OSS Networks – jaunākās paaudzes IP telefonu centrāļu ražošana Latvijā

Sākumlapa Forumi Notepad.lv IT ziņas PR OSS Networks – jaunākās paaudzes IP telefonu centrāļu ražošana Latvijā

Tiek skatīti 1 ieraksti – 1 līdz 1 (no 1 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #154766
    shady
    Participant

    Telekomunikāciju iekārtu ražotājs – OSS Networks ir izstrādājis programmatūru IP telefonu centrālēm un sācis to komplektēšanu un ražošanu Latvijā.

    IP telefonu centrāle ir jaunākās paaudzes uzņēmumu balss sakaru risinājums, kas aizstāj tradicionālo ciparu telefonu sistēmu birojos. Papildus tradicionālajām ciparu telefonu sistēmas funkcijām IP telefonu centrāle nodrošina tādu funkcionalitāti kā, piemēram, īsā numerācija, zvanu pāradresēšana, zvanu pārķeršana, zvanu ieraksts, IVR (Interaktīvā balss atbilde), faksu sūtīšana un saņemšana datorā, CTI telefona vadība no datora, balss pasts, integrācija ar citām aplikācijām (CRM, MS Exchange, uzņēmuma vadības aplikācijām u.c.), atskaišu sistēma, kā arī daudzas citas mūsdienu uzņēmuma darbiniekiem nepieciešamas funkcijas.

    IP telefonu centrāles sistēma ir ieviesta un darbojas desmitos Latvijas lielo uzņēmumu. Tādējādi pagājušā gada beigās tika pieņemts lēmums izstrādāt standartizētu risinājumu uzņēmumiem un sākt IP telefonu centrāļu komplektēšanu, ražošanu un eksportēšanu ārpus Latvijas robežām.

    Uzņēmuma vadītājs Armands Meinarts stāsta: „Mēs esam izstrādājuši unikālu produktu, kas ir konkurētspējīgs ne tikai Latvijā, bet arī ārpus tās robežām. Pirmkārt, man jāpateicas mūsu klientiem un partneriem, ar kuru palīdzību OSS Networks ir saņēmis ieteikumus, kā uzlabot IP telefonu centrāles sistēmu, lai šis produkts būtu ne tikai jaunākās paaudzes risinājums, bet tas palīdzētu uzņēmumiem pelnīt vairāk, strādāt efektīvāk un kvalitatīvāk ar saviem esošajiem un potenciālajiem klientiem, kā arī iegūt pilnu kontroli pār notiekošo uzņēmumā un optimizēt jau esošos uzņēmuma resursus.

    Sadarbībā ar partneriem (Telegrupa Baltijā un TEKA Telekom) OSS Networks ir izstrādājis arī standartizētus piedāvājumus uzņēmumiem atbilstoši Latvijas ekonomiskajai situācijai, t.i., lai IP telefonu centrāles būtu pieejamas ikvienam Latvijas uzņēmumam, kuram ir 5 un vairāk darbinieki.

    Š obrīd mums vēl jāpaveic programmatūras lokalizācija Eiropas tirgum, bet OSS Networks jau droši var paziņot par mūsu produktu eksporta sākumu šā gada rudenī.

    OSS Networks zvanu apstrādes platforma tiek izstrādāta kopš 2006. gada, un līdz pat 2010. gada vidum uzņēmums specializējās zvanu centru un specifisku, individuāli pielāgojamu telefonijas risinājumu ieviešanā korporatīviem klientiem. Viens no uzņēmuma pirmajiem lielajiem sasniegumiem 2008. gadā ir zvanu centra ar Predictive Dialer funkciju izstrāde un ieviešana. Š ī funkcija palīdzēja uzņēmuma operatoriem dubultot kontaktu skaitu, ieviešot automātisku uzņēmuma klientu apzvanu sistēmu.

    2010. gadā rudenī, piesaistot investīcijas, tika uzsākta standartizēta IP telefona centrāļu programmatūras izstrāde biznesa klientu vajadzībām.

    Autors
    Ieraksti
Tiek skatīti 1 ieraksti – 1 līdz 1 (no 1 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā