Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Microsoft startējis emociju atpazīšanas projektu pēc foto
šeitProject Oxford demo lapā
Izstrādātāji paši saka, ka šobrīd projekts nav visai precīzs. Tomēr rezultāti rāda, ka salīdzinājumā ar vecuma un dzimuma noteikšanu emocijas nosaka ievērojami precīzāk. Liekas, ka minētais algoritms varētu gūt piekrišanu gan personalizētās reklāmas industrijā, gan darba devēju vidū: kameras vēro darbinieku sejas klientu apkalpošanas laikā, un kam pārāk bieži dusmīgs ģīmis, tas tiek brīdināts par atlaišanu.
Paraugi: dusmīgs bērns
[img]
Bila Geitsa apmierinātais smīniņš
[img]
Tima Kuka “pokerfeiss”
[img]
Vai tas nozīmē, ka reklāmu vairs nebūs? Jo vismaz es uz jebkuru
nu jā, “success kid” noteikti ir dusmīgs
Preses relīzes