Sākumlapa › Forumi › Citas tēmas › Viss pārējais › Mass defeiss
Uzbrukuma rezultāta visi index faili (index.html, index.php, index_tpl.php, utt.) tika aizstāti ar citu failu (zemāk prtsc).
Paveicās, ka tieši tajā laikā biju pie datora un laicīgi visi index tika salikti atpakaļ.
Cik no rīta skatījos, tad nano ir vienkārši izdzēsis tos index failus un neko vietā nav ielicis.
[img]
Reku atminjas par vinjiem:
[img]
Zvans uz nano.lv tālruni (apmēram ap astoņiem vakarā):
Es: Sveicināti, man radās nelielas problēmas ar tādu un tādu klienta akkountu, nepieciešams, lai Jūs izdarāt to un to
Nano.lv: Izdarīsim vēlāk, es tagad nebūšu kādu laiku pie datora, man nedaudz jāiziet
Es: Vai Jūs, lūdzu, to nevarētu izdarīt? To var pāris minūtēs izdarīt…
Nano.lv: Mēģināšu sazvanīt adminu
Es: Labi, paldies par to pašu
Protams, ka viņi neizdarīja to, ko palūdzu, tad pēc stundas zvanīju vēlreiz
Es: Sveicināti, tā kā Jūsu mājaslapā netika norādīts, tad pieņemu, ka Jūs nodrošinat 24/7 tehnisko atbalstu
Nano.lv: Nē, nenodrošinam…
—Neko vairāk nepasakot Nano.lv pārtrauc sarunu—
Zvanu atkal:
Es: Sveicināti, [ātri pastāstu par problēmu], varat man palīdzēt?
—Š oreiz pat neatbild un nomet klausuli—
Zvans nr 3:
Nano.lv: Mēs nenodrošinam 24/7 tehnisko atbalstu, zvaniet darba laikā
Es: Nu tad uzraksti to weblapā
–Ticiet vai nē, bet man pirmajam izdevās šoreiz pārtraukt sarunu—
Jautājums tāds – vai cilvēks, kurš strādā par klientu apkalpotāju, var tā izturēties pret klientiem? Ja uz tevis hostējās tvnets, tad deguns gaisā? Sūds ne hostings…
Rodas jautājums, ja esam tik sasodīti gudri, kāda velna pec jums supports vajadzīgs un kāda velna pēc vēl pašiem kastes nestāv savos dc? 🙂 Es nano vietā vispār tādus kā jūs pasūtītu dillēs. Ja ne kur dziļāk. Wait wut? Kuro gadu jau lietoju nano? Guess what, pāris reizes kautkādi sīkumi klibo. Nasing spešal, pārsvarā sava stulbuma rezultāts. Protams tas gan gadijumā ja rociņas neaug no tās vietas kur jaaug kājiņām. Bet jums, jaunie IT ģēniji, w00t dizaineri un trešdienas sisadmini? No kurienes aug rociņas? Spējam kādus 50 servīšus ar jefiņiem kas neatšķir print un print recursive noadminēt? 🙂
Džīzas, welcome to Latvia, second most annoying and dumbest country after Zimbabwe and Somalia…
MAnaa gadiijumaa vareeja izdariit caur caurumaino Cpaneli, vieniigi klients bija aizmirsis administreeshanas panelja adresi, kuru meegjinaaja noskaidrot. Taa vietaa, lai iedotu man adresi, man mieriigi iedalija taa klienta lietotajvaardu un paroli.
Taa ka ej iesaalies. Kas tas par kantori, kur viens tehnikjis tikai ir? Normaalam kantorim ir jaabuut vismaz diviem, lai speetu nodroshinaat servisu.
Par laimi, man nav naacies izvietot kastes pie treshajaam personaam. Ja ar vajadzeetu, tad zinu tikai divas iestaades Latvijaa, kur liktu, Deac vai pie Edmunda iklbaa.
P.S man ir zināms kāds “pro” devs tu esi. . Nelokies
Grisha, Baurot tu proti, pie tam vienu un to pašu. Bet neko vairāk. By Morpheus, lai tev top skaidrāks. Pie tam viņiem nav tikai viens tehniķis. Nav. Tas ko tu te auro ir velnszin cik gadus vecs notikums. Pašreizējā situācija ne tuvu nav tāda kā tavā iedomu pasaulītē. 🙂
[img]
ass
TavaMaate, te runa neiet par to cik mēs esam vai neesam gudri, bet gan par to, kāds ir viņu support’s. Man pilnīgi pie dir*as, ka viņi tur pēc 8iem ir noguruši. Tur rakstīts 24h support’s! :@
Runa iet par to, ka tādiem meistariem kā jums vispār ārpus localhosta nevajadzētu līst. :/
w00000000000t. Turpinam drst uz nano. 🙂
P.S. Paskaties uz sevi no malas. 🙂
Protams ņemot vērā ”krīzi”, lai saglabātu klientus hostingam ir nedaudz jāpanāk pretī klientam..
Tas ir mans viedoklis.. 🙂
Preses relīzes