Sākumlapa › Forumi › Citas tēmas › Cilvēks un Sabiedrība › Kārtējais murgs pa budžet naud – RailBaltica.
Daudz. Bet vai pa tēmu?
Pagaidām ir tā ka tiek piedāvāts kautkāds nepareizs maršruts un viss ko var atbildēt, principā, ir JÄ€ vai NĒ.
Visādos TēVēnetos un publiskajās “apsriedēs” spilgti redzams, ka šāda izvēle tiek viltīgi uzspiesta. Patiesā (un momentānā) labuma guvēji viltīgi pavērsa šo “izvēli” tieši šādu, labi zinot, ka dumji cilvēki sāks vervelēt un gvelzt tuftu. Rezultātā tiks parādīts ka visi PRET-brēcēji ir vienkārši vērā neņemami pajolēni un tiks panākts sen jau nolemtais.
Tā tas notiek jau diezgan sen.
Diezgan slepens ir arī jaunais maršruts. Links ir pieejams, taču visur pieminēts “ar diezgan mazu šriftu”.
Nu apskatīsimies tos maršrutus.
Ar ko sāksim? Dienvidiem? Nezkapēc dzelzceļš ved gar Bausku. Nu cik daudz būtu tie ceļotāji/kravas Bauska-Berlīne, vai Bauska – Helsinki?
Nu vienīgais iemesls ko varu iedomāties – lietuvieši 1kārši savu maršrutu caur Paņevēžu izbīdija pirmie, pēc savām vajadzībām.
Ja nu arī Bauskā uztaisītu kautkādu mazu šķirotavu kur atdalīt kravas vagonus, bet uz kurieni (no kurienes) to kravu vest? Vai Bauska – Jelgava ir kāds A klases ceļš? Bauska – Jēkabpils varbūt?
Skatamies tālāk – kautkāds atzars uz Mārupes pusi, nekurienes vidū. Nu vai nevienam tas neizskatās pēc dubultas nejēdzības? Tāds lieks sliežu garums, lai nonāktu uz Lidostu – vietu kura vismazāk vajadzīga sēdot ātrvilcienā.
Nu kuram gribētos braukt ar ātrvilcienu no Berlīnes vai Helsinkiem uz Rīgas lidostu? Nesvarīgi gaļas rumpis bez smadzenēm tas būtu, vai krava.
Tālāk skatamies – vilciens iet tur smuki pa priekšpusi. Autostāvvietas vel tālāk pārcels?!?! Kur tur būs tā stacija? Kas tur izkāps/iekāps un/vai kurā vietā kravu krāmēs?
Un tad pats labākais, caur ānusu pievienojas Rīga-Ventspils posmam visvienkāršākajā un ērtākajā vietā – ZOLITŠªDĒ!!! Bravo ģēniji! Ä€trvilciens pēkšņi pārtop par lēnvilcienu, uz ļoti ilgu posmu, iziet caur Torņkalnu un šķērsojot Daugavu pa esošo tiltu – nonāk CENTRÄ€LAJÄ€ STACIJÄ€!
Tad kāda velna pēc, šis maršruts nevaru tikt būvēts tā ka ienāk valstī kautkur zem Jelgavas, iziet caur milzīgajām Jelgavas staciju teritorijām, izmanto esošo Jelgava-Rīga posmu, un nevienu netraucējot, izbrauc caur Torņkalnu un nonāk Centrālajā Stacijā? Tur jau kopējās izmaksas samazinās uz pusi!
Par ietaupīto naudu varētu salabot esošās pārbrauktuves, izveidot pat kādu viaduktu/tiltu, vai kas nu tur steidzamāks.
Skatamies tālāk to bezjēdzīgo huiņu kartē, no tā bezjēdzīgā atzara. Iet pāri Daugavai platā vietā zem Salaspils. Tur ir tilts? Nebiju pamanijis, laikam visu laiku aizmidzis tur braucu garām. Vainīgs…
Tālāk skatamies, Mežu vidū, Upeslejas – kaukāds milzīgs “routeris”. Kur un kā tas vilciens tagad dosies? Iekšā Rīgā? Vai varbūt būs Stacija ar pārsēšanos?!?!?! Jebkurā šādā murgu variantā ātrvilciens pārtop par gliemežvilcienu.
Pameklējamies googlē un skaidri redzam ka pirmie plāni ir bijuši loģiski un pareizi, proti – caur Jelgavu (respektīv Š auļiem, Kauņu, Marjampoli). Tātad pats svarīgākais jautājums – kurš kropls maukasbērnu Kangars to visu sabojāja?
Skaidri redzams ka par kaitniecību valstij šādos apmēros vajadzētu publisku sakropļošanu, nedaudz ožamspirtu un tad sadedzināšanu.
Vai tiešām grib veidot caurbrauktuvi caur Rīgu? Tas maz ir iespējams? Jo Rail Baltica sliežu platums nepass ar mūsu ierasto sliežu platumu, īsti arī neredzu vietu kurā varētu ieguldīt jaunas sliedes blakus esošajām. Vienīgi, tur domāja cauri visai Torņkalna kāpai dzīt cauri tuneli.. i tā pati ir tikai puse no problēmas…
Es esmu tikai un vienīgi par vilciena līnijas atvēršanu ar Eiropu, bet esmu pret nejēdzībām, kādas tur mūsējie sadomā.
Maršruts sen izstrādāts un debīls.
Plus, kurš daunis teica, ka dienā būs 200 vilcienu? Ko tur vedīs, manuprāt tā ir maksimālā slodze… diez vai būs 8 vilcieni stundā? Somijai neko tik daudz nevajag ceur LV un otrādi… Vācijai no mums neko tādu nevaajg.
Nesaprotu, kāpēc nav Jelgava iekļauta… vispar vajadzēja tad bliezt ārā uz Lietuvu caur Liepāju….
1. Izbūvēt atzaru caur Mārupi uz lidostu manuprāt iznāk padārgi un stipri nedabīgi,šai sakarā nebūtu vienkāršāk,lētāk un loģiskāk pārcelt lidostu kautkur pie Vangažiem?
2 Kāpēc nevar izmantot esošo likvidētā dzelzceļa stigu Rīga-Ipiķi.Līkums nemaz nav tik liels bet ietekmētu stipri mazāk īpašumu.
3 Cik būs to braucēju maršutā Rīga Tallina,Tallina Rīga ja vilciens pieturēs tikai abās minētajās pilsētās?
No sērijas Ðе читал, но мнение имею….
Žetons, par paplašinātiem teikumiem & ģeogrāfikso vietu zināšāšanām.
Slēgt/dzēst šo topiku, basta.
[img]
TU ESI D***** D********!
Preses relīzes