Kompis pa garantijaij

Sākumlapa Forumi Software Windows Kompis pa garantijaij

Tiek skatīts 21 ieraksts (no 50 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #217021
    drunk_lizard
    Participant

    tikai viens – lasam user manuaali. TUR ir viss rakstiits….

    neesmu lasiijis visu laptopu user manuaaljus, mhhh, tomeer vairumaa ir aprakstiita darbiiba ar preinstaleeto os, BET NEVIENAA nav aprakstiita citas os instalaacija :>

    liidz ar to abreken. dajebkursj garantijas serviss VAR PIEKASIITIES pie sjaa :>

    #217022
    KaNeiet
    Participant

    Kā jau rakstīju:

    KaNeiet wrote:


    “Visi strīdi starp Pusēm tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta..


    Nezinu gandrīz nevienu saprātīgu cilvēku, kuram tas nebūtu izdevies.

    Tiem, kas iedzimtu vai iegūtu iemeslu dēļ automātiski uzskata par vajadzīgu jebkur ieņemt īpašo pozīciju tad arī piemeklē attiecīgo ieganstu.

    #217023
    RicoPico
    Participant

    Pieņemsim, ka man lapsim nosvilis RAM. Kāda reāli daļa servisa pipariem kas man par OS? No viņiem tiek prasīta RAM nomaiņa, nevis OS un HDD izpēte. Es saprotu ka VAR piekasīties. Bet ko tas reāli maina, ja ar doto problēmau OS nav nekāda sakara?

    #217024
    KaNeiet
    Participant

    Nu, ja tu durvis atvērsi ar kāju un nobļausies, ka vienīgais esi d’Artanjans, kāds vienkārši paskatīsies kāpēc un uz kurieni tevi pasūtīt pat tad, ja ar doto problēmu OS nav nekāda sakara un pareizi darīs.

    #217025
    drunk_lizard
    Participant

    RicoPico, vai kaa tu riskee…

    tu ieradiisies servisaa ar lepni paceltu galvu un pieprasiisi lapsim ramu nomainiit? mhhh

    bez servisa diagnostikas? :>

    nu ko, to tu arii vareesi dabuut, rakstiski atsakoties no dajebkaadaam pretenzijaam peec tam. tomeer straadaajosju kaarbu tu nez vai ieguusi :>

    par temu tomeer palasiet kaneiet postus, jo kas ar zobenu naaks – no zobena kritiis :>

    #217026
    RicoPico
    Participant

    Pričom te kāja, durvis, zobens un galva? To varēja ietilpināt citos četros vārdos:

    Nepieciešama visas sistēmas diagnostika.

    Paldies. Sapratu.

    Anyway- pa lielākai tiesai (tehniski) ir taču vienalga kāda OS, vai ne? Tikai piesiešanās vaina.

    #217027
    drunk_lizard
    Participant

    jau rakstiiju par autorizeetajiem servisiem, ibio.

    tur ir stingri noteikta proceduura (kuru gan parasti neieveero, mhhh), sjii proceduura saucaas iekaartas troubleshoot un tur noteikti ir jaabuut paardosjanas briidii instaleetai sisteemai :>

    taa jaabuut un viss, svaadaak iso un razjotaaja noteiktaas proceduuras peec papiiriem NEVAR veikt 🙂

    nu kaa veel tev izstaastiit, lai pielec?

    bet paareejais viss ir klienta zinjaa))))

    #217028
    zhagis
    Participant

    D_L!

    Lai tā būtu(par konkrētiem servisiem.ko zezinu to nezinu)

    Bet autora gadījumā(un domāju,ka tur ir parasta preces nomaiņa) ir jāsit kulaks galdā un jāpieprasa tas,kas paložena ZAKONOM!

    Pretējā gadījumā jāiet raut kulqciņā,un gauži jāraud!;)

    #217029
    Andress
    Participant

    drunk_lizard wrote:

    jau rakstiiju par autorizeetajiem servisiem, ibio.

    tur ir stingri noteikta proceduura (kuru gan parasti neieveero, mhhh), sjii proceduura saucaas iekaartas troubleshoot un tur noteikti ir jaabuut paardosjanas briidii instaleetai sisteemai :>

    taa jaabuut un viss, svaadaak iso un razjotaaja noteiktaas proceduuras peec papiiriem NEVAR veikt 🙂

    nu kaa veel tev izstaastiit, lai pielec?

    bet paareejais viss ir klienta zinjaa))))

    Saskaņā ar PTAC praksi un PTAL 1. panta sesto punktu, datorsistēma un programmatūra uzskatāma par atsevišķu lietu kopumu, ja OEM instalāciju nav veicis datorsistēmas ražotājs (piem. Dell, Apple brand datoriem). Saskaņā ar likumu, Klientam ir tiesības servisam kaut RAM atnest nomainīt, ja vien dators nav BRAND komplekts, kā jau augstāk minēju (Serviss, tirdzniecibas vieta neveic ražošanu, bet tikai komplektāciju, kas traktējas kā atsevišķa preču kopuma tirdzniecība), un viņiem tas ir jādara, tās sauc par neliedzamajām garantijas tiesībām, kuras neviens garantijas devējs nevar apstrīdēt, jo šo likumu izdevusi valsts un reglamentējusi ES. Ja garantijas remontu neveic – var griezties PTAC vai pa taisno uz tiesu.

    D_L tehniķis ta tu labs… Bet kā jurists-pilnīgs idi**** 🙂

    Edit:

    KaNeiet wrote:

    Š ad tad tiek pieprasīts arī oriģinālais iepakojums, kurš bieži mēdz būt izmests.

    Iepakojuma likuma 1.1 panta pirmā daļa vēsta, ka šājā gadijumā pārdevēju/garantijas remonta veicēju var sūtīt nokārtoties. Patērētajam NAV pienākums saglabāt iepakojumu garantijas laikā!

    Edit 2:

    drunk_lizard wrote:

    tikai viens – lasam user manuaali. TUR ir viss rakstiits….

    neesmu lasiijis visu laptopu user manuaaljus, mhhh, tomeer vairumaa ir aprakstiita darbiiba ar preinstaleeto os, BET NEVIENAA nav aprakstiita citas os instalaacija :>

    liidz ar to abreken. dajebkursj garantijas serviss VAR PIEKASIITIES pie sjaa :>

    Arī par šo ir attiecīgi panti kā preces lietotāja tiesības un pienākumi un rīcība ar patērētāja privātajiem datiem (OEM os skaitās licenzes lietotaja ipašums mhh, neviens serviss to nevar pieprasit ja to nav paredzejis ražotājs.)

    Un visbeidzot Edit 3:

    drunk_lizard wrote:

    autorizeetais serviss, IT SEVISKJI, brendotais, strikti pietureesies pie iso noteikumiem un IR TIESIIGS noraidiit garantijai taadu iekaartu, uz kuras ir veiktas darbiibas, kuras NAV atrunaatas user manuaalii

    Are you retarded? Tad jau es arī savu AV un softu nevaru instalēt, jo tas tacu manuali nav aprakstīts 🙂 Ne LR ne kādas citas valsts likumdošana neuzskata “manuāli” par oficiāli saistošu dokumentu gadijumā ja veiktas darbības kuras nav reglamentētas šaja “manuāli”. Saki godīgi- neesi izgulejies sjon, mhh? :>>>

    #217030
    drunk_lizard
    Participant

    drunk_lizard wrote:

    autorizeetais serviss, IT SEVISKJI, brendotais, strikti pietureesies pie iso noteikumiem un IR TIESIIGS noraidiit garantijai taadu iekaartu, uz kuras ir veiktas darbiibas, kuras NAV atrunaatas user manuaalii


    anderss, toties no tevis nekas praatiigs vispaari, mhhh

    #217031
    ob1
    Participant

    ķirzak, tev šoreiz nav taisnība… un tu jau to zini, tikai spirinies vēl 🙂

    hmm, vēl viens arguments – lai servisā negadās kāds paštaisns rāpulis, pirms nest uz servisu var nonest HDD tā, lai neviens nepasaka kāda OS tur ir bijusi… un servisā jāsaka – nezinu, vienu dienu ieslēdzu, bet kompis nelādējās… lai šamējie tur domā kas disku nonesis…

    😀

    #217032
    Andress
    Participant

    ob1 wrote:

    ķirzak, tev šoreiz nav taisnība… un tu jau to zini, tikai spirinies vēl 🙂

    hmm, vēl viens arguments – lai servisā negadās kāds paštaisns rāpulis, pirms nest uz servisu var nonest HDD tā, lai neviens nepasaka kāda OS tur ir bijusi… un servisā jāsaka – nezinu, vienu dienu ieslēdzu, bet kompis nelādējās… lai šamējie tur domā kas disku nonesis…

    😀

    Ar magnētu ? 😀 Vai kā tu to domā – nonest? sarakstīt virsū random datus 300x? 😀 ja nu 500Gb cietnis? 😀 un 1Tb ? 😀 un ja nu 5200 Rpm? :DDD

    #217033
    drunk_lizard
    Participant

    oduvancjik, pienjemsim par provi mobilo telefonu, kuram klients ar liikiem pirkstiem sjuvis softu un nokaavis? vai piemeeram cjipotu ps? vai “voltmodeetu” videokarti?

    pa tavam sjitie ir garantijas varianti?

    un veel gudriisji, kuri ar statiku nokauj dakjiem maates, vga, ramus. arii garantijas?

    tavaa datorpasauliitee laikam taa riikojas, mhhhh

    #217034
    ob1
    Participant

    ķirzak, mēs šeit runājam par kompjiem (vismaz man tā liekas), nevis par visādām izvirtībām…

    hmm, jā, ar statiku ir sāpe…

    un beidz taču vienreiz šūt man klāt datorpasaule.lv, sāk palikt ne vien apnicīgi, bet arī pastulbi.

    -> Andress

    ir taču bars ar visādiem liveCD, kas šo funkciju piedāvā.

    #217035
    samurajs
    Participant

    Ķirzakam ir taisnība. Pats esmu lasījis kkāda Fujitsu-Siemens lapša “ierobežotās garantijas noteikumus”, kuros bija skaidri rakstīts, ka garantijas laikā nav atļauts nonest OEM Vistu no tā.

    Bet ASUS, kas nāca ar Linpus Linux virsū – tas nebija minēts.

    Tā kā laikam no firmas atkarīgs.

    #217036
    drunk_lizard
    Participant

    cjabuli, kur esmu mineejis datorpasaule.lv? O_O

    es runaaju par tavu datorpasauliiti… :>

    btw – gan mobilais telefons, gan ps ir datori, tikai specializeeti….

    #217037
    Andress
    Participant

    drunk_lizard wrote:

    oduvancjik, pienjemsim par provi mobilo telefonu, kuram klients ar liikiem pirkstiem sjuvis softu un nokaavis? vai piemeeram cjipotu ps? vai “voltmodeetu” videokarti?

    pa tavam sjitie ir garantijas varianti?

    un veel gudriisji, kuri ar statiku nokauj dakjiem maates, vga, ramus. arii garantijas?

    tavaa datorpasauliitee laikam taa riikojas, mhhhh

    Nu beidz, tu zaudē punktus. Š eit jau piemērojas pants par nepareizu preces eksplotāciju, jo TO ko tu te uzskaitiji nav paredzēts darīt, savukārt os pārinstalācija – as easy as you can use TPB 🙂

    #217038
    Andress
    Participant

    samurajs wrote:

    Ķirzakam ir taisnība. Pats esmu lasījis kkāda Fujitsu-Siemens lapša “ierobežotās garantijas noteikumus”, kuros bija skaidri rakstīts, ka garantijas laikā nav atļauts nonest OEM Vistu no tā.

    Bet ASUS, kas nāca ar Linpus Linux virsū – tas nebija minēts.

    Tā kā laikam no firmas atkarīgs.

    To visu var apstrīdēt. Valsts likumdošana stav pāri jebkuriem ražotaja noteikumiem, ar likumiem te var tik daudz variēt un interpretet ka acis otradi panesas 🙂 slinkums palkagus te drukat.

    #217039
    ob1
    Participant

    Samuraj, a kas, ja hdd nobirst partīciju tabula? Dažreiz gadās… tad ko – kompim beidzas garantija?

    #217040
    samurajs
    Participant

    Ja HDD nosprādzis – tad protams cita lieta. Bet tas katru dienu negadās. Pieļauju, ka vēl gribēs jūzerim uzgrūst vainu, ka bojājums no kāda trieciena…

Tiek skatīts 21 ieraksts (no 50 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā