Sākumlapa › Forumi › Citas tēmas › Off-topic › Pozitīvās TokRas biznesa principi
Ja cilvēks izdara kļūdu, tad viņš ir pavisam nolemts, norakstāms (doomed
Vai kļūdas radītājs, cenšoties to labot, reizē to arī nestrebj?
/Protams, šādā gadījumā P != NP, jeb kļūdas risinājumu atrast ir samērā vienkārši, bet to atrisināt – ne tik viegli/ātri. ;]
aha, Sven, uz tiem, kas taisa kļūdas morāle neattiecas, tā attiecas tikai uz tiem, kam tas viss jāizstrebj.
Gan jau tikai dzīvo uz citu cilvēku kļūdām, ēdot to kļūdas pusdienās un vakariņās, uzdzerot viņu neaprobežoto tupumu un kļūdas …
Gluži pareizi, ka no TokRas neviena komentāra šeit nav – sliktākajā gadījumā būtu vainojamas visas trīs puses: tas stulbais taurs pārskaitīja, banka visai apšaubāmā kārtā atļāva, adresāts naudu neatdeva.
Runa nav kas kur ir kļūdijies un ko bankām jāatļauj un nav jāatļauj pārskaitīt, runāts tiek par cilvēcisko faktoru. Ka tavā kontā tiek ieskaitīta nauda, kura tev nepienākās un principā nav tava un pie lūguma to atdot, pasaka “nē”. Man liekas jebkurš godīgs cilvēks, zinot, ka nauda nav viņa, to atdotu īpašniekam.
Pietam, labi, varbūt šoreiz nebija liela summa, bet situāciju tas nemaina. Tiešām gribētu palasīt komentārus, ja kāds no jums būtu kļūdaini pārskaitījis maksājumu jaunai mašīnai, vai mājai.
Normālam cilvēkam izvēloties paturēt naudu, jeb iedzīvošanos svešā mantā, mocīs sirdsapziņas pārmetumi. Ja nē, tad tas cilvēks ir saeimas vai ielas huligānu līmenī. Pats reiz atradu lielisku telefonu, velns dīdīja paturēt, bet tomēr aiznesu uz tuvumā esošo kantori un cilvēks telefonu saņēma atpakaļ un bija priecīgs, man pašam sajūta ar bija laba. Ar karmu nevar jokot. 🙂
Ja vadīsies pēc ob1 principiem, tad pasaule ies tikai vēl dziļākā pakaļā. Vai tad nevar veidot to pasauli labāku kaut ar mazumiņu – esot iecietīgiem, neegoistiskiem, godīgiem.
Nu man tas pofig.
Tikko pasham sanaaca lielveikalaa “Tesco” (UK) auzas. Ir iespeeja shinii pusee pasham atraadiit sviitrkodus aparaatiem un maksaat pashiem automaatos, nevis kasierei (Self Check Out laikam saucas) . TAd nu tikko aizmirsu pamjemt atlikumu. Aizgaaju liidz mashiinai un atjeedzos. To automaatu uzraugoshais darbinieks to bija pamaniijis un smuki iesleedzis manu naudu droshaa vietaa. Taa kaa tas bija tik paaaris minuushu jautaajums shis mani uzreiz atpazina un smuki atdeva pilniigi visu naudu tikai par pliku Paldies.
Pie teemas, man Tokru ir sanaacis izmantot kaa padomsniedzeeju, neko sliktu nevaru teikt. Arii man ar karotiiti ir iebarojusi dazhas IT lietas. PAr katru profesijas darboni buus kas labs un kas slikts sakaams. Es arii esmu dariijis gan labas, gan sliktas lietas.
Neizstaavu shinii konkreetajaa gadiijumaa nevienu pusi. Arii nesaprotu kaa var nepareizi aizsuutiit naudu, ja nu vieniigi pa paalim. Nesaprotu kaa banka akcepteeja to pasaakumu, ja jau IBAN neljajot taa netiishaam aizsuutiit uz citu kontu ( vai kaa tur taa opera) un arii Tokru nesaprotu kaapeec vienkaarshi nevar atdot to naudu. Tas, protams ir tikai sho personu zinjaa par ko iet runa. IEspeejams ka tieshaam tikai sabotaazha vai reklaama.
Manas domas par Tokru kaadas palika, taadas paliks. Gudra ir, paliidzeet, paliidz.
jebkurā gadījumā pasaule vēljoprojām ir apaļa…
Man kaut kā sanāk uz tādiem tipiņiem uzrauties un nelaime tāda, ka man ir jāmaksā par viņu kļūdām nevīžību. Projektā bija jānopērk kompji. Viens ķēms nopirka kaut ko tādu, kas totāli neder projektam. Boss saka – nu kļūdījās cilvēks, dzīvosim ar to kas ir… a man liekas pāris nedēļas ir jāmodificē proga, lai kaut kā uz tā dzelža progu palaistu… a termiņi visi ir beigušies un boss mani zāģē…
Vai tas, ka vēlos, lai cilvēki maksā par savām kļūdām (tādējādi samazinot risku, ka šādas kļūdas tiks atkārtotas) ir kaut kas slikts?
