Kārtējais murgs pa budžet naud – RailBaltica.

Sākumlapa Forumi Citas tēmas Cilvēks un Sabiedrība Kārtējais murgs pa budžet naud – RailBaltica.

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 36 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #160694
    Andron MacBeton
    Participant

    Pēdējā laikā lasāms daudz par kautkādu jaunu vilcienu maršrutu, sliežu ceļiem.

    Daudz. Bet vai pa tēmu?

    Pagaidām ir tā ka tiek piedāvāts kautkāds nepareizs maršruts un viss ko var atbildēt, principā, ir JÄ€ vai NĒ.

    Visādos TēVēnetos un publiskajās “apsriedēs” spilgti redzams, ka šāda izvēle tiek viltīgi uzspiesta. Patiesā (un momentānā) labuma guvēji viltīgi pavērsa šo “izvēli” tieši šādu, labi zinot, ka dumji cilvēki sāks vervelēt un gvelzt tuftu. Rezultātā tiks parādīts ka visi PRET-brēcēji ir vienkārši vērā neņemami pajolēni un tiks panākts sen jau nolemtais.

    Tā tas notiek jau diezgan sen.

    Diezgan slepens ir arī jaunais maršruts. Links ir pieejams, taču visur pieminēts “ar diezgan mazu šriftu”.

    Nu apskatīsimies tos maršrutus. https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=zeVlnsSAr7yM.kqksZEjJ1WNM

    Ar ko sāksim? Dienvidiem? Nezkapēc dzelzceļš ved gar Bausku. Nu cik daudz būtu tie ceļotāji/kravas Bauska-Berlīne, vai Bauska – Helsinki?

    Nu vienīgais iemesls ko varu iedomāties – lietuvieši 1kārši savu maršrutu caur Paņevēžu izbīdija pirmie, pēc savām vajadzībām.

    Ja nu arī Bauskā uztaisītu kautkādu mazu šķirotavu kur atdalīt kravas vagonus, bet uz kurieni (no kurienes) to kravu vest? Vai Bauska – Jelgava ir kāds A klases ceļš? Bauska – Jēkabpils varbūt?

    Skatamies tālāk – kautkāds atzars uz Mārupes pusi, nekurienes vidū. Nu vai nevienam tas neizskatās pēc dubultas nejēdzības? Tāds lieks sliežu garums, lai nonāktu uz Lidostu – vietu kura vismazāk vajadzīga sēdot ātrvilcienā.

    Nu kuram gribētos braukt ar ātrvilcienu no Berlīnes vai Helsinkiem uz Rīgas lidostu? Nesvarīgi gaļas rumpis bez smadzenēm tas būtu, vai krava.

    Tālāk skatamies – vilciens iet tur smuki pa priekšpusi. Autostāvvietas vel tālāk pārcels?!?! Kur tur būs tā stacija? Kas tur izkāps/iekāps un/vai kurā vietā kravu krāmēs?

    Un tad pats labākais, caur ānusu pievienojas Rīga-Ventspils posmam visvienkāršākajā un ērtākajā vietā – ZOLITŠªDĒ!!! Bravo ģēniji! Ä€trvilciens pēkšņi pārtop par lēnvilcienu, uz ļoti ilgu posmu, iziet caur Torņkalnu un šķērsojot Daugavu pa esošo tiltu – nonāk CENTRÄ€LAJÄ€ STACIJÄ€!

    Tad kāda velna pēc, šis maršruts nevaru tikt būvēts tā ka ienāk valstī kautkur zem Jelgavas, iziet caur milzīgajām Jelgavas staciju teritorijām, izmanto esošo Jelgava-Rīga posmu, un nevienu netraucējot, izbrauc caur Torņkalnu un nonāk Centrālajā Stacijā? Tur jau kopējās izmaksas samazinās uz pusi!

    Par ietaupīto naudu varētu salabot esošās pārbrauktuves, izveidot pat kādu viaduktu/tiltu, vai kas nu tur steidzamāks.

    Skatamies tālāk to bezjēdzīgo huiņu kartē, no tā bezjēdzīgā atzara. Iet pāri Daugavai platā vietā zem Salaspils. Tur ir tilts? Nebiju pamanijis, laikam visu laiku aizmidzis tur braucu garām. Vainīgs…

    Tālāk skatamies, Mežu vidū, Upeslejas – kaukāds milzīgs “routeris”. Kur un kā tas vilciens tagad dosies? Iekšā Rīgā? Vai varbūt būs Stacija ar pārsēšanos?!?!?! Jebkurā šādā murgu variantā ātrvilciens pārtop par gliemežvilcienu.

    Pameklējamies googlē un skaidri redzam ka pirmie plāni ir bijuši loģiski un pareizi, proti – caur Jelgavu (respektīv Š auļiem, Kauņu, Marjampoli). Tātad pats svarīgākais jautājums – kurš kropls maukasbērnu Kangars to visu sabojāja?

    Skaidri redzams ka par kaitniecību valstij šādos apmēros vajadzētu publisku sakropļošanu, nedaudz ožamspirtu un tad sadedzināšanu.

    #315720
    Aldis
    Participant

    Par to Salaspili, respektīvi, tiltu pretī Saulkalnei esmu arī pārsteigts. Te pat vien dzīvoju, to posmu pārzinu, esmu pa upi gan sauszemes līniju katru stūrīti izošņājis… Tur Daugava tieši ir visdziļākā un aptuveni pusotru kilometru plata – sanāk jaunu tiltu būvēt, ņemot vēra ka pat vienkāršu tiltu kāds ir Dienvidtilts mūsējie samuģīja un padarīja pēc izmaksām zelta vērtībā, tad nezinu kā tur būs…

    Vai tiešām grib veidot caurbrauktuvi caur Rīgu? Tas maz ir iespējams? Jo Rail Baltica sliežu platums nepass ar mūsu ierasto sliežu platumu, īsti arī neredzu vietu kurā varētu ieguldīt jaunas sliedes blakus esošajām. Vienīgi, tur domāja cauri visai Torņkalna kāpai dzīt cauri tuneli.. i tā pati ir tikai puse no problēmas…

    Es esmu tikai un vienīgi par vilciena līnijas atvēršanu ar Eiropu, bet esmu pret nejēdzībām, kādas tur mūsējie sadomā.

    #315721
    usins
    Participant

    Beton, tu taču saproti, ka RailBaltica ir ES standarta ceļi, kuri mums nav, un nevar izmantot esosšās sliedes. mums ir PSRS standarti, kuri būtu jāpārbūuvē un visi vagoni jāpārbūvē…

    Maršruts sen izstrādāts un debīls.

    Plus, kurš daunis teica, ka dienā būs 200 vilcienu? Ko tur vedīs, manuprāt tā ir maksimālā slodze… diez vai būs 8 vilcieni stundā? Somijai neko tik daudz nevajag ceur LV un otrādi… Vācijai no mums neko tādu nevaajg.

    Nesaprotu, kāpēc nav Jelgava iekļauta… vispar vajadzēja tad bliezt ārā uz Lietuvu caur Liepāju….

    #315722
    dexsters
    Participant

    Man šajā sakarā rodas daži jautājumi.

    1. Izbūvēt atzaru caur Mārupi uz lidostu manuprāt iznāk padārgi un stipri nedabīgi,šai sakarā nebūtu vienkāršāk,lētāk un loģiskāk pārcelt lidostu kautkur pie Vangažiem?

    2 Kāpēc nevar izmantot esošo likvidētā dzelzceļa stigu Rīga-Ipiķi.Līkums nemaz nav tik liels bet ietekmētu stipri mazāk īpašumu.

    3 Cik būs to braucēju maršutā Rīga Tallina,Tallina Rīga ja vilciens pieturēs tikai abās minētajās pilsētās?

    #315723
    richijs
    Participant

    Tās publiskās apspriešanas fufelis viss jau nolemts, bet no otras puses pozitīvi dzelzceļa savienojums reiropu.

