Sākumlapa › Forumi › Hardware › Pārējās Hardware lietas › labākais ventilatoru izvietojums
https://www.bildites.lv/images/q6zbj1ndgyojbni5o5.jpghttps://www.bildites.lv/images/g0ahhpvagsg6oixwj5o.jpghttps://www.bildites.lv/images/dkdem2rxgs3l6mtem6l6.jpg
Datorā garā videokarte Gigabyte GV-N770OC-2GD
Datora korpuss Fractal Arc Midi R2 Solid Side Panel
+
IMHO dzesēšanas problēmas, ja nenodarbojas ar overclock, aktuālas vairs ir tikai AMD FX buldozeristiem un ceļarullētājiem. Vot mans vecais Pentium4 Socket423 2.0GHz kas ir maksimāli overvoltots un virstaktēts, un kurš ir jādzesē ar stock kūleri un 8cm ventilatoriem, vot tur bija ko padomāt. Nācas visas paredzētas vietas aizpildīt ar high-performance 80mm ventilatoriem, jo parastie 80mm nespēja no korpusa izvadīt visu siltumu ko rada virstaktēts Pentium4, virstaktēts GeForce 4 Ti4600, četri RAMBUS RD-RAM un divi IBM 120GXP cietņi.
🙂 Karte Battlefield 4 kaujās ir nolieta ar manām asinīm, tāpēc ir sākusi karst līdz 81C’, sākumā bija 72C’.
Ja likt priekšā divus un aizmugurē vienu, BIOSā vetnilatoru ātrums nav jāmaina, tas var palikt AUTO režīmā?
Vispār ar karti sākas problēmas, ar bildi un skaņu kaut kas smagi nav kārtībā, vajadzēs visus gļukus sarakstīt un tad.
Ideāls variants būtu divi “in-take” ventilātori ar augstu static-pressurešitos
Vēl arī varētu mēģināt atlikušo disku būri pagriezt šķersām, lai nebloķē gaisa plūsmu.
.. kas attiecas uz kartes “labošanu” (ja tu droši zini, ka karte mirst), tad vai nu nes uz servisu, vai sāc pētīt kā uztaisīt liquid-cooling custom loop’u 🙂
Fractal Design Silent Series R2
Ar diviem Fractal 14mm priekšā ir pilnīgi jāpietiek, priekš kam man putekļusūcējs.
Par karti vēlāk.
Noctua neapšaubāmi ir uber, bet nolikt 25 naudiņas par rotējošu plastmasas gabalu – tur arī pārējām kompim jābūt atbilstošā cenā.
ja termopasta ir pareizi ieklāta tad nevajadzētu būt problēmām ar CPU un videokartes radītā siltuma izvadi no korpusa.
hah 😀 tavuprāt po… kāda pasta, ka tik pareizi uzklata 😀 mjā, diemžēl šādi vairojas 🙁
Nācas visas paredzētas vietas aizpildīt ar high-performance
iespārda 😀
Un kādas tev sanāk CPU temperatūras?
Rezultātā kastē ir mazāk gaisa un tas samazina siltuma apmaiņ u starp dzelžiem un vidi. Ä€, un protams arī putekļus velk iekšā.
Nomērīju temperatūru pirms ventilatoru maiņas un pēc maiņas, abos gadījumos pirms tam bija 1,5 stundu bija nospēlēts Battlefield 4, temperatūta ir strauji nokritusies, videokarte sakarst uz 9C’ mazāk un CPU apmēram uz 5C’ grādiem mazāk.
Būri bīdīt tuvāk baroklim ir neprāts, tas nāk tikai 1cm virs plates un traucē barošanas bloka kabeļi, ar spēku protams piespiest kabeļus var.
Temperatūras pirms ventilatoru maiņas ar Battlefield 4.
https://www.bildites.lv/images/ctq6e7ivof3e5m4cczsx.png
https://www.bildites.lv/images/410t00601n961h4ys505.png
Temperatūras pēc ventilatoru maiņas ar Battlefield 4.
https://www.bildites.lv/images/ve69zdbz8jxqot63aun.png
https://www.bildites.lv/images/fg7eaz8a6g58nwwswebw.png
Es par tādiem padomiem prasītu naudu. 😀 PALDIES !
Un nākamreiz pērc modulārs barokli 😛
[img]
Bilde no kompja ar vissarežģītāko dzesi, kas man bijis – tas ir tas, kas man parakstā. Oriģināli tajā oldschool Lian Li PC-7 korpusā divi skaļi pļērcoši 8 cm ventilatori priekšā rāva gaisu iekšā un divi tādi paši pūta ārā, viens augšā, viens aizmugurē, tad vēl divi barokla ventilatori, kā arī pa vienam skaļam, ātram 6 cm standarta box ventilatoram uz katra procesora. Aizmugurē izdevās izvīlēt pietiekami lielu caurumu priekš lēna Scythe 12 cm ventilatora, augšā atradās vieta arī priekš 14 cm ventilatora, kurš gaisu rauj iekšā. Priekšējie tika palēnināti, pieslēdzot pie 7v, būtu ilgāk uzturējies ačgārnajā salā, būtu droši vien mēģinājis tur arī iebāzt kaut ko klusāku un varbūt bik lielāku. Procesoriem pa virsu organiskā stikla gabals, kurš tur ventilators – es sākumā gribēju 12 cm ventilatorus tiem, bet tad sapratu ka tur tādi nelīdīs, un pat 10 cm arī ne, nācās samierināties ar deviņi komats cik tur centimetru ventilatoriem, un vēl viens 8 cm @ 7v pūš uz NB. Augstāk vēl ir pielīmēts kartona gabals, kurš augšējā ventilatora iepūsto gaisu novirza uz stikla augšpusi, nevis apakšpusi, un aizmugurē plūsmvirzis, kurš nodrošina to, ka ārā velkošais ventilators rauj gaisu tikai no stikla apakšas. Apakšā telpā, kuru norobežo videokarte, plūsma ir tāda, kā te dažam labam visā korpusā – pa priekšu iekšā, pa aizmuguri ārā.
Konstrukciju, kur ap procesoru ir daudzmas noslēgta telpa, no kuras tiek rauts ārā siltais gaiss, neļaujot tam maisīties ar apkārtējo gaisu, savai iepriekšējajai kastei ar vienu Athlon XP proci biju novedis vēl tālāk – tur bija ne tikai plūsmvirzis no vākā ieliktā ventilatora uz radiatoru, bet arī plūsmvirzis apkārt procesoram, rāmim un NB, to padarot par slēgtu telpu, no kuras aizmugures ventilators rāva gaisu ārā. Š īs konstrukcijas priekšrocības gadījās nejauši izmēģināt vienreiz, kad liekot atpakaļ vāku nepamanīju ka procesora ventilatoram štekeris izrāvies – pamanīju pāris stundas vēlāk, kad nejauši ieraudzīju ka procesora temperatūra ir nevis tuvu 50 grādiem, bet tuvu 60 grādiem – ar korpusa ventilatora radīto vilkmi pietika lai daudzmaz adekvāti procesoru atdzesētu 😀
Dabiski ka tās fetišistu uzpariktes – kaut kādus tur ventilatoru ātruma regulatorus – nekad neesmu lietojis, Dzesei jāspēj adekvāti dzesēt visu laiku.
Vienīgais
Un tādi kropļi strādā visādos “datorservisos”.
Vajag ieplūdi ņemt no putekļu brīvās zonas kompja apakšpusē! Tur parasti ir vistīrāks!
Tu esi ģēnijs! Tikai tāds kā tai memē
Preses relīzes