Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Raksti › LMT jaunā identitāte – drosmīgs solis
[img]
Pirmām kārtām jau jāuzsver, ka no šodienas visiem labi zināmais LMT logo, pie kura bijām pieraduši pēdējo 15 gadu garumā, ir vēsture, un nu šo zīmolu atpazīsim pēc jauna un inovatīva vizuālā veidola ar jaunu logo un jaunām attīstības ievirzēm. Jaunais LMT logo sastāv no četrām sarkanām un oranžām figūrām, kuras saliktas kopā Latvijas kontūras. Š is logo ir patiešām kreatīvs, jo ar tajā esošajām figūrām var variēt, un katra no tām atsevišķi arī ir LMT atpazīstamības zīme.
[img]
Tomēr logo nav vienīgais jaunums, kas uzņēmumam liek atplaukt šajā pavasarī. LMT ir saskatījis plašas attīstības iespējas interneta satura pakalpojumu tirgū, tāpēc papildu esošajiem biznesa virzieniem turpmāk darbosies arī kā medijs un informācijas tehnoloģiju (IT) uzņēmums. Un nav nekāds brīnums, jo par satura pakalpojumu arvien pieaugošo popularitāti un mobilo telefonu kā straujāk augošo mediju kanālu liecina fakts, ka jau šobrīd Latvijā gandrīz puse datu apjoma LMT tīklā sastāda video pārraide. Drīzumā viedtālruņus kā medijus izmantos vairāk
nekā televīziju. Jau tagad, sadarbojoties ar klientiem, tiek veidoti individuāli IT risinājumi
korporatīvajiem klientiem, lai mobilo sakaru tīkls var palīdzēt viņiem strādāt efektīvāk. Pasākumā par to tika daudz un plaši runāts, bet lai to būtu vieglāk uztvert mazā performancē tika vizualizēta nākotnes vīzija.
[img]
Kā sakaru tehnoloģiju gigants LMT turpinās investēt tīkla modernizācijā, jo plašās satura
pakalpojumu iespējas ietekmē arī visaptveroša tehnoloģiju attīstība visā valsts teritorijā.
LMT piedāvātais optiskais internets gan kapacitātes, gan ātruma ziņā atbilst arī pašu prasīgāko interneta lietotāju parametriem un paver iespējas pilnīgi jauna veida un formas satura radīšanai.
Pašas idejas īsu izklāstu pauda Juris Binde, LMT prezidents: „Mobilo sakaru tirgus līdera pozīcijas ir drošs pamats, lai LMT spētu visiem Latvijas iedzīvotājiem nodrošināt ne tikai augstākās kvalitātes sakarus, bet arī piedāvāt plašas mobilā satura iespējas. Līdzīgi kā mobilais telefons atbrīvoja sarunas un internetu no vadiem pilnīgi jaunai brīvībai, arī satura pakalpojumi dos brīvību daudzas lietas izdarīt ātrāk, vienkāršāk un lētāk jebkurā cilvēkam izdevīgā vietā un laikā.
Telekomunikāciju nozare visā pasaulē pašlaik piedzīvo būtiskas pārmaiņas. Sākotnēji tika radīts sakaru tīkls sarunām, tad, tehnoloģijām attīstoties, tas kļuva par tīklu visdažādākajām ierīcēm. Jau pašlaik tas kļuvis par tīklu visa veida saturam, kas nozīmīgs cilvēkam. Tāpēc tieši tagad ir īstais laiks biznesa paplašināšanai un zīmola attīstība ir nozīmīga investīcija tālākā uzņēmuma izaugsmē. LMT mērķis ir izveidot saziņas vidi Latvijā, kur ceļš no domām līdz darbiem kļūst arvien īsāks.â€
Tomēr viena lieta ir dzirdēt, bet otra visu redzēt pašam, tādēļ varat ielūkoties jaunajā LMT mājas lapā
Tādēļ nobeigumā varu vien novēlēt, lai izdodas viss iecerētais, un gaidīsim pārmaiņas un jaunas ziņas par paveikto.
[img]
Jaunais logo, kaut kā šitā…
[img]
Favicona – paņemta no “Kurzemes” daļas iekš logo…
Ak.. jel es kritiķis.. 😀 Bet pa skaļu teikt ir to, ka LMT ieviesīs TV…
Pagaidām pat Lattelecom virszemes TV ir zona tur kur ir knapa LMT zona… 🙂 Takā ir par ko padomāt. 🙂
Protams, ja katram pie mājas ir 4G stacija, tad tas ir iespējams, jo ātru internetu, reizē ar tādas translācijas iespējām fiziski nevar panākt, ja vien LMT nav izgudrojis kādu jaunu kompresētu loosles pārraižu standartu.
Un jā – neesmu LMT ienaidnieks, lietoju viņu pakalpojumus, līdzīgi kā Bites. 🙂
Kādreiz govis deva pienu, tagad lej ūdeņus. Es runāju par nez kuro rakstu, kurā, izņemot reklāmu, nekas nav pateikts.
Bet šeit nebūs ne delfu komentāri, ne kas tamlīdzīgs. Personīgi esmu priecīgs, ka mūsu “veču” vidū raksta arī kāda sieviete – no sava skata punkta un savu rakstības stilu. Ja tev nepatīk, lūdzu, diskutē par konkrētu tēmu, bet neapvaino rakstu autorus.
Kas attiecas uz PR jeb tavā izpratnē “atraugām”, tad lūk:
A press release is a communication that is sent to news media to be distributed among the masses. The press release can be in written, audio or video format depending on the medium of the news providers. Press releases are considered as a major source of news information all over the world. They are the most commonly used public relations tool now days. Press releases can be of many types depending on what it is covering. It can be a small business press release informing the masses about its new development or the development of a new product. It can be used to help change public opinion or to build awareness. It can also be used to gain support for nonprofit organizations.
Ar saviem vārdiem sakot – ja nebūtu PR (visās tās izpausmēs), tad neviens žurnālists, portāls, blogs utt pat nenojaustu, kas ir jauns iznācis, kur nu vēl gala lasītājs. Es PR nerakstu, es publicēju inforāmāciju sabiedrībai par to, kas ir jauns no ražotāja puses. Tāpēc portālā ir arī citas sadaļas, kur tās vai citas tēmas tiek iztirzātas no personiskiem viedokļiem. Un būtu paldies pateicis, ka portāls Notepad.lv nenopublicēja LMT preses relīzi, bet lietotāja “Graafiene” devās uz pasākumu un uzrakstīja par visu notikušo ar saviem vārdiem.
==============
Kas attiecas par tēmu – tik tiešām drosmīgs solis. Visi pie logo bija pieraduši, jo kompānija pastāv ilgus gadus. Ar interesi gaidu nākošos LMT “soļus” attiecībā uz IT un mediju lietām.
[img]
Preses relīzes