    #315724
    ExDec
    Participant

    Bļin, tiešām ir tik grūti te cilvēkiem sajēgt, ka šīs būs ātrvilciena sliedes un pieturas katrā pilsētā tāpēc nav paredzētas? Tamdēļ arī iet garām visām lielajām pilsētām. Rīga ir tikai tāpēc, ka galvaspilsēta un arī vienīgā lielā lidosta, tāpēc tur būs viena no ļoti retajām pieturām. Un loģiski, ka mēģina laist garām pilsētām, jo šai būvei, pirmkārt, ir nepieciešama pilnīgi cita infrastruktūra (vecās sliedes neder) un arī skaņas barjeras tiks liktas vietās, kur apkārt ir kāda dzīvojamā platība. Rezultātā nāktos pusi Rīgas noraut, ja laistu iekšā pilsētā. Bet nu tas jau sen zināms, ka tāda persona kā betons nejēdz neko par nevienu tēmu…

    #315725
    dexsters
    Participant

    Nu bet pēc tā plāna tak vilciens iet iekšā Rīgā un ne tikai iekša bet arī cauri Rīgai.Tikšot tak būvēts jauns tilts vai tunelis.

    #315726
    SFiX
    Participant

    Tomēr uzdrošināšos apgalvot, ka pārcelt lidostu būtu bišk bišk dārgāk, nekā būvēt pievadu. 😀

    #315727
    Crow
    Participant

    Nu un? Tāpat viss tiks bez jums izlemts un izdarīts. Nau ko cepties. Strādāt vajag.

    #315728
    Anonīms
    Neaktīvs

    Nav pat jēgas iedziļināties šajos “skaidrojumos”.

    No sērijas Не читал, но мнение имею….

    Žetons, par paplašinātiem teikumiem & ģeogrāfikso vietu zināšāšanām.

    Slēgt/dzēst šo topiku, basta.

    #315729
    Andron MacBeton
    Participant

    Par ko ******* ********* algu saņem?

    #315730
    Andron MacBeton
    Participant

    Rādi piemēru!

    #315731
    Crow
    Participant

    Savā acī paegļa baļķi neredz, mhh.

    #315732
    samurajs
    Participant

    Te jau viss strīdiņš galvenokārt par to, lai pēc iespējas mazāk privātīpašumu tiktu aiztikts. Š…emot vērā, ka tā ir tranzītmaģistrāle, maršruts nav tik svarīgs. Eiropa segs 85% izmaksu – tātad gribētāju uzvārīties netrūks. Vienalga tā apspriešana ir tikai formāls fufelis, mums neviens neprasīs.

    #315733
    Anonīms
    Neaktīvs

    Ļ. “cien.” topika autora grafiskais attēlojums par tēmu. Kartes mērogu, žults izgāšanu katrs var mainīt pēc ieskatiem.

    [img]https://s13.postimg.org/mcfvljh0n/rail.jpg[/img]

    #315734
    Andron MacBeton
    Participant

    Tevi tiešām neviens vel nav informējis?

    TU ESI D***** D********!

    #315735
    Andron MacBeton
    Participant

    Tu jau esi atpakaļ Metalurgā? 360€ tomēr nau joka lieta…

    #315736
    Anonīms
    Neaktīvs

    jap, droši vien.

    #315737
    Anonīms
    Neaktīvs

    jap, droši vien.

    #315738
    dexsters
    Participant

    Š ī šēma man liekas optimāla,tikšu mājā no jebkuras vietas kad sadomāšu iedzert.Otrs pluss ir tas ka vilciens ies arī caur Strenčiem.Es pat šim pasākumam par godu sakomponēju jaunu singlu kas saucas ,,Iet vilciens no Berlins caur Strenčiem uz Valku,,(pa ceļam nav perons neviens)

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 36 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā