Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Raksti › Lūdzam Notepad.lv lietotājus profilos laicīgi ierakstīt reālas e-mail adreses!
frontendam
Darbību kārtība pēc jaunās Notepad versijas ieviešanas
[img]
Pēc tam saņemsiet pa e-pastu saiti uz paroles atkopšanas formu:
[img]
Klikinot uz saiti, piedāvās ievadīt un atkārtot jauno paroli. Tas arī viss.
Pārejas periodā 2-3 dienas Notepad.lv nebūs pieejams. Kad tas notiks – tiks paziņots atsevišķi. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Lūdzam lietotājus profilos laicīgi ierakstīt reālas
[img]
Update: E-pasts jāmaina tikai esošā, šī brīža versijā, ja lietotāja profilam tiek izmantots tāds e-pasts, kuram nezin paroli, spam kastes e-pasti, utt.. ja ir norādīts esošos e-pasts, kuru lietojat ikdienā, neko mainīt nevajag. Tā, lai pēc tam jaunā versijā atjaunojot paroli, parole sūtītos uz reālu e-pastu, nevis kaut kādu spam kasti, kurai tā pat paroli varbūt nezin.
-Aldis
btw, pastāv iespēja arī komentēt nemaz neielogojoties :>
* Vispirms jāatrod, kur vispār to var izdarīt – Drošības Centrs vai kas tur – halt! – ierakstiet esošo paroli, lai zinam, ka drošības centram piekļūt vēlaties tieši jūs.
* Ielādējas balta lapa, jo MS pakalpojumi, likumsakarīgi, uz citiem pārlūkiem nestrādā (dažreiz citi ir visi, bet tas tā)
* Jāspiež paroles maiņa – halt! – ierakstiet e-pasta pirmo daļu, lai zinam, kur nosūtīt drošības kodu (kas šo un vēl pāris reizes nepienāks pirms sesijas taimouta, bet tas tā; ja e-pasts ir outlook.com, tad vispār pakaļā, jo webmail visur priekšā varenais koda prasītājs – tas tak ir tieši tas konts, kam paroli galu galā dotajā momentā iraid jāmaina… un viss būs pilnīgā runča daņča dirsā, jo mēs tādu gadījumu tiešām nu nekādi nevarējām iedomāties)
* Drošības kods kaut kā (ar 3rd party pasta klientu) sadabūts rokā, ok, – halt! – sauciet mūs par piesardzīgiem, bet kā mēs varam zināt, ka drošības kodu prasījāt tieši jūs?! Rij vēl vienu!
* SmartScreen(R) aiztur pašu Microsoft e-pastu, kas n-tās reizes pienāk uz Microsoft e-pasta servisu, zin, baigi aizdomīgi, kāds te kaut ko kruķī, man liekās. Ja pasta klients nav IMAP (kas outlook.com parādījās tikai gadu atpakaļ vai tā kaut kur, nevienam nepasakot), sūkā bobi.
* Halt, ievadiet veco paroli. Ok, parole tiks nomainīta. Tagad tikai apstipriniet ar drošības kodu… nu bļāāāc… !
Nē, tā diemžēl nav parodija, true story. Lūk, kā lietas jādara. Tad šādi pārpratumi nevarētu rasties 😀
Preses relīzes