LG Electronics (LG) informēja par stabiliem šī gada otrā ceturkšņa finanšu rezultātiem, noslēdzot otro ceturksni ar neto peļnu, ko nodrošināja sasniegumi lielākajā daļā kompānijas strukturvienībās. LG viedtālruņu vienību pārvadājumu apjomi laika posmā no aprīļa līdz jūnijam sasniedza jaunu ceturkšņa rekordu – 12 miljoni viedtālruņu vienību.
LG 2013.gada otrā ceturkšņa ieņēmumi pieauga par 10,1% un sasniedza 13,58 miljardu ASV dolāru peļņu, kas atspoguļo spēcīgus pārdošanas rezultātus lielākajā daļā LG strukturvienībās. LG pirmā ceturkšņa pamatdarbības peļņa ir 426,92 miljoni ASV dolāru un neto peļņa – 139,04 miljoni ASV dolāru, kas ir samazinājusies, salīdzinot ar iepriekšēja gada pirmā ceturkšņa rādītājiem, bet ievērojami uzlabojusies salīdzinājumā ar 2013.gada pirmo ceturksni.
[img]https://notepad.lv/userpix/29_money_1.jpg[/img]
LG Home Entertainment Company ienākumi palielinājās par 6,4% salīdzinājumā ar iepriekšēja ceturkšņa rezultātiem un sasniedza 4,91 miljardu ASV dolāru. Pamatdarbības peļņa – 95,37 miljoni ASV dolāru, kas ir lielāka nekā 2013.gada pirmajā cetukrsnī, pateicoties augstiem pārdošanas rezultātiem attīstības tirgos un veiksmīgiem jauniem televizoru modeļiem, bet mazāka nekā pagājušajā gadā, ko ietekmēja vidējās pārdošanas cenas samazināšana intensīvas konkurences un mazāka pieprasījuma apstākļos. Tā kā globālajā tirgū šobrīd gaidāms mazāka pieprasījuma un intensīvākas konkurences turpinājums, LG iegulda līdzekļus premium un lielizmēra televizoru tirgū, un paplašina Ultra HD TV un OLED TV piedāvājumu attīstības tirgos.
LG Mobile Communications Company turpina uzlabot savas tirgus pozīcijas, uzrādot rekordlielus peļņas rezultātus – 2,78 miljardu ASV dolāru apjomā, tādējādi palielinot ienākumus par 34,5%, salīdzinot ar to pašu periodu pērn. LG viedtālruņu noiets 2013.gada otrajā ceturksnī sasniedzis 12 miljonus vienību jeb jaunu ceturkšņa vienību pārdošanas rekordu. Pamatdarbības peļņa palielinājās, salīdzinot ar šo pašu periodu pērn, sasniedzot 54,37 miljonus ASV dolāru ieņēmumus, bet samazinājās, salīdzinot ar pēdējo ceturksni, ko ietekmēja mazāks pieprasījums Korejas tirgū, zemāka vidējā pārdošanas cena lielākas konkurences rezultātā, kā arī lielākas mārketinga investīcijas. Kompānija arī turpmāk sagaida attīstību, palielinot piegādes un pārdošanas rādītājus plaša patēriņa modeļiem – L-sērijas II un F-Sērijas viedtālruņiem, kā arī uzlabojot uzņēmuma produktu konkurētspēju ar premium segmenta modeļiem, piemēram G Pro un LG G2.
LG Home Appliance Company otrajā ceturksnī reģistrēja augstākos ieņēmumus savā pastāvēšanas vēsturē – 2,84 miljardi ASV dolāru, kas ir par 10,9% vairāk, salīdzinot ar pagājušā gada šo pašu periodu. Ieņēmumus pozitīvi ietekmēja augsti pārdošanas rezultāti ASV un tādos attīstības tirgos kā Ķīna un Latīņamerika. Otrā ceturkšņa pamatdarbības peļņa ir pieaugusi, salīdzinot ar 2013.gada pirmā ceturkšņa rezultātiem, sasniedzot 107,84 miljonus ASV dolāru, taču ir zemāka par pagājuša gada rādītājiem, kas skaidrojams ar lielākiem ieguldījumiem pētniecības attīstībā. LG plāno nostiprināt sadzīves tehnikas biznesa attīstību ar augstas energoefektivitātes diferencētiem produktiem, vienlaikus turpinot uzlabot savu izmaksu struktūru.
Tāpat LG Air Conditioning and Energy Solutions Company paziņojuši par rekordaugstiem otrā ceturkšņa ieņēmumiem – 1,55 miljardu ASV dolāru apmērā, kas ir par 18,4% vairāk, salīdzinot ar šo pašu periodu pagājušajā gadā un par 42,5% vairāk, salīdzinot ar šī gada pirmo ceturksni. Pamatdarbības peļņa ir pieaugusi līdz 152,41 miljoniem ASV dolāru, salīdzinot ar pagājušo gadu un iepriekšējo ceturksni. Savukārt saimnieciskās darbības peļņas rādītājs palielinājusies līdz 9,9%, pateicoties uzlabotam ražošanas sortimentam un uzņēmējdarbības struktūrai.
https://www.salidzini.lv/affiliate/search.php?aff=notepad.lv&q=LG+IPS&cn=100&type=list” frameborder=”0″ width=”570″ height=”220″>