LG Electronics (LG) informēja par stabiliem trešā ceturkšņa finanšu rezultātiem un noslēdza to ar neto peļņu visos četros uzņēmumos. LG pamatdarbības peļņa trešajā ceturksnī ievērojami pieaugusi, salīdzinot ar zaudējumiem iepriekšējā gada trešajā ceturksni. Uzlabots sniegums LG mobilo ierīču un mājas izklaides tirdzniecībā šī gada trešajā ceturksnī kompensējis peļņas kritumu LG tirdzniecībā kopumā.
Pārdošanas apjomi un peļņa
Š ī gada trešā ceturkšņa finanšu rezultāti (neauditētie rezultāti par trīs mēnešu periodu, kas noslēdzās 2012.gada 31.septembrī, pamatojoties uz IFRS starptautiskajiem finanšu pārskatu standartiem) parāda konsolidētos finanšu ieņēmumus 10,9 miljardu ASV dolāru apjomā, savukārt pamatdarbības neto peļņu 138,6 miljonu ASV dolāru apmērā. LG ieņēmumi trešajā ceturksnī samazinājušies par 4%, kas pamatojams ar pieprasījuma samazināšanos un parasto telefonu pārdošanas apjomu sarukšanu.
LG Home Entertainment Company 2012.gada 3.ceturkšņa pārdošanas apjomos sasniedza 4,8 miljardu ASV dolārus, pateicoties labākiem LCD televiozoru pārdošanas rezultātiem, kompensējot vājo pieprasījumu pasaules tirgū. 3D TV un LED TV televizoru pārdošanas īpatsvars un pārdotu televizoru skaits turpina pieaugt vairumā pārdošanas reģionu. Uzlabojušies arī IT produktu, tostarp IPS monitoru un TV monitoru, pardošanas rezultāti, salīdzinot ar iepriekšējā ceturkšna rezultātiem. Pamatdarbības peļņa, kas ir 78,6 miljoni ASV dolāru, ir saglabājusies 2011.gada 3.ceturkšņa apmēros. Lai stimulētu lielāku pieprasījumu pēc mājas izklaides produktiem, ceturtājā ceturksnī LG plāno palielināt LCD TV televizoru pārdošanas apjomus, paplašinot CINEMA 3D Smart TV televoziru marketinga aktivitātes, kā arī vairot premium zīmola pozicionējumu ar jaunajiem Ultra HD TV televizoriem.
LG Mobile Communications Company ir guvis ievērojamus peļņas uzlabojumus 2012.gada trešajā ceturksnī, kā pamatdarbības peļņu reģistrējot 19,4 miljonus ASV dolāru, kas skaidrojams ar veiksmīgu LTE viedtālruņu pārdošanu Korejā, Japānā un ASV. Turklāt Optimus L sērijas viedtālruņi turpina izplesties arī 3G tirgū, veicinot pārdošanas apjomu pieaugumu. Ieņēmumi ir palielinājušies par 5%, salīdzinot ar iepriekšējo ceturksni, kas ir 2,16 miljardi ASV dolāru. Pārvadājumi ir pārsnieguši 14 miljonus vienību, kas ir par 9% vairāk, nekā iepriekšējā ceturksnī. Uzņēmums cer uz pārvadājumu un ieņēmumu pieaugumu arī ceturtajā ceturksnī, balstoties uz Optimus G supertālruņa palaišanu globālajā tirgū un Optimus Vu:2 pārdošanu Korejā.
LG Home Appliance Company ziņojuši par uzlabotu pārdošanas un pamatdarbības peļņu, salīdzinot ar šo pašu ceturksni pagājušajā gadā. Ieņēmumi šogad ir palielinājušies par 6,4 %, jeb 2,53 miljardiem ASV dolāru, bet pamatdarbības peļņa ir 113,9 miljoni ASV dolāru, kas skaidrojams ar lielajiem pārdošanas apjomiem ASV tirgū, kā arī jaunattīstības tirgos. Tā kā globālajā tirgū šobrīd notiek mājas ierīču pieprasījuma stagnācija, tad šī gada ceturtais ceturknis solās būt liels izaicinājums, tomēr pastiprinātām mārketinga aktivitātēm un jaunu modeļu palaišanai tirgū vajadzētu šo situāciju stabilizēt.
LG Air Conditioning and Energy Solution Company trešā ceturkšņa ieņēmumi bijuši 113,9 miljons ASV dolāru, kas ir par 3% mazāk nekā iepriekšējā gada 3.ceturksnī, kamēr LG rentabilitāte nedaudz pieaugusi, salidzīnot ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu. LG ir optimistiski noskaņots, cerot, ka pasaulē dominējoša tendence pāriet uz energoefektīviem produktiem, radīs uzņēmumam jaunas izaugsmes iespējas ar energoefektīvajiem, komercplatībām paredzētajiem gaisa kondicionieriem.
https://www.salidzini.lv/affiliate/search.php?aff=notepad.lv&q=LG&cn=200&type=list” frameborder=”0″ width=”570″ height=”220″>