Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Nvidia: 3-way SLI – prieki geimeriem
Nvidia prezentējis jaunu sistēmu, kura ļauj saslēgt 3 videokartes vienā SLI sistēmā. Sistēmas kopīgā veiktspēja – 2.8 reizes lielāka par 1 videokartes veiktspēju.
Komponentes: chipsets Nvidia nForce 680 SLI un 3 videokartes GeForce 8800 GTX vai GeForce 8800 Ultra.
Iespējas: 60 fps pie 2560×1600 izšķirtspējas ar 8-kārtīgu nogludināšanu. Var spēlēt Crysis 1920 x 1600 formātā ar visām DirectX 10 iespējām. Kopējā videoatmiņa pārsniedz 2 GB pie maģistrāles platuma 384 bit.
[img]
Iespējas: 60 fps pie 2560×1600 izšķirtspējas ar 8-kārtīgu nogludināšanu. Var spēlēt Crysis 1920 x 1600 formātā ar visām DirectX 10 iespējām.
Viens man te nesen apgalvoja ka viņam uz laptopa normāli ejot crysis :D:D:D:D varbūt leptopā bij kas līdzīgs iemountēts? 😀
Iespējas: 60 fps pie 2560×1600 izšķirtspējas ar 8-kārtīgu nogludināšanu. Var spēlēt Crysis 1920 x 1600 formātā ar visām DirectX 10 iespējām. Kopējā videoatmiņa pārsniedz 2 GB pie maģistrāles platuma 384 bit.
Tīri neslikti, nav zināms, kad šitais agregāts parādīsies arī banānos?
… Kopējā videoatmiņa pārsniedz 2 GB …
vot kauko taadu nebiju dzirdeejis… :ooo: paldies, Samuraja kungs, par izgliitoshanu!
cik agraak zinaaju, tad SLI rezhiimaa kartes izmanto vienus un tos pashus datus (vienaadus), lai rendereetu tekstuuras un modeljus, taatad video atminja nemainaas atkariibaa no video karshu skaita, jo abas (visas triis) dara vienu un to pashu, tikai par cik vinjas ir vairaakas, gatavais “produkts” nonaak liidz galam aatraak… bet nu kljuudiities jau ir cilveeciigi, tagad zinaashu, kaa ir patiesiibaa.
Tev smadzene cepta? :duno:
hmm, vai man ir ceriiba sanjemt kaadu paskaidrojumu, par tavu postu?
Ninja
Un vēl jaunumi par šo tematu:
Laikam lietotājam preddetor
es ieteiktu vairaak domaat, kaut vai ar ceptaam smadzeneem, nevis bez nojeegas runaat par lietaam, kuras maz saprotamas un galvenais citiem to iesmeereet, kaa pareizu…
cik pokemoni, tagad izlasiija sho un izdomaaja, ka ir jeega pirkt divas leetas videokartes, lai ieguutu lielaaku video ramu prieksh doom3?
Pie tam cnews.ru ir lielākais Krievijas IT ziņu portāls, tā nebūs vis dzeltenā prese.
I should mention to you that SLI does not double the amount of usable video memory. All data transferred to the video memory subsystem is mirrored since the GPUs are drawing the frame using the same resources. The added memory, however, is counted towards the total memory size. So, having 2 GB of system RAM and say 512 MB of VRAM on one card equals to a total of 2.5 GB of memory. Adding a second card with 512 MB of VRAM, even though it isn’t treated as a different volume under SLI, will boost the overall memory count to 3 GB.
Un kā tad saprast šo? 🙂
Un ja galīgi nedalec tad var patulkot šo:
With SLI, each card needs access to the same graphic data (game textures, models, etc.. for example). Let’s say I want to draw a car, well with SLI I need exact same car data on both video cards in order for each card to have their own copy of the car textures, etc… that way each card can quickly load and display the car. It doesn’t matter if you’re using alternate frame rendering (AFR) or split frame rendering (SFR), each card needs the same data in order to draw something (a car in my example). So with SLI you never get a doubling of video ram.
The heart of a 3-way SLI system is an NVIDIA nForce® 680 SLI MCP motherboard and three GeForce 8800 GTX or GeForce 8800 Ultra graphics cards. With 3-way SLI, gamers can harness the power of 384 stream processors, a 110+ gigatexel per second texture fill rate, and over two gigabytes of graphics memory for no-compromise gaming performance
Tas ir no
Tātad varam pieņemt, ka latviešu gudrīši smagi iespārda Nvidia Corp. 😀
to laiku, kuru tu izteeree, lasot sho teikumu un kasoties ar mani, labaak palasi, kas ir SLI. ja nee sanaak taada bezjeedziiga viena kumosa viljaashana pa muti.
kameer lasi visaadas klachas, cilveeki jau testee 3way SLI un paraada, kas ir kas:
[img]
Un kas teica, ka atsevišķu videokaršu RAM nesummējas?
Nvidia strādā ar Split Frame Rendering (SFR) algoritmu. Tātad ņemam 1 kadru. Ar SLI čipu sadalam to 3 daļās un pametam 3 videokartēm apstrādei. Pēc tam SLI čips tās 3 daļas atkal saliek kopā par veselu kadru. Protams, ka visu 3 grafikkaršu RAM’i šādā spēlē piedalās un tiek lietoti pilnā apjomā, tātad summējas.
Vēl ir pāris līdzīgi algoritmi, bet arī tajos nav nekas tāds pārdabisks.
Ceptām smadzenēm būtu vērts palasīt Wikipēdiju šai jautājumā: izslēgts
Un vēl 1 ļoti jauka ziņa: Tev ir bans, tu potu lodētāj! Nav ko aiz proxy serveriem slēpties, ssutkaks!
cik saprotu, jums labaak patiik truli un nepamatoti oponeet nepatiikamajam Ninjam, nevis pienjemt, saprast, kas ir kas un nestriideeties pretii tikai striida peec. paldies viedie t3ch guru! naakoshreiz varbuut, sheit varees lasiit veel interesantaakus no kljuudaina pazinjojuma izvilktus faktus, kas jauks galvu lasiitaajiem, kas par to mazaak zin un taadejaadi sagroziis galvu vinjiem veel vairaak. noveelu jums kljuut par uzticamu it portaalu
Tavs ceļš pēdējā postā ir pareizs- oponēt vajag pamatoti.
Tikai nesaprotu, kāpēc tavā linkā
testā TechPowerUp GPU-Z norādīts “NVIDIA SLI- disabled”? Videokartes GF 8800 Ultra parametri mums visiem tāpat labi zināmi… nu nav bebru šinī dīķī, sen jau izmiruši!
Anyway – tu nevies uzticību pārējiem lietotājiem, tāpēc, ka slēpies aiz proxy servera 83.136.136.54. Uzliktais bans ir spēkā un tiks izpildīts.
Preses relīzes