Kompis pa garantijaij

Sākumlapa Forumi Software Windows Kompis pa garantijaij

Tiek skatīts 41 ieraksts (no 50 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #217041
    zhagis
    Participant

    Samuraijs!

    Tad ir jāprasa autoram,kas tā pa bodi,kur tika pirkta prece!

    Nestrīdēšos ne ar Tevi,ne ar D_L.

    Bet!

    Konkrēti zinu gadījumus piecus,kad uz to(OS maiņa,partīciju veidošana)bodniekiem ir dziļi nospļauties.

    #217042
    zhagis
    Participant

    Un vēl!Autoram!

    Izlasi tak manuāli!

    Tur Tev būs pateikts,kā piekurbulēt recovery.

    Protams,ja neesi paspējis viņu nonest;)

    #217043
    APOC
    Participant

    Ķirzakam taisnība, lietotājam ir jāievēro garantijas un citi ar iegādāto preci saistītie noteikumi.

    Kārtīgs, profesionāls kantoris, kam reputācija ir svarīga, kompi pārbaudīs no A-Z un piekasīsies katram sīkumam. Ja kaut kas būs ne tā, tiks uzteikta garantija.

    Protams, nevienmēr viss notiek tā kā tam būtu jābūt. Un iemesli tam ir daudz.

    Reāli piemēri iz dzīves:

    1. Nopērku ekonomiskās spuldzītes (7Ls gabalā), viena no tām nedeg. Spuldzītēm ir garantija, tāpēc nesu to atpakaļ uz veikalu, kur esmu to iegādājies (protams, ar čeku).

    Spuldzītei uzmet ātru, nevērīgu skatienu un uzreiz dod jaunu. Uz jautājumu, vai nepārbaudīsiet meloju vai nē (toreiz intereses vadīts), saņēmu atbildi, ka tas nav tā vērts, ieguldītais laiks spuldzītes diagnostikai neatmaksājas, vieglāk un lētāk ir iedot jaunu.

    2. Pirms pusgada (garantijas laikā), atņirdzās Canon fotoaparāts (kaut kas ar elektroniku), kura iegādes vērtība bija 400-500 Ls. Devos uz “Elkor” tirdzniecības centra garantijas nodaļu. Tur pusis apčubināja kameru, pajauca, papētīja un tad deva man ar tekstu: “lūdzu izņemiet/noņemiet baterijas, atmiņas karti un siksniņu (tas viss nāca komplektā)” un bezmazvai ar izkārtu mēli gaidīja kas tad nu būs. Salauzīšu kaut ko vai varbūt nometīšu zemē, līdzarto anulējot manu garantiju. Tas nozīmē tikai to, ka ar Canon, atšķirībā no spuldzītes, bija jēga pačakarēties, jo viņa vērtība ir krietni lielāka. Kas nozīmē, robu veikala naudasmakam.

    Ko ar to gribēju pateikt:

    Viss atkarīgs no situācijas. Ir jēga krāmēties un veltīt savu/uzņēmuma/klienta laiku vai nav.

    Tas pats arī ar kompjiem. Ja tā ir tīri tikai RAM nomaiņa, kas diagnostikai prasa ~5 minūtes un tajā pašā laikā klientu rinda stāv un gaida savu kārtu, tad reizēm nav jēgas čakarēties un darīt visu pēc reglamenta. Vieglāk ir nomainīt RAM un nekasīties ar klientu, vēljovairāk ir tādi indivīdi, kam tas vien tik prātā kā pajāt kādam smadzenes.

    Ja problēma būs nopietnāka, beigta MB, vai kaut kas no dārgā gala, tad var arī sākt pievērst uzmanību tam kāds OS uzinstalēts. Atbilstošs nosacījumiem vai nē. Darīt visu lai uzteiktu garantiju un klients būtu spiests šķirties no naudiņām.

    Viss atkarīgs no cilvēkfaktora, no tā vai viņš ir pedants vai nav. Ievēro uzņēmuma/preces reglamentu, noteikumus vai nē. Ir laiks ar to čakarēties vai nē. Atmaksājas tas vai nē, u.t.t.

