Sākumlapa › Forumi › Mājas lapu izstrāde › Web veidošana un problēmas › Lūdzu aizpildīt aptauju par Latvijas internetbankām
rastu iespēju veltīt 10-15 minūtes aptaujas par Latvijas internetbanku kvalitāti, to lietošanas pieredzi un ekspektācijām aizpildīšanai
https://www.surveymonkey.com/s/adrhttps://www.surveymonkey.com/s/adr
Pētījums nav saistīts ar ne vienu Latvijas banku.
MILZUMLIELS PALDIES JAU IEPRIEKŠ !
Bet es jau tikai izsaku savas domas, varbūt kādam visas internetbankas ir vienlīdz labas/sliktas.
Izpildīju. 🙂
Paļdis.
Diezgan grūti aizpildīt šādu aptauju, ja tas viss ir pasniegts tā vispārīgi. Tas ari uzreiz, manuprāt, samazina tādas aptaujas tālāko vērtību. Jo saskarsme man ir ar divām internetbankām – Swedbankas un Latvijas Krājbankas. Swedbankā viss notiek intuitīvi, patiešām ērti (kas arī nozīmē atzīmi 9 vai 10 vairākās Tavās sadaļās), taču LK internetbankā vairs nepavisam nejūtos tik ērti, un tik intuitīvi viss vairs nenotiek, un vajadzīgo informāciju mēģinu atrast, skraidot pa dažādajām sadaļām – atzīmi par to dažubrīd varu likt tikai 5. Es jau saprotu, ka neredzu nemaz citu iespēju, kā izveidot visaptverošu aptauju, lai tajā pašā laikā varētu izteikt domas visos šajos jautājumos (vienkārši nezinu, KUR internetā var par brīvu izveidot aptaujas, kurās var izveidot sadaļu, kur var salikt visu banku nosaukumus, un tad, klikšķinot uz noteiktas bankas, arī Tavi aptaujas dati nonāktu tikai attiecīgās bankas punktu skalā).
Bet es jau tikai izsaku savas domas, varbūt kādam visas internetbankas ir vienlīdz labas/sliktas.
Š is pētījums nav nevienas konkrētas bankas interesēs. Tas fiksē LV internetbanku lietotāju pieredzi (grūtības, sajūsmu par funkcionalitāti, gaidas) un kalpo par rekomendējošu pamatu tādu internetbanku izveidei nākotnē, kas būs maksimāli pielāgotas lietotāju vajadzībām. Paldies par viedokli!
Diezgan grūti aizpildīt šādu aptauju, ja tas viss ir pasniegts tā vispārīgi. Tas ari uzreiz, manuprāt, samazina tādas aptaujas tālāko vērtību. Jo saskarsme man ir ar divām internetbankām – Swedbankas un Latvijas Krājbankas. Swedbankā viss notiek intuitīvi, patiešām ērti (kas arī nozīmē atzīmi 9 vai 10 vairākās Tavās sadaļās), taču LK internetbankā vairs nepavisam nejūtos tik ērti, un tik intuitīvi viss vairs nenotiek, un vajadzīgo informāciju mēģinu atrast, skraidot pa dažādajām sadaļām – atzīmi par to dažubrīd varu likt tikai 5. Es jau saprotu, ka neredzu nemaz citu iespēju, kā izveidot visaptverošu aptauju, lai tajā pašā laikā varētu izteikt domas visos šajos jautājumos (vienkārši nezinu, KUR internetā var par brīvu izveidot aptaujas, kurās var izveidot sadaļu, kur var salikt visu banku nosaukumus, un tad, klikšķinot uz noteiktas bankas, arī Tavi aptaujas dati nonāktu tikai attiecīgās bankas punktu skalā).
Bet es jau tikai izsaku savas domas, varbūt kādam visas internetbankas ir vienlīdz labas/sliktas.
Š is pētījums nav nevienas konkrētas bankas interesēs. Tas fiksē LV internetbanku lietotāju pieredzi (grūtības, sajūsmu par funkcionalitāti, gaidas) un kalpo par rekomendējošu pamatu tādu internetbanku izveidei nākotnē, kas būs maksimāli pielāgotas lietotāju vajadzībām. Paldies par viedokli!
Bet kā tad varēs zināt, ko mainīt? Tas taču ir loģiski, ka ikviena banka veido savu internetbanku pēc saviem ieskatiem pēc iespējas ērtāku, bet ko šī aptauja spēs mainīt, ja nezinās, kas pēc lietotāju viedokļa ir ērti un kas nav?
Es itin nemaz necenšos kaut kādā veidā Tevi aizskart vai nolikt Tavus pūliņus, tas viss ir apsveicami! Taču manuprāt bez zināšanām par to, par kādas internetbankas pieredzi lietotājs runā, ir grūti veikt secinājumus. Bet lai veicas!
Tā kā šī portāla lietotāji lielākoties ir augstvērtīgi IT profesionāļikaislīgi entuziasti
Š itais apgalvojums ir kā šķebinošs glaims 90% lietotājiem 😀
Aptauju izpildīju. Kursi, man jau šķiet, ka bij pa garu, tā kā mazais Tuborgs no Tevis. (*)
Preses relīzes