Mašīnas ventilators

Sākumlapa Forumi Citas tēmas Off-topic Mašīnas ventilators

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 13 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #154564
    jurgenz
    Participant

    Tākā šis ir vienīgais forums, ko tā kārtīgāk apmeklēju, prasīšu te. Nezinu kur citur. Bmw powerā jau ar savu opeli nelīdīšu 😉 😉

    Tātad, nedzesē ventilators.

    Ja pieliek pa taisno vadus, tad griež

    Ja pieliek pie dačika (tas, kas pie radiatora, kurš pie noteiktās temp. ieslēdz ventilatoru) voltmetru, tad redz, ka pienāk elektrība.

    Tātad beigts ir tas sūda dačiks, kurš pie noteiktās t ieslēdz ventilatoru?

    Drošinātājus arī itkā pārbaudīju, viss ir ok izskatās. Vnk pirms kratos uz kādu veikalu rītā pirkt, labrāt uzzinātu vai tā varētu būt. 🙂

    #273287
    Evers
    Participant

    Nu bembistu forumē nav jālien, bet opelistiem arī ir savs forums – https://www.opel-blitz.lv/ 🙂

    #273288
    nevertell
    Participant

    Kā tas ir nedzesē ?

    Griezt viņš sāks tikai pie noteiktas temperatūras, kamēr mašīna stāv.

    #273289
    dzhonsons
    Participant

    Tu domā termostats? Tad jā, tas varētu būt pie vainas. Atceros, savulaik vienam lūznim ventilatoru pie gabarītiem pievienojām, jo termostats neatvērās? pie noteiktās temp.

    #273290
    Andron MacBeton
    Participant

    Tu esi riktīgs daunis.

    #273291
    msh
    Participant

    Ja ir nevis devējs [taisni pāris dienas atpakaļ redzēju desmit gadus vecai šrotsubišī eklipsei tādu sviestainu variantu, kur ir devējs pie motora, nevis slēdzis radiatorā] bet termoslēdzis, to pārbauda, štekera abus kontaktus salaižot uz īso 🙂

    Radiatorā cirkulācija tev vismaz ir? Pa šoseju braucot nepārkarst?

    #273292
    jurgenz
    Participant

    pa šoseju braucot itkā nepārkast. vakar vēl opel forumā palasīju, ka tiem termostatiem tās temp. atšķiras, dažiem tik pie 107 grādiem sāk ventilatoru griezt (panelī rādīs ap 100 grādiem), bet mēs pirms 100 grādiem jau slāpējām nost un atstājām lai dziest pie mājas. Š odien tad pabrauks, paskatīsies, vai ap 100 grādiem viņš sāks griezt vai nē,

    #273293
    Evers
    Participant

    ja tev nav dzesē ūdens saliets, tad jau nav no 100 grādiem vēl ko baidīties pārāk traki. Man ar tagad nelaime sanāca, ar ellīgu troksni ventilatora motors paziņoja, ka jāmaina vai jāizķidā un gultnīts jāpiemeklē, kamēr sadūšošos līdz šrotam pēc jauna aizbraukt, atslēdzu vispār, tā kā sastrēgumos nesēžu, tad par 90 augstāk īpaši nekāpj.

    #273294
    msh
    Participant

    Visām normālām mašīnām veņķika termoslēdzis ieslēdzas pie 95 grādiem, ja nu vienīgi ir vairāk par vienu ātrumu, tad augstākais var atrasties nedaudz augstāk, bet zemākais sāksies pie 90 vai vēl zemāk. Tas pats attiecas uz termostatiem – maksimums ir tāds, kas līdz galam atveras pie 95 grādiem – bet tik karsti ir domāti kaut kādiem maziem ķīseļiem aukstos klimatos, normāli termostati sāk vērties pie kaut kādiem 70 grādiem un līdz galam ir vaļā pie 85.

    Ever, simts grādi ir tas brīdis, kad jārauj malā un jāskatās, kas par huiņu, kāpēc nedzesē, tāpat kā eļļas spiediena lampelei iedegoties arī ir jārauj malā un jāskatās, kur ir palikusi eļļa nevis jādomā vai līdz tuvākajam tankam aizbrauks jo neaizbrauks 😀

    #273295
    Evers
    Participant

    Situācijā, kad visam itkā būtu jābūt kārtībā, tad protams pie 100 grādiem ir jāskatās kāpēc nedzesē kā nākas. Bet ja ir zināms, ka dzesēšanas sistēma pilnvērtīgi nedarbojas, un uzkāpj līdz tiem 100, tad vēl nekas slikts nevar notikt pie nosacījuma, ka dzesēšanas šķidruma vietā nav saliets ūdens.

    #273296
    msh
    Participant

    Ever, ūdens nīdēj, ej pamācies fiziku 😀 Normālām mašīnām dzeses sistēma ir slēgta, un tajā arī ūdens pie kaut kādiem 105 grādiem vārīsies. Dzeses šķidrums, pieņemu vēl augstāk, kam par godu rādītāju skalas parasti beidzas pie 120 😀

    Un ja ir zināms ka dzeses sistēma pilnvērtīgi nedarbojas, tā ir jāsakārto, nevis ar atmazkām ka nekas nenotikšot, jāturpina lietot mašīna :p

    #273297
    Evers
    Participant

    Apsveicu Tevi sisādmiņu dienā! 😀

    Atvaļinājuma naudas notriektas, šrots pagaidīs! 😀

    #273298
    msh
    Participant

    Varētu padomāt ka sakārtot dzeses sistēmu būtu tik dārgi. Radiators vidēji maksā 30-50 ls, ja tavējais akurāti ir aizdirsts vai puveklis, pārējais viss ir lētāks – sūknis 10-20 ls, termostats mazāk, hermētiķis pāris latus, ā, un ja vēl gribas kārtīgi iztīrīt sistēmu, vēl kola atbilstošā daudzumā, un vairāk tur nekā nav 😀

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 13 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā