Sākumlapa › Forumi › Citas tēmas › Viss pārējais › Kāpēc pie 1A reklāmraksta komentāri ir atslēgti?
Ieeju 1a apskatīties SSD
Skatos – noliktavā 48 Gab.
Ok
Pirkt 8 Gab.
Checkout
Samaksāts.
Domāju, nu… rīt (piektdien) vajadzētu būt. Vismaz tā vienmēr ir visur citur bijis.
Piektdiena.
Klusums.
Nu Ok. Shit happens. Pagaidīšu.
Sestdiena – klusums.
Ok. Mby nestrādā. Whatever.
Pirmdiena.
Klusums.
Dīvaini… nu ok… shit happens.
Otrdienas diena.
Klusums. Ne ziņas, ne miņas. Ne paldies, ne lūdzu… nekā. Klusums
Zvanu.
Tā un tā… pasūtījums… status “tjipa procesā”… wtf.. kur ir?
Neko nezinam. Noskaidrosim.
Klusums
Skatos statusu – piegādes datums pārcelts par 2 nedēļām.
Zvanu.
WTF!? Kas par huiņu. Jūs tur appīpējušies!?
Mums pietrūkst 1 disks, lai sakomplektētu. Jāgaida, kamēr Malaizieši uzražos un ar ziemeļbriežiem atsūtīs.
Jūs tur galīgi aptaurēti? A piezvanīt pajautāt, pabrīdīnāt, pārskaņot… nav galvā ienācis? Kādēļ vispār uzrādat abnormālu noliktavas atlikumu!? Tjipa Jums tur minūšu laikā 40 SSD izpirka!? Būtu redzējis, ka noliktavā putekļi, nebūtu laiku tērējis!
Meitene izliekas par muļķi, kura neko nejēdz. Ususal story.
Nodomāju.. nafig… atcelt visu pasūtījumu un miers! Gandrīz atcēlu.
Beigās padomāju.. whatever… primāri man vajadzēja tikai 4 diskus un otri 4 rezervei.
Saku… izmetiet to vienu disku no pasūtījuma, naudu atgrieziet un vediet šurp.
Trešdiena.
Kurjers.
Es saprotu, ka es ar saviem 8 SSD neesmu pat suņa kakas vērts pircējs, bet šāda attieksme ir vienkārši ņirgāšānās manā ieskatā. Pat ķīnieši raksta atvainošanās vēstules par visādiem štruntiem, kurš šiem kaut kāda šaize notiek.
Šis bija mans pēdējais pirkums 1a.lv! Ar lielāko prieku novēlu, lai leiši vai kas tur tie jaunie saimnieki ir to bodi nolīdzina līdz ar pamatiem.
Tas ir tikai reklāmrakstu kategorijai – pārējās visās komentēšanas iespējas ir ieslēgta.
Varbūt man palaimējās. Vai tev vienkārši nepaveicās.
Vairākas reizes ir gadijies meklēt kādu vecāku vai retāk sastopamu preci caur salidzini.lv, izmet kaudzi visādu mazo veikalu, piemēram nesen kaut kādā dataleksā salda cena un zaļiem burtiem boldā uzraksts “Ir noliktavā!”, bet kad piereģistrējies un aizpildi visas formas, tad izrādās ka ne sūda viņiem nav un nebūs. Skaidrs, ka nākamreiz kad kaut ko vajadzēs es to veikalu nemaz nevēršu vaļā.
Man ar bijusi ne tā labākā pieredze. Laikā, kad atvērās 1a, viss bija super, pat reklāmas nevajadzēja. Pēc gadiem 2, sajutuši naudas smaržu, kvalitāte šausmīgi kritusies. Kad 1x piečakarēja (piegādāja lietotu brāķi) nosolījos mest līkumu šim kantorim. Protams draugiem, paziņām, klientiem iesaku citas labākas vietas, kur iegādāt preci. Apstākļu spiests dabūju atkal sūtīt Metu krustus, lai viss būtu kā nākas. Saņemtā neatbilstošā prece un klaja supporta ņirgāšanās, likumu normu ignorēšana liecināja ko citu. Pat cietumā ir kulturālāka attieksme un atbildība. Priecīgā ziņa ir tā, ka tas kantoris pēc laika aizies pa burbuli.
