Sākumlapa › Forumi › Citas tēmas › Off-topic › Kārtējais nano.lv izgājiens
Situācija sekojoša, klients man prasa, lai tieku vecā mail panelī, kur viņam stāv daži kontakti svarīgi, jaunais mails viss tiek forvardēts uz gmail, ok cik atceros, mans mails ir palicis kā tehniskā kontaktu persona, ok rakstu šamiem augšā, lai atmet piekļuves paroles, jo tās jau kā sen esmu aizmirsis, un slinkums nu tagad rakāties un meklēt, vienkāršāk uzjautāt, ok pirmais mails ko man atmet atpakaļ:
Sveicināti.
Apstipriniet lūdzu savu pieprasījumu atbildot uz šo vēstuli.
Jūsu pieprasījumam ir paaugstināts grūtības līmenis, pieprasījums tika pārsūtīts
uz mūsu paaugstinātas grūtības pieprasījumu nodaļu, atbildi uz Jūsu pieprasījumu
saņemsies 24 stundu laikā.
Nodomāju, wft, rakstu tak no tehniskā maila, ok labi, aizsūtu apstiprinājumu, nākošā vēstule šāda:
Sveicināti,
drošības apsvēruma dēļ lūdzam šo pieprasījumu nosūtīt no e-pasta adreses:
Tad nu man radās jautājums vai tur tiešām kāds kaut ko rubī ?, pirms mēneša, diviem, rakstīju tieši no sava tehniskā maila, tad aptuveni izvilkums šāds:
Sveicināti,
mēs jums vakar piedāvājām atjaunot rezerves kopiju jo tas būtu daudz ātrāk,
nosūtiet lūdzu mums izmaiņas kuras vajag veikt un mēs visu uzliksim.
08/11/2009 15:19 – foxsk8 wrote:
> Cik ilgi būs jagaida, lai Jūs kleintawebs.lv kontam,
> e-pastam uzliktu forwardu uz gmail e-pasta servisu kontam
> Jūsu vainas dēļ klients zaudē laiku.
>
Tiko arī pamanīju, wtf, redirect uzlikšana vai ta ir tik grūta, ka jāliek uz serveri backups 😀 😀 Lab, vecs stāsts, bet enyway. 😀
Tad nu datums ir redzams, kad problēmu risināju, kāpēc tad tagad pēkšņi man būtu jāsūta no kaut kāda sen norakstīta inbox maila, kurš tā pat vairs sen varbūt nav, lai saņemtu klientam svarīgo informāciju.
Minēju vēl, lai aizmet datus uz
No visa šitā, es sajutos kā ļaujs “haxors”, kas grib paņemt kādu klienta kontu un nonest visu info. Priecājos, ka sen tikām no viņiem vaļā.
P.S. Tā arī šitā info paliks te uz visiem laikiem, nevajag batonus spraust ausīs, par grīšas topiku pilnīgi nano lūdzās, lai informāciju izņemu laukā no portāla, skatos, nekas nav mainījies, lūdzu tauta, grīšas piemērs un mans, domāju ar to pietiek, lai varētu spriest par hosteri. āmen.
P.S. Nesen tak šeit bija tēma par mass deface uz nano serveriem:
Lasam šeit:
Katrs čakarē klientu mozgas kā prot 😀
Man nesen viens draugs kurš hostējas uz nano palūdza lai es ielieku google analitic html lapai, nu tad es tur sēdēju un par velti to kodu kopēju visās lapās, vēl šo to pielaboju kas bija greizi, pēc pāris dienām šie zvana saka ka nekas nestrādā, es novelku to index failu un skatos tas kāds bija pirms manis tāds atkal ir palicis, ne miņas no koda. kaut kāda mistika.
Viņiem ir laika mašīna…
Bet par tēmu, ar to servisu paldies dievam nav liela krāmēšanās bijusi, pāris klientu webi tik tur.. 🙂
Pagājušo gad kautkas viņiem tur bij ar dns serveriem.. tad vēl šis tas… ka lapa vnk. nestrādā.
Es pat teiktu, ka šī ir viena no episkākajām FAIL šī “portāla” vēsturē. 🙂
> Cik ilgi būs jagaida, lai Jūs kleintawebs.lv kontam,
> e-pastam uzliktu forwardu uz gmail e-pasta servisu kontam
> Jūsu vainas dēļ klients zaudē laiku.
>
Klausies, kam tev cPanelis domāts? 😀 Un es piemēram nesapratu ko tu te gribi pārforvardēt. Napig tas vispār vajadzīgs? Gmailā grūti ārējo kasti piesiet, vai arī tas tev smadzenītē neienāca?
P.S. Tā arī šitā info paliks te uz visiem laikiem.
Mhm, par dzīvu pierādījumu tavai nepieskaitāmībai…
P.S vai tad nav loģiski, ka Tev ar viņiem jasazinās ar to mailu, kas reģistrēts pie viņiem, ne to, kuru tu pats sev esi izgudrojis, ķip (
Otrs, par ko viņiem maksā, ka man viss pašam būtu jādara, toreiz man nebija nedz laika, nedz vēlēšanās ar to kontu čakarēties.
Otrs, nano visu pats bija nogrāvis, tad lai arī visu paši atliek atpakaļ, jo serveri ar visu mail krašu, noveda viņi, ne es. Kur loģika, man būs bez platna jālabo vēl viņu kļūdas, no way.
Un kā jau augstāk minēju, tad 08.09 no sava tehniskā maila, risināju vēl problēmas, teicu, lai šamie apskatās savu vēsturi, un atrod ticket ID numuru.
Un ko nu, ja man nav tas inbox mails, ir jāraksta tam “ž” kantorim rakstisks iesniegums, lai dabotu paroles? Sviests kaut kāds, piedāvāju vēl viņiem atsūtīt paroles uz
Esmu ievērojis, ka tu nemaz nelasi visu tēmu, galveno domu jāraksta tev 3 reizes, lai tu saproti, kāpēc tāda situācija vispār ir bijusi.
A iedomājies tagad, klients, ja pats vada savu kontu, kur no tā maz sajēgas, kas notiek, supports viņu pasūta d****, un saka, rocieties pa cpanel, tur viss eng mēlē paskaidrots, āmen. 😀 😀 Klients maksā naudu, attiecīgi ir jānodrošina viselementārākās lietas, kaut vai to pašu mail regulēšana, etc, pārnešana.
Vai man vienīgam tā liekas, vai kā, ka tev ir jāskaidro lietas x reizes?
[img]
Un nē, tu to nevari dabūt.
Klients maksā naudu, attiecīgi ir jānodrošina viselementārākās lietas
Eeeee, TokRa dzirdi? Š itam gan es piekrītu. Smadzeņu un veselā saprāta robežās protams.
Preses relīzes