Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Pētījums: Kickstarterī un Indiegogo dāmām veicas labāk
«The Narrative Advantage: Gender and the Language of Crowdfunding»
“Interneta “crowdfunding” ir savdabīga empīriska mīkla: šajā jomā sievietes sistemātiski ir pārākas par vīriešiem, un tas ir pretrunā ar pētījumu rezultātiem par klasiskajām līdzekļu vākšanas kampaņām ārpus interneta. Mēs uzskatām, ka tas daļēji saistīts ar valodas atšķirībām starp vīriešiem un sievietēm – sakarību starp lingvistisko izvēli mikrolīmenī un rezultātiem makrolīmenī. “Crowdfunding” nākotnē varēs palielināt dzimumu vienlīdzību, ja mēs atšifrēsim sievišķīgā komunikācijas stila īpatnības,” stāsta zinātnieki.
Secinājums ir viennozīmīgs: ja bīdām projektu Kickstarterī un Indiegogo, priekšplānā jāieliek elegantas dāmas foto, un viņai arī jāuztic komunikācija ar investoriem. Sievietes valoda vieš lielāku uzticību. Tad būs lielākas izredzes savākt vajadzīgo summu.
[img]
Mans nezinātniskā hipotēze gan iraid stipri vienkāršāka. Sievietes jau no paša laika gala liek večiem stulbi uzvesties. Uztverot sievišķu potenciālu domājamais aparāts neizbēgami tiek drīz pārslogots ar… ēē… aprēķiniem saistībā ar… izliekta rakstura formu integrēšanu līmeniskā plaknē *cough*
Valodai nez vai ir tik liela nozīme kā smaidīgam vaibstam un tādā garā. Apkalpojošā sfēra un reklāmas industrija visupirms (bet citas arīdzan) uz to smagi balstās.
Nevajag, tā sacīt, sarežģīt matemātiku :>
Preses relīzes