Savā zinā viņi visi čakarē jožik māti caur adatām-kautkur jau kļudīsies nez cik labs internet veikals un tiklīdz ar kādu tas noticis tas protams nebūs ar to mierā!Es ar ļoti sliktās domās par internet veikalu 707lv… Pirmkārt tur sēd ideoti vainu kapitāli tēlo viņus “drīzāk jau ka tā”….Nedo dievs tu lauķis neko neapjēgsi – noveidos taa… ka tu vairs tur negribēs braukt, atmetis visam ar roku,bēt nexujā pazvanīju uz bezmaks cilvēk tiesību kantori …visu izklāstīju,šie protams visu izskaidroja kā jarīkojas! kad aizbraucu tur ,tur pieminot cilvektiesību kantori un ar dažiem izgaismojumiem,uz reiz adev naudu,kautka pēkšni visas nesaskaņas pazuda!
Par uzrādītajām precēm – nevienam “tīrajam” interneta veikalam, atšķirībā no tiem, kuriem arī reāli veikali (Elcor, RD, M79, Capital u.c.) preces uz vietas nav – viņi redz, ko uzrāda vairumnieka datubāze (un tā 95% gadījumā ir viena un tā pati). Tas ka vairumnieks uzrāda 40, nebūt nenozīmē, ka pēc pusstundas tur nebūs palikuši 4, bet šo info klienti (i-veikali) saņems krietni vēlāk. Vēl trakāk, ja manta ir polijas, vācijas, vai hvz bāzē.
Un galvenais – kategoriski neko nepasūtīt lētākajos kantoros.
Es pieņemu par normu, ka man nav jāzvana un jālaiza dibens, lai piegādātājs dotu man savu svētību un man kaut ko pārdotu.
Es pasūtījumu noformēju online kā nākas. Naudu viņi paņēma uzreiz.
Es sagaidu normālu zvanu no support, ka pasūtījums pieņemts, ka viss ir kārtībā utt. (kā tas ir piem. Dateks). Es gandrīz veselu nedēļu devu viņiem laiku man piezvanīt un aplaimot mani.
Tā vietā, man nācās pēc nedēļas zvanīt pašam. Turklāt pēc tam, kad viņi iekšienē bija noskaidrojuši savu šaizi, viņi pa kluso nomaina piegādes datumu uz +2 ned un pat neiedomājas man personīgi piezvanīt un painformēt, ka ir radusies šāda situācija.
Var taču pa cilvēkam sarunāt. Viņi jau nākamajā dienā pēc pasūtījuma būtu varējuši man pateikt, ka nav noliktavā visu disku.
Man nav skaidrs, cik vērtīgam ir jābūt pasūtījumam, lai izpelnītos 21. gadsimta klienta cienīgu apkalpošanu.
Spriežot pēc šīs viņu attieksmes, man ir sajūta, ka vidējais pirkuma grozs viņiem ir ap 3000 Eur vērtībā, un tādēļ tos kas iepērkas par mazākām summām var vienkārši sūtīt nahuj.
Man Elkor ir max līmeņa atlaide un bonusi. Un vienmēr, pat nopērkot kaut kādu sūdu par 20 Eur, es esmu saņēmis augstāko apkalpošanas servisu momentāni. Un BIEŽI vien, man Elkorā sanāk lētāk iepirkties, nekā jeb kurā citā kantorī.
Kad vasarnīcai vajadzēja jaunu veļas mašīnu aizbraucu uz tuvāko RD Electro. Kaut kādi 500+ Eur. Saku, nu iedodiet kādu atlaidi, kaut simbolisku. Uz ko mani pasūtīja dirst. Un es aizgāju arī. Uz Elkor. Nopirku to pašu modeli par 420 Eur. Un nosūtīju RD ofisam fotogrāfiju ar īsu situācijas aprakstu. Uz ko man arī ātri atbildēja. Es nezinu, vai tas personāls tur vēl strādā, jo tā bija pēdējā reize, kad tur biju iegriezies.
Es neuzskatu, ka man ir pienākums laizīt tirgoņa dibenu.
Es uzskatu, ka tirgoņa pienākums ir nodrošināt laikmetam atbilstošu apkalpošanu, jo es maksāju ne mazu uzcenojumu.
(dzirdēts, ka 1a tādas esot, ja darīšana ar garantiju, bet atkal tfu, tfu, nav bijusi nepieciešamība).
Karoč atgadījums ar garantīju 🙂 iekš 1a. Atiecīgi pagaišvasar nopirk videokarti turpat 100 ero!ejot laikam nevarēj saprast kas ar kompi vai pašu videni ik palaikam uzmetās rozīkš fõns -nesaprazdams kas notiek izsledzu moni iesledzot vis kā nakas-nodomāju monis ar nekads jaunais tad tas bus kas cakarējas,jo HDMI kabelis nesen nomainīts uz krutāku 12 eras samaksāj pato-labi pofig laikam ejot ik palaikam tik tik ka gļuks uzmetas rozā fõns ,bet vienkārši novēršot nestresoju…,bet viena jaukā šis vasaras dienā -kautkur tālumā plosījās negais un monis palik tumš un vairs nelīdzēja nekādas manipulacījas… pa cik midzenī vairaki stacionarie kompi videni sāku testēt ,nekā tik tikās ka propeleris griezās,ko nēmu notirīju no putekliem un pa cik videnei tikai gads un tāda sakritība ka japluc pašām uz rigu izprinteju atiecīgo papiru no pirkum vēstures kas skaitās ka garantija un personīgi nogadaju mukusalas 1a kantorī!bij neliela problēma -tīrot vidēni ar asu otinu biju noberzis serijas numuram pedējos simbolus,bet saskatīt varēja….Tā un šitā iskaidroju ka jau bīja…Tur kā zinām ir speciāls kabinets kur pēc kārtas numuriniem pieņem garantijā-izskaidroja ka štele tāda par cik GIGABAYTs filiāle polijā pajies laiks vismaz mēnesis lai kas noskaidroties!Nu ko iekšēji jau biju ļoti parliecināts ka karti atsūtīs atpakāļ kā dignostičēta ka pašu vain un pigu jums!Panēmu jau citu krutaku par 200 erām un neko turpin dzīvot !A jā pēc mēneša atsūt paziņojumu ka kartei ir defēkts ka ta nav salobojāma un ē-pasta ir pirkum kods ko var izmantot viņu veikāla tās cenas apmērā -un ko izmantojām nopirku jaunu Mateni par 98 erām un ko jopčik -nācas negribot vaņģot jaunu proci jo plate atbalst tikai 8 paudzes proci…Ta negribot tiku pie jauna pajaudīga kompjā- a iepreksējais ari tik gadu vecs….bet salidzinot neipāsa matene,,,!
Vot tas tads atgadījums ar 1a garantīju -kad nobriedis ka nehujā nbūs tad tieši vis notiekās uz labo….
Es neesmu jāklis, kurš drāž smadzeni, kā to dara tie, kas zvana uz Swed, lai izdrāztu smadzeni par 5 pazaudētiem centiem.
Es pieņemu par normu, ka man nav jāzvana un jālaiza dibens, lai piegādātājs dotu man savu svētību un man kaut ko pārdotu.
Es pasūtījumu noformēju online kā nākas. Naudu viņi paņēma uzreiz.
Es sagaidu normālu zvanu no support, ka pasūtījums pieņemts, ka viss ir kārtībā utt. (kā tas ir piem. Dateks). Es gandrīz veselu nedēļu devu viņiem laiku man piezvanīt un aplaimot mani.
Tā vietā, man nācās pēc nedēļas zvanīt pašam. Turklāt pēc tam, kad viņi iekšienē bija noskaidrojuši savu šaizi, viņi pa kluso nomaina piegādes datumu uz +2 ned un pat neiedomājas man personīgi piezvanīt un painformēt, ka ir radusies šāda situācija.
Var taču pa cilvēkam sarunāt. Viņi jau nākamajā dienā pēc pasūtījuma būtu varējuši man pateikt, ka nav noliktavā visu disku.
Man nav skaidrs, cik vērtīgam ir jābūt pasūtījumam, lai izpelnītos 21. gadsimta klienta cienīgu apkalpošanu.
Spriežot pēc šīs viņu attieksmes, man ir sajūta, ka vidējais pirkuma grozs viņiem ir ap 3000 Eur vērtībā, un tādēļ tos kas iepērkas par mazākām summām var vienkārši sūtīt n***j.
Man Elkor ir max līmeņa atlaide un bonusi. Un vienmēr, pat nopērkot kaut kādu sūdu par 20 Eur, es esmu saņēmis augstāko apkalpošanas servisu momentāni. Un BIEŽI vien, man Elkorā sanāk lētāk iepirkties, nekā jeb kurā citā kantorī.
Kad vasarnīcai vajadzēja jaunu veļas mašīnu aizbraucu uz tuvāko RD Electro. Kaut kādi 500+ Eur. Saku, nu iedodiet kādu atlaidi, kaut simbolisku. Uz ko mani pasūtīja d****. Un es aizgāju arī. Uz Elkor. Nopirku to pašu modeli par 420 Eur. Un nosūtīju RD ofisam fotogrāfiju ar īsu situācijas aprakstu. Uz ko man arī ātri atbildēja. Es nezinu, vai tas personāls tur vēl strādā, jo tā bija pēdējā reize, kad tur biju iegriezies.
Es neuzskatu, ka man ir pienākums laizīt tirgoņa dibenu.
Es uzskatu, ka tirgoņa pienākums ir nodrošināt laikmetam atbilstošu apkalpošanu, jo es maksāju ne mazu uzcenojumu.
Nu nekas nebēdā,gan jau šie tev uzsauks mauku kas atbrauks un atsūkās pēc pilnas programas un vis būs OK! 🙂
Viņi paši atbrauks vai man kaut kā īpaši jāpiesakās?
Atsūtis atiecīgu pirkum kodu varēsi izvēlēties kā ertāk!
Par norādīto preces daudzumu – 1a vēl visnotaļ ātri atjauno datus savā lapā. Šeit jau problēma, ka lielākoties visiem apakšā vieni piegādātāji ar noliktavām, bet katrs interneta veikals pats atjauno datus. Ja šiem nav konkrētie SSD pirkti kādu laiku, varētu būt variants, ka nebija vienkārši ienākusi informācija no noliktavas, ka “eu, mums nav vairs tik daudz”. Ar to var teju jebkurā Latvijas interneta veikalā rēķināties, ka var tā gadīties.
Protams, labā prakse jau būtu, ja piezvanītu un pateiktu, bet kas to lai zina, kā sanāca. Iespējams nepaveicās, kaut kur pa vidu izmaisījās un palika gaisā karājoties tas zvans. Jo, cik ir arī no radiem, draugiem un paziņām dzirdēts, tad, ja gadās, ka prece tomēr nav pieejama, viņi zvana un piedāvā vai nu kādu alternatīvu ap to pašu cenu, vai informē, ka prece nav pieejama, pasūtījums tiek atcelts un nauda atgriezta.
Preses relīzes