Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Raksti › Kuram no pazīstamākajiem IT vadītājiem Tu uzticētos?
uzmestu
Atliek vienīgi tiešie kontakti ar lielajiem tehnoloģiju kompāniju dūžiem. Protams, ir liela varbūtība, ka viņi nenoticēs nepazīstamam cilvēciņam no “banānu republikas”. Tomēr vienmēr pastāv arī zināms veiksmes procents. Tātad pie kura no pasaules vadošo kompāniju CEO Tu grieztos vispirms? Mēs neviens viņus nepazīstam un nezinām, kādi šie cilvēki ir pēc rakstura. Tātad – tīri vizuāli un pēc intuīcijas… tāpēc labākai iztēlei arī bildītes mazliet neformālas 🙂
1. Larry Page (Google)
[img]
2. Tim Cook (Apple)
[img]
3. Larry Ellison (Oracle)
[img]
4. Meg Whitman (HP)
[img]
5. Steve Ballmer (Microsoft)
[img]
6. Mark Zuckerberg (Facebook)
[img]
7. Marissa Mayer (Yahoo!)
[img]
8. Kazuo Hirai (Sony)
[img]
9. Lee Kuh-hee (Samsung)
Kampējs Elisons:
[img]
Kazifikators 3000:
[img]
[img]
Klauns Balrogs:
[img]
Bet vispār – cits risinājums – vismaz mēģināt celt pašam no nulles. Ir taču Kickstarter un citi crowdfunding veidi. Kā teicis Reinholms Denholms – kad es sāku šo kompāniju, man bija tikai divas lietas – sapnis un 6 miljoni mārciņu 😀 Un tikai tad, kad parādās zināma cilvēku interese un faktiska tirgus vērtība, apdomāt pārdošanu vienkārši tam, kurš sola vairāk.
[img]
Protams, ir reti izņēmumi no šī principa, kad cilvēks, vadot savu miljonus/miljardus ienesošo kompāniju, spēj turpināt savu radošo darbu un aizraušanos. Bet tie ir vai nu ļoti reti ģēniji, vai arī sākotnējā izaugsme ir bijusi tik strauja, ka ļoti drīz ir bijis iespējams nolīgt pietiekami augsta līmeņa menedžerus procesu vadīšanai – un viņi nav tevi uzmetuši. Š ādas iespējas retumu apliecina procesa citas gaitas biežums – veiksmīgu kompāniju pārdošanas gadījumi. Kurš gan pārdos savu garabērnu, ja tajā ieslēptā ideja viņam nozīmēs vairāk, nekā iespēja ātri nopelnīt? Tie, kas pārdod, tie vairs nav radītāji, pat tad, ja tie ir tie paši cilvēki; viņi ir kļuvuši par biznesmeņiem un neko vairāk. Laikam jau “lielās naudas” vilinājums ir tik stiprs, ka cilvēki pārdod paši savus bērnus… No otras puses, kas zina, varbūt arī es tā izdarītu – un tad mierīgi varētu nodarboties ar savām radošajām izpausmēm, nesaņemot vairs spiedienu no nepieciešamības vadīt kompāniju un atbildības par to lielo naudu un kompānijā strādājošiem. Taču mūsdienu mainīgajā pasaulē pa to laiku, kamēr esi uztaisījis to lielo naudu, vari tik ļoti atpalikt no dzīves, ka tavas radošās izpausmes nevienam vairs nebūs vajadzīgas.
Preses relīzes