    Kas attiecas uz likumiem, tad jā ar tiem var manipulēt un spēlēties. Ob1 tur taisnība. Tikai ar maznozīmīgām, lētām precēm gluži vienkārši nav jēgas reizēm čakarēties. Ja izdodas pierādīt, ka klients kļūdās un aizvērt tam muti pamatojoties uz garantijas, ekspluatācijas nosacījumiem, tad ok. Ja nē, tad jāskatās pēc situācijas, ir jēga vai nav.

    Ne velti ja paskatās, kas notiek sabiedrībā, tad tiek bakstīti tie no kā var gūt kaut kādu labumu 😀

    Runājot par cietā diska satura nonešanu, tad atkal, viss atkarīgs no dažādiem faktoriem. Taisīt visas tās kakainās diagnostikas, celt augšā datus vai gluži vienkārši uzinstalēt OS un miers.

    Tēmas autoram:

    Izlasi garantijas noteikumus un citus precei pievienotos materiālus. Pat tad ja būs rakstīts, ka uz kompja jābūt tikai un vienīgi OS Vista Home tu vari tikt sveikā cauri, bet tikpat labi tev var arī tikt uzteikta garantija. Jo baterija maksā savus 50Ls, kuru dēļ varbūt ir pat jēga pačakarēties. 😀

    Š itas jau uz referātu velk 😀

    #217044
    Wuu
    Participant

    drunk_lizard wrote:

    vai piemeeram cjipotu ps? vai “voltmodeetu” videokarti?

    pa tavam sjitie ir garantijas varianti?

    Ehmm sen vēlējos uzjautāti, vai var pierādīt ja esi voltāžu procim/gpu kruķījis? :lala:

    #217045
    drunk_lizard
    Participant

    wuu, tuesi tik tups, ka neatskjir overclocking no voltmoda…

    atsjujies.

    ps. voltmods vai taas sekas redzamas uzreiz.

    #217046
    Wuu
    Participant

    D_L tu esi tik tups ka nespēj izlasīt manu jautājumu? Es ne par kādu voltmodu nejautāju!

    #217047
    drunk_lizard
    Participant

    tu, bezsmadzenju perdeli, no saakuma passkaties, ko tu savaa apdolbiijumaa esi nociteejis, matj tvaju!!!

    un jaa, var redzeet uzreiz, vai ir klokots, jo tavi braalji apdauzenji nosvilina visu nakuj, mhhh, bet bios settingi paliek! nodampojot bios cjipu ir skaidr4i redzams, ka idioti gramstiijusjies! un jaa, blje, atseviskjs eeprom/bios ir arii uz videokartes un dampojas tik pat viegli!

    tagad ir skaidrs, atsaldeetais murmuli?!

    administraacijai: personiigi mani sjajaa forumaa (un noteikti arii citos, kur neapsjaubaami sjii kretiindveesele lieto neskaitaamus citus nikus) jau ZAJEBAL!!!

    vai tad tiesjaam sjaadqa liimenja degjenerati te ir nepieciesjasmi?

    #217048
    Wuu
    Participant

    D_L liels paldies, īsi un skaidri 🙂

    #217049
    ob1
    Participant

    drunk_lizard wrote:

    administraacijai: personiigi mani sjajaa forumaa (un noteikti arii citos, kur neapsjaubaami sjii kretiindveesele lieto neskaitaamus citus nikus) jau ZAJEBAL!!!

    vai tad tiesjaam sjaadqa liimenja degjenerati te ir nepieciesjasmi?


    Pievienojos.

    #217050
    Foxsk8
    Participant

    Man ar garantijām ir bijis viss okey, aizeju, nometu māteni uz galdu, hops uzreiz jau jaunu dod :), nekas nav jāpaskaidro, jātestē, vai jāgaida jauna. Pasaku, gribu citu, lūdzu 🙂

    P.S. Senos laikos, divas reizes Asrock dabuja “negaisa niķus” un aizgāja pie dieviem.

    Kas attiecās uz Lapšiem, nepirkt tādos kantoros kā RD, Tehnoland un citos brīnumos, tad arī nebūs jāuztraucās un likumi jāmeklē 🙂

    Vismaz labi, ka Topo centrs aiztinies, par vienu tehnikas smērētāju mazāk.

Tiek skatīts 41 ieraksts (no 50 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā