Kompis pa garantijaij

Sākumlapa Forumi Software Windows Kompis pa garantijaij

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 50 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #149935
    encor
    Participant

    Nu ta manam notebook Acer Aspire 7720z kauktas notika saka neturēt akumulators no 1,5h saka tikai 15 min!! Doma ir vest uz garantiju bet tagad man ir šaubas par to garantiju!

    Man standarta vinam bija Vista Home 32 bit es vinu izdzēsu jo vinai sakas kautkadi gluki un ieliku Windows 7! Nu i vot luk vai garantija noteiks ka stāv Windows 7 nelegālais vai garantija par to nepazudis ja nav istais OS!1

    A neka nevar atgūt Windows vista jo itka man ir recovery partition bet es nezinu ka vinu palaist!!!

    Ko iesakāt šada gadījuma!?!?!?!?

    #217002
    RicoPico
    Participant

    Kas Tev liedz piezvanīt pašam servisam un pajautāt ko Tev darīt? Baidies, ka uzreiz cietumā liks, ja esi sazadzies w7?

    #217003
    zhagis
    Participant

    Ja nav pagājuši 6 kalendāra mēneši,tad naudu atpakaļ.

    Ja ir,tad nav no svara kas Tev tur virsū.

    Un neaizmirsti par stingru nostāju.

    #217004
    aoma
    Participant

    Cik infantilam gan jābūt ļautiņam, lai uzrakstītu ko šādu…

    Kompis pa garantijaij

    un pārējais teksts vispār :mod:

    #217005
    Wuu
    Participant

    Tu nopirki datoru nevis OS’i, pilnīgākās muļķības.

    #217006
    WerNeo
    Participant

    Nav ko satraukties. Maksimums piekomentēs, ka jāpārinstalē os. Tomēr par to akumulatoru, pieņemu, ka garantijai būs atteikums. Kā pamatojums būs, nepareiza ekspluatācija.

    #217007
    Andress
    Participant

    Pēc likuma pārdevējs nedrīkst prasīt garantijas izpildei lai būtu saglabāti 3. puses materiali tb šeit tā ir operetājsistēma.

    #217008
    RicoPico
    Participant

    D_L vienu tauru datuvē jau apēda, kurš centās šim pierādīt, ka servisos nav prasības pret OEM OS. 🙂

    https://www.datuve.lv/forums/62918/acer_travelmate_5720_windows_cd_key_nenem/

    #217009
    ob1
    Participant

    Ja jau tāda tēma pacēlās… pieņemsim, ka man uz HDD ir slepeni dati, kurus nedrīkstu izplatīt. Loģiski būtu pirms nodot kompi garantijā, izņemt HDD… patiesībā izskatās, ka manam kompim RAMs gļuko (būs jāpalaiž tests)… viss ko man vajag ir apmainīt RAMu… a savu disku es nedrīkstu nevienam dot… ko darīt?

    P.S. ķirzakam točna nav taisnība par tām autorizētā servisa prasībām… t.i. prasīt jau viņi var, bet pamata tam nav.

    P.P.S. WerNeo -> ja serviss saka, ka nav bijusi pareiza ekspluatācija, tad viņiem tas jāpierāda. A pierādīt ta nevar.

    P.P.P.S. KaNeiet -> a kas, mūsu valstī visi likumi ir atcelti, vai kā? Un necitē te garantijas noteikumus, likums ir spēcīgāks.

    KaNeiet, tu esi cirvis vai izliecies? Vai arī neesi izliecies? (adminam – es tikai pajautāju nevis apgalvoju :lala: )

    #217010
    KaNeiet
    Participant

    Ierakstīt savas prasības iepirkuma specifikācijā vai izvēlēties ražotāju, kam ir atbilstoši garantijas nosacījumi. Š ad tad tiek pieprasīts arī oriģinālais iepakojums, kurš bieži mēdz būt izmests.

    Par likumiem:

    “.. attiecības, kas nav regulētas ar Garantijas līgumu, ir risināmas saskaņā ar piemērojamajiem normatīvajiem aktiem un Civillikumu.”

    “Visi strīdi starp Pusēm tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīds tiek nodots izskatīšanai Latvijas Republikas tiesā Latvijas Republikas normatīvajos aktos paredzētajā kārtībā.”

    https://www.ptac.gov.lv/page/139

    “Interesēties par ražotāja, pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja piedāvātajām garantijām vajadzētu jau pirms preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas.”

    “Svarīgi arī zināt, ka garantiju nevar pieprasīt – tā ir pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja brīvprātīgs apsolījums, tādēļ vienai un tai pašai precei dažādos veikalos var būt dažādi garantijas nosacījumi.”

    #217011
    WerNeo
    Participant

    ob1. Pietiek, ka sertificēts meistars uzraksta: “Prece nav remontējama pēc garantijas, jo nav ekspluatēta pareizi!” Tas arī būs pierādījums. Nav mazums tādu gadījumu.. sevišķi, kas attiecas uz laptopu aķīšiem.

    A izskrūvēsi HDD, būs vien jāpiekrīt uz maksas remontu vai arī pašam jāremontē.

    #217012
    ob1
    Participant

    nea, WerNeo, nebūs gan. Tiesa, liels čakaris griezties PTAC, tiesā, utt.

    #217013
    WerNeo
    Participant

    ob1 wrote:

    nea, WerNeo, nebūs gan. Tiesa, liels čakaris griezties PTAC, tiesā, utt.

    Lasi KaNeiet postu.

    #217014
    ob1
    Participant

    a tu, WerNeo, palasi šo:

    https://www.likumi.lv/doc.php?id=23309

    Sevišķi jau:

    – 6.pants. Netaisnīgi līguma noteikumi

    – 13.pants. Ražotāja, pārdevēja un pakalpojuma sniedzēja pienākums nodrošināt preces vai pakalpojuma atbilstību līguma noteikumiem.

    (3) Ja preces vai pakalpojuma neatbilstība līguma noteikumiem atklājas sešu mēnešu laikā pēc preces iegādes vai pakalpojuma sniegšanas, uzskatāms, ka tā eksistēja preces iegādes vai pakalpojuma sniegšanas dienā, izņemot gadījumu, kad ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizētā ekspertīzē pierāda pretējo.

    bez tam var pameklēt kur bija tas likums, kas nosaka, ka kompjiem ir jābūt vismaz 2 gadu garantijai… tur arī jābūt interesantiem tekstiem

    #217015
    WerNeo
    Participant

    Ob1. Ja Tu nepiekrīti servisa meistara slēdzienam, Tu vari vērsties pie neatkarīgajiem ekspertiem, lai veic diagnostiku un dod savu slēdzienu(protams, par maksu). Ja neatkarīgais eksperts nepiekrīt garantijas apkalpotājam, var vērsties atkārtoti garantijas servisā, uzrādot neatkarīgā eksperta slēdzienu. Tādā gadījumā, parasti pārdevējs sedz arī izdevumus par diagnostiku pie neatkarīgā eksperta. Ja vēl joprojām garantijas remonts tiek atteikts, var vērsties PTAC.

    Pirms visām šīm darbībām, PTAC vērsties var tikai pēc konsultācijas.

    Bet! Akumulatori ir ļoti slidena lieta.

    P.S. Un lielajā vairākumā, slēdzieni parasti sakrīt gan garantijas remonta veicējam, gan neatkarīgajam ekspertam. 🙂

    P.P.S. Ar izņemtu HDD, Tev vienkārši atņems garantiju un varbūt vēl palūgs samaksāt par diagnostiku.

    #217016
    procis
    Participant

    Es domāju tev vajag ar kkadu softu piem kadu no hirens boot notirit visu hdd un tad sutit uz garantiju,kas bus bus…

    #217017
    drunk_lizard
    Participant

    taatad taa.

    visiem tauriem un taurinjiem, mhhhh

    konkreeti laptops tiek paardots ar konkreeto os. un paardeveejam ir poxuj, jo ne jau jams garantijas remontu veiks :>

    bet! autorizeetais serviss, IT SEVISKJI, brendotais, strikti pietureesies pie iso noteikumiem un IR TIESIIGS noraidiit garantijai taadu iekaartu, uz kuras ir veiktas darbiibas, kuras NAV atrunaatas user manuaalii, mhhhh

    ob1, pieveries…

    tava “datorpasaule” jau sen visiem paziistama :>

    ja kaarba naak ar oem vistu, tad PEEC garantijas noteikumiem uz taas arii jaatrodas sjai vistai! ja ar linpus, tad linpus :> jaa, jaa, palasiet kaadreiz termus…

    un par datu drosjiibu… veel reiz lasam!!! par sava utainaa p0rna drosjiibu atbild pats users, nevis kautkaadi engjelji…

    ob1, sen nav bijis hollywar :>

    #217018
    Wuu
    Participant

    Nez es Anglijā ar openSUSE aiznesu uz garantīju un nekādu problēmu, un Latvījā ar nebūs 🙂

    Edit: Un ar “Legālo” Xp, HP laptopu arī esmu nesis un nekādā vaina :lala:

    #217019
    izredzētais
    Participant

    Quote:

    P.P.S. Ar izņ emtu HDD, Tev vienkārši atņ ems garantiju un varbūt vēl palūgs samaksāt par diagnostiku

    kādēļ? man tas šķiet pavisam muļķīgi!

    jebkurā gadījumā garantiju nedrīkst atteikt tādēļ ka neizmanto to par ko esi papildus samaksājis – respektīvi windows vista. ja uzinstalēsi ubuntu, xp vai w7 – garantija nevar tikt atteikta. operētājsistēmas pārinstalēšana galīgi neštimējas kopā ar “nepareizu ekspluatāciju”

    #217020
    WerNeo
    Participant

    D_L. Nu nav tā, ka brendotie atsakās remontēt, ja redz, ka patiesi ir brāķis gadījies. Viņi tikai aizrāda, ka OS ir jāpārinstalē.

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 50 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā