čomi tā saka, tad ir jāskatās uz retākiem un feinākiem dirsas pārvietotājiem. Kā jau minēju, labs Mercedes, piemēram, utml.
Un tas, ka tev tas 2. golfs būtu jālabo bieži – galīgi nav taisnība. Viņš ir vienkāršs kā cirvis. Ja motors iet, tad brauc! [img]
web33, kas tad tam B6 A4 ir tāds labāks, lai to būtu vērts ņemt B5 vietā? Nu labi, aizmirstam to, ka A4 nav vērts ņemt, bet kāpēc to B6? Gada dēļ? Izskata dēļ? Ja pieņemam ka B5 ir pussūds 😀 , tad B6 ir pilnīgs sūds – B5 vismaz tā 1.9 kuļmašīna ir klasiskās tehnoloģijas, elektronikas kontrolēts mehāniskais sūknis, pārbaudīta vērtība kapeikpisējiem, bet B6 tā 1.9 kuļmašīna jau ir PD – ja nu ir īso krānu sindroms un gribas ar kuļmašīnu kaut kur skriet, tad nākamais solis pēc čipša ir sprauslas, kas PD maksā uz kādiem 250 ls gabalā pret dažiem desmitiem parastajam, kā arī PD mēdz atgadīties līdzīgas sadaleņu problēmas kā slavenajam 2.5 V6 TDI, tik vien ka viena sadalene, nevis četras… 😀 Kaut gan kuļmašīna vispār ir laimes spēle, lielākā daļa domā “lai arī patērē dārgu degvielu, bet maz, es noteikti ieseksošu sani”, bet par remontu izmaksām nedomā. Nu manam brālēnam paveicās, viņa C5 A6 avantam ar aizdomīgu nobraukumu tā 2.5 kuļmašīna izrādījās esam labā stāvoklī, gan jau savulaik mainītas sadalenes vai viss motors un nobraukums atkruķīts, savādāk pie 200 štukām tur jau būtu jābūt kirdikam… 😀
Piekare atkal – B5 ir tā alumīnija draņķu piekare, bet bezpiedziņai vismaz pakaļā ir tas parastais U veida tilts kā visiem vecajiem modeļiem, a B6 pakaļā ir +/- tāda pati piekare kā quattro, nav tikai kardāns, diferis, pusasis un pusrāmis ir mazāks. Es to sauktu – brauc ar bezpiedziņu, maksā par quattro 😀
Foksi, a kā tas ir – mašīnā kaut ko grūst? Es mašīnā detaļas ielieku nevis iegrūžu 😀 Ja gribi ietaupīt naudu, brauc ar autobusu, būs lētāk 🙂 Pērkot mašīnu un domāt par saņa ieseksošanu visdrīzāk rezultēsies ka iestāsies klasiskās tautas gudrība “es neesmu tik bagāts lai pirktu lēti” pretējā puse – sūdu iegrūdēji tiešām varēs savā mašīnā katru nedēļu pa sūdam iegrūst 🙂 Kad mans aparāts būs dabūts uz ceļa un vēl bundža nomainīta, bez spiedīgas vajadzības likšu iekšā tikai svaigas labu firmu detaļas lai par tām var aizmirstu uz gadiem 🙂 Nu labi, esošā mašīna man ir tikai tāds starta punkts, ir tāds aprēķins ka dabūnot to tādu, kādu es to vēlos, no esošās būs palicis pāri labi ja durvis, haube, pakaļas diferis, pakaļas ķeblis un varbūt vēl daži sīkumi… 😀
Baigi negribētos, izmest kādus 600 – 700 pa mašīnu, un pēc tam visu laiku nīdēt, škroboties, ka man nav kaut kas labāks. Jo piem tie 700 Ls būtu aptuveni puse, no kaut kāda normāla A4 vai B5, kas iet ap 1.5 K.
Foksi, pēc kā tad tu vērtē mašīnas labumu – tehniskajā pasē ierakstītā gada? 😀 Nobraukuma? Tu ar tiem vari pabraukt? Es gan varu pabraukt tikai ar mašīnu. Un, tai jābūt tādai, ko var izbaudīt. Motors un aprīkojums. Š ī paša iemesla dēļ par kuļmašīnu nesapņoju – nebūs tā kaifa, kad zem haubes atradīsies kaut kāds klabošs metāla gabals, kurš virs trijām štukām sāk griezties negribīgi. Citiem arī laikam patīk – vismaz tajās reizēs, kad es ar savu konstruktoru izkožu kādu līkumu, vienaldzīgo nav – ir tikai pasīvāki un aktīvāki skatītāji, laikam piecu katlu dziesmas burvība ir tā, kas liek galvām griezties 😀
Normāls, ļoti labā stāvoklī esošs B4 būtu to pusotru štuku, kamēr tas B5 passāts/A4 [tehniski tas ir viena un tā pati platforma, btw] par to pusotru štuku būs diezgan nopists.
* pūst kā jau japāņu žiķelis
* briesmīgi zema, kā pasažierim pagrūti izkāpt un izsaku līdzjūtību vadītājam, kam ar tādu jābrauc par kaut ko, kas nav šoseja…
* grab kā skārda bundža
* vietas nav
* neapskaužu īpašnieku, kuram ārpus rīgas šrotos kāda detaļa jāsameklē… Nu mošk paveicas.
Bet nu paskatīsimies uz to no pozitīvā viedokļa – par cik šķībači ir ražojuši un ražos mašīnas desmit gadu mūžam, var priecāties ka tāds civiks, kurš tolmetam ir jau septiņus gadus parādā vēl nav izjucis 😀 Pirms vācieši sāka darīt līdzīgi, kvalitātes starpība bija graujoša – spēj, piemēram, iedomāties vācu mašīnu, kura viduskonsole ir pa tiešo pieskrūvēta pie grīdas ar caurejošām skrūvēm, un kad vajag tās izskrūvēt, tās tiek novērptas, jo, protams, pierūsējušas klāt? 🙂 Dizains un ergonomika arī mēdz klibot. Savulaik anglijā dažas reizes gadījās pabraukt ar viena lietuviešu kolēģa deviņdesmito gadu akordu. It kā salons būtu audī B sērijas/bmw 300. sērijas/whatever izmērā, bet nu protams, japāņu idioti to uzprojektējuši priekš četriem punduriem. Iekāpj pieci normāli baltieši, aizkabina kājas aiz ausīm un var braukt… 😀 Tādu prikolu ka tizlas priekšējā paneļa formas dēļ priekšā sēdēt ir vēl neērtāk nekā aizmugurē vēl nebiju redzējis…
Š itie ērmi arī jau sen kā izmiruši, pēdējo redzēju kādus piecus gadus atpakaļ “pēc tolmeta brēcošs šrots” kondīcijā…
Preses relīzes