Sākumlapa › Forumi › Citas tēmas › Humors un Joki › Par cik Tu būtu uz mieru vadīt "AirBaltic" ?
Ne tikai “airBaltic” valdītājs Bertolds Fliks pērn saņēmis Latvijai neraksturīgi lielu algu, bet arī pārējie trīs uzņēmuma valdes locekļi pērn saņēmuši vairāk nekā 10 000 latu mēnesī, ja tas visiem noteikts vienlīdzīgi, otrdien vēsta laikraksts “Diena”.
Kā norāda laikraksts, kopumā uzņēmuma valdes algām pērn tērēti 718 000 latu. Lai arī Satiksmes ministriju (SM) turpmāk iecerēts nodot partijas TB/LNNK ministram, “tēvzemieši” nesteidzas ar solījumiem algas nekavējoši samazināt. TB/LNNK prieksšsēdētājs Roberts Zīle laikrakstam sacījis, ka vispirms tiks noskaidrots, kas “airBaltic” kam pieder.
Jau vēstīts, ka “airBaltic” valdes priekšsēdētājam Bertoldam Flikam pērnā gada 11 mēnešos algā izmaksāti 319 071 lati, svētdien ziņoja telekompānijas “TV3” raidījumā “Nekā personīga”. Fliks tiesājas ar Valsts ieņēmumu dienestu, jo uzskata, ka viņam nav jāiesniedz amatpersonas deklarācija, norādot savus ienākumus.
Jautājumi Notepad lietotājiem:
1. Par cik mēnesī Tu būtu gatavs vadīt AirBaltic?
2. Kādas jaunas idejas Tu ieviestu aviokompānijas darbībā?
Manas atbildes:
1. Vadītu par 1 K Ls/mēnesī (pārējais – aploksnē)
2. Lidojumā Liepāja – Rīga ieviestu pieturas Grobiņā, Skrundā, Saldū, Talsos, Jelgavā un Olainē. Š im nolūkam izveidotu vienreizējo izpletņu ražotni no humpalu lupatām un līdz ar to nodrošinātu jaunas darbavietas! :D:D:D
Es ieviestu uz Daugavpili. Uz Liepāju ta` visi tiek, bet uz Latgali – nē…
btw. lasīt manu parakstu….
2.Domaju ka ieviestu kadas akcija.. lai piesaistitu klienuts! Perc vienu bileti otra par brivu utt! Meginatu piesaisitit mazos veikalinjus (narvesen utt)
1. Nu varētu pa kādiem 3,5 K Ls mēnesī.
2. Izveidotu labāko reklāmu, lai labāk piesaistītu klientus, bet nevis tā lai sanāktu daudzu interneta lapu variants (reklāma – Viss 100% bezmaksas, bet reāli bezmaksas ir tikai pāris faili pārējais par maksu). Painteresētos no paziņām, kas viņiem nepatīk reklāmās, kas piesaista. Un vēl pēc sevis ņemot – Visiem lidojumiem pieliktu visas reālās izmaksas nevis tikai cenu par iekāpšanu lidmašīnā. Arī iespējamās apdrošināšanas, bagāžas, iespējamās izmaksas galapunktā un citas cenas, lai tomēr klienti zinātu cik tas īstenībā izmaksās viņiem. Pēc labākas reklāmas izveides vēl pārdomātu par citām lietām – lidmašīnas salona stāvokli, kārtību u.c. Vsp jau daudz ko var darīt, bet nu ja jau nedara… Pašu vaina. 😛
P.S. samuraj man liekas, ka visas apdrošināšanas kompānijas tavu firmu pasūtīs, ņemot vērā, ka pēkšņi pārāk daudzi tavi klienti pieprasa apmaksāt slimnīcas rēķinus. 😀
A es jau firmai reklāmas sloganu sadomāju: “Augstu lido, zemu krīt!” :D:D:D
1.Ka strada ta maksa! – 3000 (4 menesosgandriz jauna laba masina sanak)
2.Domaju ka ieviestu kadas akcija.. lai piesaistitu klienuts! Perc vienu bileti otra par brivu utt! Meginatu piesaisitit mazos veikalinjus (narvesen utt)
nabaga beerns
tak beidz no saakuma pamatskolu un tad izsaki viedokli par lietaam, no kuraam nekaa nesajeedz…
Preses relīzes