Pilnīgi piekrītu. Savulaik mani parāva rēciens… salonā gaidīju sagatavojam manu jauno autiņu un es šķirstīju reklāmas materiālus aiz neko darīt. Tad lūk, konkrētai – nebūt ne lētai un nebūt ne bling-bling cienītāju auditorijai domātai mašīnai kā galvenās fīčas tika reklamētas – jauna veida glāzes turētājs salonā un no agrākā mazliet atšķirīga restīte ap pagrieziena atkārtotāja lampiņu uz spārna. Pilnīgi zb. tie veikalinga “speciālisti”…
No citas puses raugoties, darba videi, kur gandrīz visu informāciju uztver caur redzi, ir jābūt vizuāli tīkamai. + jāvar viegli, ātri un intuitīvi atrast vajadzīgās lietas. 90% lietotāju, kā Samurajs zemāk raksta, nekas cits arī neinteresē. Galvenais – lai netiktu šīs lietas sačakarētas (neatrodamas, nekonfigurējamas); man vēl liekas svarīgi, lai būtu iespējams aizvākt konkrētam lietotājam nevajadzīgās lietas. Man tās ir visas tās Libraries, kas lien priekšā visam, gribi vai negribi; offic’ā – daļa iebūvēto stilu un formātu.