A ļimonu ?
Neesot viņam starpības, cik liela summa :>
Man kaut kā sanāk uz tādiem tipiņiem uzrauties un nelaime tāda, ka man ir jāmaksā par viņu kļūdām nevīžību. Projektā bija jānopērk kompji. Viens ķēms nopirka kaut ko tādu, kas totāli neder projektam. Boss saka – nu kļūdījās cilvēks, dzīvosim ar to kas ir… a man liekas pāris nedēļas ir jāmodificē proga, lai kaut kā uz tā dzelža progu palaistu… a termiņi visi ir beigušies un boss mani zāģē…
njā … nosūtīt naudu atpakaļ sūtītājam ir baigi sarežģīts un laikietilpīgs process
Pie pašreizējās kontu sistēmas Latvijā naudu NEVAR nejauši pārskaitīt uz nepareizo kontu. Ja reiz tas tomēr ir noticis, tas nozīmē, kas naudas pārskaitītājs ir totāli nevīžīgs un ievadījis nepareizi vismaz 2 ciparus. Ja viņu neizmācīs, tad nekas nemainīsies, tas tips pat nepadomās paskatīties vēlreiz ko viņš ir ievadījis.
Jā, jā, šo cilvēku tagad vajag piesiet pie kauna staba un iedalīt 10 pātagas cirtienus pa muguru. Tev pašam kļūdas nekad nav gadījušās? Kaut vai aizmirsi pienu nopirkt veikalā, tā ir kļūda, Tu sev piemēro kādu īpašu soda veidu?
Man kaut kā sanāk uz tādiem tipiņiem uzrauties un nelaime tāda, ka man ir jāmaksā par viņu kļūdām nevīžību. Projektā bija jānopērk kompji. Viens ķēms nopirka kaut ko tādu, kas totāli neder projektam. Boss saka – nu kļūdījās cilvēks, dzīvosim ar to kas ir… a man liekas pāris nedēļas ir jāmodificē proga, lai kaut kā uz tā dzelža progu palaistu… a termiņi visi ir beigušies un boss mani zāģē…
Sorry, šajā gadījumā Tu izklausies pēc cilvēka ar vājām komunikācijas spējam. Ja jau boss saprata, ka tas otrs ir izdarījis kļūdu, kur bija problēma izskaidrot, ka pateicoties viņam, Tu nepaspēsi uz termiņiem?
Vai tas, ka vēlos, lai cilvēki maksā par savām kļūdām (tādējādi samazinot risku, ka šādas kļūdas tiks atkārtotas) ir kaut kas slikts?
Jā, tas ir slikti, ka Tu vēlies, lai cilvēks maksā par VISÄ€M kļūdām, kā izskatās. Arī Tavs komentārs par to, ka ja Tu atrastu maku, tad savāktu visu naudu ir īpašs. Bez komentāriem par to.
Nu jau vismaz piecreiz noskaidrojies, ka banka nepieļauj pārskaitījumus, nesakrītot attiecīgai informācijai par saņēmēju un kontu. Tātad tas taurs nahaļno blefo, ka banka neprofesionāli rīkojusies un it kā vainīga pie tā, ka viņam nav laicīgi lobotomija uztaisīta. Par to būtu šamo pašu caur zirņu lobāmo kombainu jāizlaiž, divreiz.
Džedajam taisnība, nav ko taupīt šitos. It kā jau nauda būtu jāatdod, jo nav privātkonts tomēr, bet tad arī jāiesniedz pretprasība par goda un cieņas aizskaršanu.
Pildot maksājumu internetbankā, parādās arī vairāki brīdinājumi klientiem. Tai skaitā arī par to, ka maksājums var tikt izpildīts, pamatojoties tikai uz norādīto saņēmēja konta numuru.
Tātad, pēc Tevis teiktā, Swedbanka melo savā preses relīzē? Es esmu lasījis, tas gan bija tikai kāda cilvēka viedoklis, ka pārskaitījumu nevar veikt, ja nesakrīt info par saņēmēju un kontu tika itad, ja pārskaitījums tiek veikts vienas bankas ietvaros, tb Swed to Swed. Ja iet Swed to SEB, tad der arī tikai IBAN
Kas attiecas uz to, ka juridiskas personas kontā nez no kurienes ienāk nauda – skan trompetes visiem tiem, kuri piesauc VID! Lai iet un brēc tur vai tiesājās. Naudu jāatdod kaut vai tāpēc, ka citādi grāmatvedība būs šķība. Bet visa šī ir apzināta necieņas celšana, jo vainīgs ir, pirmkārt, pats dumais taurs. Par kļūdām IR jāmaksā, dažkārt ļoti dārgi; te visdrīzāk gan strīds ir par noslienātu piecīti.
Nav zvanīts, ka kļūda nav notikusi apzināti. Š ādu paņēmienu grasījās izmantot interneta troļļi pret antipirātisma kantori – saūjināt tautu pārskaitīt 0.01 eiro un tad visi pateikt, ka kļūdījušies. Efektīvs DDoS uzņēmuma grāmatvedībai.
Preses relīzes