Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › PR › Latvijā e-pasta līderi ir inbox.lv un gmail.com
No Latvijā lietotajām e-pasta adresēm 47% uztur inbox.lv un 13% – gmail.com, kas norāda uz abu līderu minimālām attiecību izmaiņām pēdējo divu gadu laikā, pauž e-pasta mārketinga kompānija Mailigen. Ar jaunākajiem datiem Mailigen iepazīstinās Latvijas mārketinga vidi ikgadējā seminārā Mailigen Workshop 2013, kur Latvijas uzņēmēji un mārketinga speciālisti tiek aicināti apgūt e-pasta mārketingu praksē. Pasākuma ietvaros tiks pasniegtas Gada balvas e-pasta mārketingā 2013.
Būdams tirgus līderis, inbox.lv uztur 47% no Latvijā lietotajām e-pasta adresēm. Otrajā vietā ierindojas gmail.com ar 13% tirgus daļas. Salīdzinot e-pasta mārketinga kompānijas Mailigen veiktos pētījumus 2013. un 2011. gadā, kad inbox.lv un gmail.com tirgus daļas bija attiecīgi 48% un 12%, izmaiņas tirgus sadalījumā ir viena procenta robežās. Trešais populārākais e-pasta serviss ir apollo.lv ar 4%. 1% robežu pārsniedz hotmail.com, mail.ru, yahoo.com un tvnet.lv.
„Par Latvijas e-pasta lietotājiem vissīvāk cīnās inbox.lv un gmail.com. Divu gadu laikā inbox.lv saglabājis teju nemainīgu popularitāti Latvijas iedzīvotāju vidū, izmaiņām notiekot vien viena procenta robežās. Tāpēc bieži paustajiem pieņēmumiem, ka inbox.lv zaudējis savas pozīcijas, absolūti nav pamata. Gmail.com pieaugums nav liels, taču tendence ir augoša, kas turpmāk nozīmē lielāku rēķināšanos un e-pasta kampaņu pielāgošanu gmail.com specifikai,†saka Mailigen direktors Artūrs Bernovskis.
Ar jaunākajiem datiem par e-pasta servisiem Latvijā un par e-pasta mārketinga tendencēm Latvijā un pasaulē mārketinga vide tiks iepazīstināta Mailigen Workshop 2013. Praktiskajā seminārā Mailigen Workshop jau trešo gadu pēc kārtas pulcēsies Latvijas uzņēmēji un mārketinga speciālisti, lai apgūtu e-pasta mārketingu no Latvijas vietējiem un ārvalstu e-pasta ekspertiem. „54% no tiem Latvijas uzņēmumiem, kas aktīvi izmanto Mailigen e-pasta mārketinga servisu, kampaņas izsūta vairākas reizes mēnesī, kas norāda uz e-pasta mārketinga aktīvu pielietojumu ikdienas komunikācijā ar klientu. Mūsu mērķis pasākumā ir informēt un izglītot par iespējām, lai vecinātu kvalitatīva e-pasta mārketinga praksi Latvijā,†uzsver A.Bernovskis.
Ä€rvalstu viesus pasākumā pārstāvēs Aviasales.ru interneta mārketinga vadītājs, e-pasta un mobilā mārketinga eksperts Antons Š ajahovs (Ðнтон ШаÑхов) no Krievijas un e-pasta un sociālo mediju eksperts Krzistofs Novickis (Krzysztof Nowicki) no Polijas. Savukārt e-pasta mārketinga eksperti no Mailigen iesācējus un pieredzējušos izglītos par tādām tēmām kā e-pasta kampaņu izveide un rezultātu analīze, datubāzes ievākšana, segmentācija un personalizācija, dzīvescikla mārketings, mobilais mārketings un sociālo tīklu mārketings.
Mailigen Workshop 2013 ietvaros notiks Mailigen Email Marketing Awards 2013 jeb Gada balva e-pasta mārketingā 2013. Jau otro gadu pēc kārtas tiks izvērtētas Latvijā veiktās e-pasta mārketinga kampaņas un apbalvotas labākās kampaņas ar kreatīvākajiem dizainiem, izcilākajiem rezultātiem un efektīvākajām stratēģijām. Pagājušajā gadā labākās e-pasta mārketinga kampaņas pieder SIA „Bite Latvijaâ€, SIA „Euroaptiekaâ€, t/c „Riga Plaza†un Buduars.lv.
Mailigen Workshop 2013 notiks 20. novembrī viesnīcā „Tallink Hotel†Rīgā, Elizabetes ielā 24 no plkst. 10.00 līdz 17.00. Savukārt plkst. 17.00 turpat tiks pasniegtas Gada balvas e-pasta mārketingā. Interesentus aicinām reģistrēties semināram mājaslapā
Cilvēki, kas vēl lieto inbox’u ir datoranalfabēti.
Inboxu izmantoju, kad nepieciešams reģistrēties kaut kur, kur iespējams nāks paziņojumi kaut kādi etc.
Protams, ja neskaita oficiālo darba e-pasta adresi.
J
mshaoma
Nez, varbūt ir kaut kas mainījies, jo reāli šo servisu nelietoju jau kādus ~ 10 gadus, bet kā saka – sliktu iespaidu tik ātri no sevis laukā dabūt nevaru.
Bet mani neapmierināja servisa 24h nodrošinājums, nesaņemtas vēstules no ārzemēm un sasodītais spams. Turklāt Gmail man vienmēr nodrošina piekļuvi, nav problēmu ar nesaņemtām vēstulēm un pa interneta vidi mētāju savu e-pastu apkārt pat bez aizsardzības metodēm, lūk tā:
Un nesaprotu tos paranoiķus, kuri tur bļaustas par kaut kādu spiegošanu. Man pie kājas, ka tur Gmail filtrē e-pastus, lai personalizētu reklāmas. Nu un? Kāda tam nozīme? Es pat labāk izvēlos personalizētu reklāmu nekā kaut kādu bezsakarīgu randomu, jo dažreiz reklāma arī liek pamanīt interesantas un noderīgas lietas / pasākumus. Bet Latvija ir maza, pat ļoti. Vienu brīdi tu esi ar kādu konkurents un otrā dienā jau slēdz sadarbības līgumu par citu līniju. Tā tas ir. Un man paranoja neatļauj lietot latviešu servisu, jo man nav ne jausmas, kurā brīdī kāds Latvijas admins var parakāties pa manu e-pastu. Bet Gmail struktūrā mans e-pasts nevienu pašu neinteresē, pārējais mani nerausta un sūdzību nav.
Vecāka gada gājuma cilvēks viens, par kuru man ik pa laikam jāparūpējas, nereti pieredz tādas problēmas kā puse no ēpastiem vienkārši netiek uzrādīti, visticamāk kāda disku mašīna nav pieejama. Inbox neko nezin, saka, ka viņiem nemaksājam, tāpēc nevaram gaidīt 24/7 supportu no viņiem. Zini cik daudz saitu bloķē inbox.lv kā tādu ? Un tikai tapēc, ka boti tur daudz.
Nu nenāk uz viņu pastkastēm daudzi ārzemju ēpasti. Spams uz inboxu nāk pat tad, ja reģistrētais ēpasts nekur, nekad nav ticis izpausts. Dizains nav mainīts kopš 21. gadsimta sākuma.
Ar googli salīdzinot, vidējais latvietis tiek spiegots daudz vairāk caur inbox’u nekā caur džīmeilu.
Protams, tu jau esi neieņemts citu iemeslu dēļ. Bet ja jūs vēl uzskatat, ka inbox.lv kā ē-pasta servisprovaiders ir ņemams par pilnu, tad esmu 100% pārliecināts, ka esat datoranalfabēti.
Reizes, kad neesmu varējis piekļūt e-pastam: 0
Reizes, kad neesmu saņēmis kādu e-pastu: 0
Reizes, kad spams būtu izbesījis: 0
Reizes, kad uztraucos par savu e-pasta privātumu: 0
Savukārt inbox.lv ir viena liela vilšanās, lietoju visādām štruntreģistrācijām. Ir sanācis stundām maldīties nekurienes vidū, jo adrese ko ievadīt navigatorā bija pazudusi un vienīgā iespēja tikt pie konkrētās adreses bija čoma inbox.lv e-pastā, inboxam protams bija kārtējie tehniskie traucējumi un pie e-pasta nevarēja tikt stundām ilgi. Pfe!