Kāpēc StarCraft II multiplayer ir tik grūts?

Sākumlapa Forumi Notepad.lv IT ziņas Kāpēc StarCraft II multiplayer ir tik grūts?

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 35 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #151869
    Izliecies
    Participant

    [imgl]https://www.bildites.lv/images/bcnuimalkjyw5yl34cf8.png[/imgl] Domājams, ka nupat jau visi būs dzirdējuši par StarCraft II: Wings of Liberty milzīgajiem panākumiem un to, ka jau pirmajā dienā Blizzard izdevies pārdot 1,8 miljonus spēles kopiju (no kurām trešdaļa iegādāta digitāli) Amerikā un Eiropā. Taču šoreiz runāšu par to, kāpēc StarCraft II ir tik sarežģīts.

    Man kā WarCraft III spēlētājam, kuram ļoti patīk spēles doma, stāsts un visums vispār, vienmēr ir licies nesaprotams tas, kā profesionāļi prot tik ātri apieties ar vienībām. Man vienmēr ir paticis attīstīties lēnām un tikai tad iet uzbrukumā, kas ir iemesls tam, kāpēc tik ļoti biju iemīļojis vienspēlētāja režīmu. Protams, radās arī vēlēšanās izmēģināt, kā tad ir spēlēt Battle.net, tāpēc pēc vairāku gadu vienspēlētāja režīma drillēšanas iegādājos arī oriģinālo spēli. Tad es iepazinos ar to, kas darās daudzspēlētāju režīmā, un mēģināju sākt mācīties spēlēt ātri. Kādu laiku arī bija interesanti, taču vēlāk, kad saproti, ka tas nav tev, kļūst pavisam grūti, tāpēc tas tika atmests.

    Akronīmu APM (Actions Per Minute) jeb “darbību skaits minūtē” biju dzirdējis jau arī WarCraft III vidē, un tur, šķiet, figurēja skaitlis 120, kas jau likās daudz. Savukārt StarCraft II šim rādītājam vajadzētu būt vismaz 200, taču, ja vēlies uzvarēt čempionātu – tuvu pie 300. Tas tāpēc, ka katrai vienībai, katram strādnieciņam tiek dotas savas komandas, turklāt spēlētājam ikvienā spēles brīdī jābūt sapratnei par to, ko katrs no viņiem dara un kurā vietā uz kartes atrodas. Atšķirībā no WarCraft III, kur vajadzēja vadīt, iespējams, maksimums 24 radījumus (nevaru teikt cilvēkus, jo tad tas par 75% neatbilstu patiesībai), StarCraft II tie varot būt burtiski simtiem. Domāju, ka daudzi būs dzirdējuši arī par akronīmu GoSU – God of Starcraft Units.

    [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zmYhX8fjmo8&feature=player_embedded[/youtube]

    Stratēģija ir svarīga, taču, ja tavs APM ir zems, panākumus gūt neizdosies. Tas arī ir iemesls tam, kāpēc tik daudzi pamet RTS vai pāriet uz vienkāršākām kartēm, piemēram, Tower Defence. Zaudējums RTS spēlēs var aizņemt pat 20 minūtes, un kuram gan patīk spēlēt tik ilgi, lai beigās tik un tā zaudētu?

    Avots

    #244179
    daGrevis
    Participant

    Nav ko pūt vewdojot bāzi – uz priekšu! 🙂

    #244180
    Genādijs
    Participant

    slimie frīki ibio.

    #244181
    Crow
    Participant

    Genādijs wrote:

    slimie frīki ****.


    Ek, piekritīšu Geņam šoreiz… un SC2 saks. Hate me now 😀

    #244182
    zivs
    Participant

    Eh, atceros laikus, kad Age of Empires II: The Conquerors spēlējām tīklā ar draugiem, no kuriem viens bija starp labākajiem AoE ļurinātājiem Latvijā un es piefiksēju, kādā tempā viņš darbojas – klaviatūra kūpēja no saīsinājumu darbībām un pele tika dzenāta un klikšķināta bez apstājas (ne tik ātri kā video redzamajiem kungiem, bet tomēr) … Rezultātā, man vēl nebija ko īsti mežā laist malku cirst, kamēr viņš jau ar ievērojamu armiju sāka mana miesta ieņemšanu.

    Bet nu par to darbību skaitu gan jāpiekrīt – ja grib puslīdz augstā līmenī spēlēt, tad jāprotas katru vienību individuāli pārraudzīt un izkontrolēt, nevis lēnā garā čubināt smuku bāzi, un tas tādam vidējam spēlētājam ir jau par traku ..

    #244183
    _Mo3_
    Participant

    ak dies, nu tie jau no mājas laikam ārā neiziet!

    #244184
    Evers
    Participant

    Tāda spēlēšana izskatās no vienas puses kautkas slims, tomēr jāatzīst, ka smadzenes šiem trakajiem arī strādā labi, ja reiz spēj reizē paturēt precīzi prātā kas kur kā, un visu laiku izdomāt un veikt daudzas ļoti dažādas spēles vides darbības, tas nav nekāds CS, pats es viņu vietā būtu sajucis prātā. 😀

    #244185
    Athlons
    Participant

    nez’, tā “maucot” izbaudīt spēli arī sanāk?

    #244186
    DMG
    Participant

    Es esmu dzirdējis tikai par to, ka spēle daudziem neiet (mani ieskaitot. tā arī nespēju atrast derīgu kreku) 😀 Starp citu es ar esmu lēna spēles procesa cienītājs. Man patīk stratēģijas, kurās viss nav atkarīgs no pirktu veiklības, bet gan tiešām stratēģiskas domāšanas.

    #244187
    nevertell
    Participant

    Tur jau viņiem nekas nav jātur prātā, tikai jāseko sarakstam, jebšu izdari to un tad to, ja ir tas, tad dari to, un šitā, pēc 1000000h pie wc3/sc2 arī ieborējās galvā tā “taktika”.

    #244188
    Aldis
    Participant

    liidziigi kaa heroes-II, un heroes-III ir labas speeles, peec tam jau taas daljas ir man pa sarezgjiitu un taa! 🙂 piekriitu – labaak leenaak, nekaa tur bliezt taustus tiiik nenormaali…

    man patiik speeles, kuras pogu un kombinaaciju zinjaa mieriigi iztiek par kursoru [uz augshu, leju, pa labi, pa kreisi] un kaadas 6 funkciju pogas! 🙂 Respektiivi, taa lai var speeleet ar dzojstiku! 😀

    #244189
    Foxsk8
    Participant

    Kas attiecās par Starcraftu. Tā jau reāli ir spēles jēga, viņu spēlēt multiplayer modē, kad ir izietas visas kartes, misijas, utt… kad esi jau apradis, kas kur ko dara.

    Reāli, ir tā, vismaz iekš SC: Brood war. Jāizpēta esošā karte, lai to varētu labi spēlēt ar citiem. Reāli vienā kartē tu vari būt pro, bet citā, tevi nones pāris minūšu laikā.

    Ir pašam nācies, rīkot fast attack, respektīvi, saveidojam mazoz zerdziņus, pietiks jau ar 6 gabaliem, un hops, soļojam uz kaimiņu hūdu. Pilnīgi pietiek nograust pāris rabotņikus, lai jau pretinieks tiktu izsists no ierindas.

    Un šādi ir jebkurā spēlē, atliek vien paskatīties dažus video, un viss kļūst skaidrs.

    P.S. Starcraftu spēlēju, jau no tālajiem tā izlaišanas gadiem, tā bija mana pirmā datorspēle, ko vispār sāku spēlēt un turpinu to darīt arī vēl tagad.

    #244190
    zivs
    Participant

    Athlons wrote:

    nez’, tā “maucot” izbaudīt spēli arī sanāk?

    “Tā maucot” tie džeki pelna TÄ€DAS naudas summiņas gadā, kādas Latvijā, strādājot par vidēji normālu algu, tikai sapņos rādītos …

    #244191
    Stat1CX
    Participant

    zivs +1

    #244192
    shb-
    Participant

    Maza daļiņa “maucēju” patiešām pelna jaukas summas, a pārējiem atliek vien mūžīgi censties un nolaist savas dzīves podā.

    #244193
    Wuu
    Participant

    shb-, kāda tad ir tava perfektā dzīves formula?

    #244194
    migors
    Participant

    Tiko izgāju StarCraft 2 single playeri un tas ir kaut kas, kopā aizņēma trīs dienas, pēdējās kartes vispār ir kautkas ārprātīgs, jā bet tīklā es diezvaispēlēšu, jāstrādā

    #244195
    Wuu
    Participant

    Īstenība multiplayer nav nemaz tik grūts, jo vajadzētu strādāt automātiska prasmes noteikšanas sistēma. Pirmajā spēle pie uber pro tāpat neiemetīs.

    Otrkārt jebkurā multiplayeri ir nepieciešamas iemaņas, bez tā neiztikti.

    #244196
    daGrevis
    Participant

    Tas, ka es dabūju spēli ar “kreku” no ScL priekšgājēja (“uber-kruts” trakeris) nedeva man to laimi to uzspēlēt. 🙁 Kaut kas neiet. 🙁

    #244197
    Brutto
    Participant

    DMG wrote:

    Es esmu dzirdējis tikai par to, ka spēle daudziem neiet (mani ieskaitot. tā arī nespēju atrast derīgu kreku) 😀 Starp citu es ar esmu lēna spēles procesa cienītājs. Man patīk stratēģijas, kurās viss nav atkarīgs no pirktu veiklības, bet gan tiešām stratēģiskas domāšanas.


    Yes, man tas pats no sākuma līdz beigām!:))

    Zālītes nederēja un RTS patīk lēnā tempā izspēlēt.

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 35 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā