Sākumlapa › Forumi › PC modings › PC modings › PC korpusa krāsošana
Ja korpuss ir gaiši anodēts, tad principā ir sameklējamas speciālas lakas, ar ko var panākt līdzīgu efektu. Bet arī te: 1) ar pindzeli vai kauko tādu krāsojot, ar garantiju sanāks raibs un neglīts, 2) iegremdēšanas metode prasa pietiekami lielus traukus un lielu tilpumu pašas lakas, kas nebūt nav lēta, 3) jebkura skramba būs izcili labi redzama, jo arī speciālā laka iesūksies tikai pašā virsējā anodējuma slānī, 4) ir karstās lakas, kas iesūcas dziļāk, bet tas viss uzreiz prasa labu vilkmi u.c. speciālo aprīkojumu. Ar elektroforēzes procesu tas pats.
Var jau sev, kā Betons rakstīja, pats operēt aklo zarnu, bet nopirkt jaunu korpusu vēlamajā krāsā noteikti būs daudz, daudz REIŽU
Tad jau labāk lai ir smuka kaste uz galda – būs ar ko kaimiņam palielīties, sieva ar slotu vairs nedauzīs un putekļi arī mazāk krāsies.
Un kas metināmajam aparātam ir neprecīzs?
Un kas metināmajam aparātam ir neprecīzs?
Jāvar regulēt gan strāvu, gan spriegumu. Spriegumu ar 0,1V (labāk 0,05V) precizitāti, bet strāvu kaukur ap 5%. Loģiski, ka pie ķēdes konstantas pretestības abi šie lielumi saistās ar parasto Oma likumu, bet elektrolīta-elektrodu sistēma nav lineāra; Oma likums elektrodu polarizācijas spriegumu diapazonā tur darbojas ļoti nosacīti (piem., ceļot spriegumu, strāva var ne tikai nepieaugt, bet pat samazināties). Strāvas ieregulēšana vajadzīga precīzai režīma piedzīšanai atkarībā no apstrādājamās detaļas virsmas laukuma (loģiski, spriegums tad mainās), bet ir jābūt strāvas stabilizācijai to pašu 5% robežās. Neesmu metināšanas aparātos pārāk kontinents
Cita starpā, gadās, ka to strāvu nemaz nevar ieregulēt – nepareizi sagatavotas virsmas, nepareiza elektrolīta vai kādas anoda/katoda kļūmes dēļ.
+ vēl aizmirsu piebilst, ka alumīnija virsmas sagatavošanai būs vajadzīga vēl viena vai divas speciālas vannas – attaukošanai un varbūt arī virsmas papildus aktivēšanai.
Esmu pats savulaik gana ķēpājies ar šīm lietām laboratorijas apstākļos, bet fāterītis man vienā eksperimentālā rūpnīcā gadus 15 vadīja attiecīgu cehu.
Msh. Pulverkrāsošana īsumā: detaļas attīra, attauko un pirms pulvera uzbēršanas ieliek krāsnī uz pāris minūtēm, lai acetons fiksāk izgaro. Pēctam ar speciālu pulverizātoru, kurš uzlādē pulveri ar pozitīvu lādiņu uzklāj uz detaļām, pie kurām ir masa pieslēgta, lai pulveris vienmērīgi noklātu detaļu un tik viegli nebūtu nopūšams vai nokratāms. Tālāk detaļas iešauj krāsnī 180-200 grādu temperatūrā uz kādām minūtēm 20 (atkarīgi kāds pulveris un materiāls). Visbeidzot detaļas atdzesē un sāk izmantot to paredzētajam mērķim. Tā džeki krāso saviem vāģiem diskus un bremžu supportus
[img]
Preses relīzes