Lūdzu aizpildīt aptauju par Latvijas internetbankām

Sākumlapa Forumi Mājas lapu izstrāde Web veidošana un problēmas Lūdzu aizpildīt aptauju par Latvijas internetbankām

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 12 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #151444
    TrakaisKursis
    Participant

    Tā kā šī portāla lietotāji lielākoties ir augstvērtīgi IT profesionāļi vai kaislīgi entuziasti, būtu pateicīgs, ja rastu iespēju veltīt 10-15 minūtes aptaujas par Latvijas internetbanku kvalitāti, to lietošanas pieredzi un ekspektācijām aizpildīšanai:

    https://www.surveymonkey.com/s/adr” class=”bbcode_url”>https://www.surveymonkey.com/s/adr

    Pētījums nav saistīts ar ne vienu Latvijas banku.

    MILZUMLIELS PALDIES JAU IEPRIEKŠ !

    #238626
    buipisLV
    Participant

    Izpildīju. 🙂

    #238627
    Svens
    Participant

    Diezgan grūti aizpildīt šādu aptauju, ja tas viss ir pasniegts tā vispārīgi. Tas ari uzreiz, manuprāt, samazina tādas aptaujas tālāko vērtību. Jo saskarsme man ir ar divām internetbankām – Swedbankas un Latvijas Krājbankas. Swedbankā viss notiek intuitīvi, patiešām ērti (kas arī nozīmē atzīmi 9 vai 10 vairākās Tavās sadaļās), taču LK internetbankā vairs nepavisam nejūtos tik ērti, un tik intuitīvi viss vairs nenotiek, un vajadzīgo informāciju mēģinu atrast, skraidot pa dažādajām sadaļām – atzīmi par to dažubrīd varu likt tikai 5. Es jau saprotu, ka neredzu nemaz citu iespēju, kā izveidot visaptverošu aptauju, lai tajā pašā laikā varētu izteikt domas visos šajos jautājumos (vienkārši nezinu, KUR internetā var par brīvu izveidot aptaujas, kurās var izveidot sadaļu, kur var salikt visu banku nosaukumus, un tad, klikšķinot uz noteiktas bankas, arī Tavi aptaujas dati nonāktu tikai attiecīgās bankas punktu skalā).

    Bet es jau tikai izsaku savas domas, varbūt kādam visas internetbankas ir vienlīdz labas/sliktas.

    #238628
    TrakaisKursis
    Participant

    TommyVercetti wrote:

    Izpildīju. 🙂

    Paļdis.

    #238629
    TrakaisKursis
    Participant

    Svens wrote:

    Diezgan grūti aizpildīt šādu aptauju, ja tas viss ir pasniegts tā vispārīgi. Tas ari uzreiz, manuprāt, samazina tādas aptaujas tālāko vērtību. Jo saskarsme man ir ar divām internetbankām – Swedbankas un Latvijas Krājbankas. Swedbankā viss notiek intuitīvi, patiešām ērti (kas arī nozīmē atzīmi 9 vai 10 vairākās Tavās sadaļās), taču LK internetbankā vairs nepavisam nejūtos tik ērti, un tik intuitīvi viss vairs nenotiek, un vajadzīgo informāciju mēģinu atrast, skraidot pa dažādajām sadaļām – atzīmi par to dažubrīd varu likt tikai 5. Es jau saprotu, ka neredzu nemaz citu iespēju, kā izveidot visaptverošu aptauju, lai tajā pašā laikā varētu izteikt domas visos šajos jautājumos (vienkārši nezinu, KUR internetā var par brīvu izveidot aptaujas, kurās var izveidot sadaļu, kur var salikt visu banku nosaukumus, un tad, klikšķinot uz noteiktas bankas, arī Tavi aptaujas dati nonāktu tikai attiecīgās bankas punktu skalā).

    Bet es jau tikai izsaku savas domas, varbūt kādam visas internetbankas ir vienlīdz labas/sliktas.

    Š is pētījums nav nevienas konkrētas bankas interesēs. Tas fiksē LV internetbanku lietotāju pieredzi (grūtības, sajūsmu par funkcionalitāti, gaidas) un kalpo par rekomendējošu pamatu tādu internetbanku izveidei nākotnē, kas būs maksimāli pielāgotas lietotāju vajadzībām. Paldies par viedokli!

    #238630
    samurajs
    Participant

    Es arī pacentos. Bet gribētu piemetināt, ka dažādu banku interneta servisi atšķiras pat ļoti. Ja tai daudzu nicinātai Parex teicama, labi pārskatāma internetbanka, tad piem. pie Norvik vells kāju var izlauzt 😀

    #238631
    Svens
    Participant

    TrakaisKursis wrote:

    Svens wrote:

    Diezgan grūti aizpildīt šādu aptauju, ja tas viss ir pasniegts tā vispārīgi. Tas ari uzreiz, manuprāt, samazina tādas aptaujas tālāko vērtību. Jo saskarsme man ir ar divām internetbankām – Swedbankas un Latvijas Krājbankas. Swedbankā viss notiek intuitīvi, patiešām ērti (kas arī nozīmē atzīmi 9 vai 10 vairākās Tavās sadaļās), taču LK internetbankā vairs nepavisam nejūtos tik ērti, un tik intuitīvi viss vairs nenotiek, un vajadzīgo informāciju mēģinu atrast, skraidot pa dažādajām sadaļām – atzīmi par to dažubrīd varu likt tikai 5. Es jau saprotu, ka neredzu nemaz citu iespēju, kā izveidot visaptverošu aptauju, lai tajā pašā laikā varētu izteikt domas visos šajos jautājumos (vienkārši nezinu, KUR internetā var par brīvu izveidot aptaujas, kurās var izveidot sadaļu, kur var salikt visu banku nosaukumus, un tad, klikšķinot uz noteiktas bankas, arī Tavi aptaujas dati nonāktu tikai attiecīgās bankas punktu skalā).

    Bet es jau tikai izsaku savas domas, varbūt kādam visas internetbankas ir vienlīdz labas/sliktas.

    Š is pētījums nav nevienas konkrētas bankas interesēs. Tas fiksē LV internetbanku lietotāju pieredzi (grūtības, sajūsmu par funkcionalitāti, gaidas) un kalpo par rekomendējošu pamatu tādu internetbanku izveidei nākotnē, kas būs maksimāli pielāgotas lietotāju vajadzībām. Paldies par viedokli!


    Bet kā tad varēs zināt, ko mainīt? Tas taču ir loģiski, ka ikviena banka veido savu internetbanku pēc saviem ieskatiem pēc iespējas ērtāku, bet ko šī aptauja spēs mainīt, ja nezinās, kas pēc lietotāju viedokļa ir ērti un kas nav?

    Es itin nemaz necenšos kaut kādā veidā Tevi aizskart vai nolikt Tavus pūliņus, tas viss ir apsveicami! Taču manuprāt bez zināšanām par to, par kādas internetbankas pieredzi lietotājs runā, ir grūti veikt secinājumus. Bet lai veicas!

    #238632
    zivs
    Participant

    Es diemžēl nevaru aizpildīt to anketu, jo izmantoju divas dažādas (brīžiem pat trīs, ja ieskaita izpalīdzēšanu vecākiem ar maksājumiem no viņu ibankas) internetbankas, un katra no tām ir teju kā diena pret nakti …

    #238633
    PEDOBEAR
    Participant

    Quote:

    Tā kā šī portāla lietotāji lielākoties ir augstvērtīgi IT profesionāļi vai kaislīgi entuziasti

    Š itais apgalvojums ir kā šķebinošs glaims 90% lietotājiem 😀

    Aptauju izpildīju. Kursi, man jau šķiet, ka bij pa garu, tā kā mazais Tuborgs no Tevis. (*)

    #238634
    Mad182
    Participant

    Pilnīgi piekrītu Svenam, pieredze ir ar tām pašām bankām un uz tādiem jautājumiem atbildot par vienu noteikti būs melots.

    #238635
    linx
    Participant

    Aizplildīju 🙂 .. bet daži jautājumi man likās pārāk muļķīgi, kā, piemēram, jautājums par tām aptaujām no banku puses, bezmaz viens vārds pamainīts un četri gandrīz vienādi jautājumi sataisīti. Vajadzēja uzdot jautājumu, kādu i-banku lieto (Swedbank, LKB, SEB vai cita), savādāk no šiem datiem daudzko izdabūt nevar

    #238636
    samurajs
    Participant

    Pedolācīt: tev daļēji taisnība – nu nav pie mums daudz augstvērtīgu IT profesionāļu, bet nu entuziastu un IT sapņotāju gan netrūkst 🙂 Tā kā gar (*) grābsties через одного 😀

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 12 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā