Sākumlapa › Forumi › Citas tēmas › Off-topic › Ķēdes posms.
Sit laukā tapu ar punktsiti, bet tad noderēs skrūvspīles .. jeb vnk paņem ko šādu
Mybe vēl idejas?
KoЯn
Š…em vismaz šādu
Es savu velosipēdu laboju pie Latvijas veloizlases meistara, tas atrodas SIA “Manta”
Vispār man tas nepieciešams lai aizmugurējo pārslēdzēju nomainītu. Vēl viens variants kas man ir lai nevajadzētu jaukt ķēdi ārā, atskrūvēt spriegotājam riteņus un tā iemaukt ķēdi.
Varbūt ko darīt/nedarīt kad maina spriegotāju mājās? Esmu dzirdējis, kad ar troses pielikšana nav viss, vēl kaut kas tur jāregulē spriegotājam?! Varbūt kāds kaut ko zin par šo? (Spriegotājs Shimano Altus(7ātrumi)).
Lūk manuālis kā pēc tam regulēt pārslēdzēju
Ja esi gatavs ziedot tās pāris stundas no savas dzīves izlasot, pie reizes iegūstot jaunas zināšanas, tad uz priekšu. Bet ja nē, tad veloserviss .. pie Arkādija būs rindas :>
Ja rokas aug no pareizās vietas, nav nekādu problēmu izsist tapu ar dornīti, vajag tik kaut ko apakšā palikt. Nezinu kādā bezsakarā kojānim te skrūvspīles vajadzēs, ja nu vienīgi kādas mazās skrūvspīlītes lai pēc tam atvieglotu salikšanu…
Bet jā – manā īpašumā jau kādu gadu ir viens lētais izspiedējs – kamēr biju ačgārnajā salā, aiz neko darīt nopirku. Liekties arī šis neliecas, pretēji tavam apgalvojumam, vienīgi tas pipuks neturas savā vietā, bet tas izspiešanu neietekmē.
Š ādi paši vilisi ir arī novērojami autoforumos – tur gan viņi dzied citu dziesmu – “man nav garāžas ar bedri, man nav pacēlāja” – man arī nav, bet kas darāms, jāizdara – ja tiešām savādāk nevar, aizņemoties garāžu ar bedri no kaimiņa, bet parasti palienot zem mašīnas bez bedres un visu pārējo arī darot ar normālu, bet nekruto brendu atslēgām, kā arī ar specinstrumentiem, kuri ir uztaisīti par kapeikām. Par velosipēdiem gan ir cits stāsts – paskatoties kādu kosmosu maksā tie instrumenti, neredzu jēgu priekš pāris velosipēdiem pirkt kaut ko, bez kā var mierīgi iztikt, ja vien nav profesionāli jāremontē velosipēdi, ko šie specinstrumenti paātrina – nu tas pats ķēdes tapiņas izspiedējs – vienīgais iemesls kāpēc tāds vispār var noderēt – ja dienā jāņem nost 10 ķēdes, viņš ietaupīs pārdesmit minūtes laika. Ja neskaita instrumentus, kas pamatā tiek izmantoti mašīnai, priekš velosipēdiem man ir – pedāļu novilcējs, spieķatslēga, ā un vēl nošmirģelēta 14mm muciņa, tas arī viss. Varu bez problēmām izjaukt un salikt velosipēdu. Tā nu viens no diviem ejošajiem velosipēdiem man ir izmaksājis, hm – mazliet smēres, ko iesmērēt gultņos un dažas jaunas brīvrumbas mehānisma bumbiņas, ā un vēl transmisiju eļļa, kas tika izmantota ķēdes eļļošanai, pārējais viss man neizmaksāja ne kapeikas.
manā versijā ar skrūvspīlēm fiksēju posmu, lai tapa vieglāk iznāk ārā, bet var arī bez tām
dura ace ķēdei ar neko citu kā speciālu instrumentu nepieskartos kā nekā dura ace grupa maksā dārgāk kā mac betona dzīvība
Neviens “stulbāks” jau nepaliks(Varbūt). 😀
Un ja nezin ar ko atšķiras veloķēdes, nevajag skriet ar galvu sienā un apgalvot, “nezinu ar ko atšķiras Dura Eis no Gudra Eis, bet var!”, ar velosipēdiem es neesmu uz JŠªS .
A par tiem tu un jūs – paķersim analoģiju – ar mašīnām – es ar mašīnām neesmu uz jūs, bet es esmu uz jūs ar F1 mašīnām, jo ar tādām brauc tika sportistii pa slēgtām trasēm, te apmēram tas pats. Ko tā ķēde dod, ja neskaita īpašniekam iespēju izmest naudiņu? Kaut gan paga – tāds aizdomīgs teksts “saglabājot ķēdes elastības īpašības” – ķēdei elastība? Es visas elastīgās ķēdes metu ārā, bet te izskatās ka čaļi ir izgudrojuši veidu, kā ar dārgu ķēdi ātrāk noēst zobratus… 😀 Vai tas ir kaut kāds jauns brīnums lai mazlieeeeet palīdzētu skalu buntēm mīties par neadekvātu cenas/veiktspējas attiecību? 🙂
Preses relīzes