Sākumlapa › Forumi › Citas tēmas › Off-topic › Problēmas ar spēļu iegādi Steamā.
“An unexpected error has occurred. Your purchase has not been completed.
Please contact Steam Support.”
Mēģināju gan caur pašu steam programmu, gan caur webu, bet abos gadījumos ir viens un tas pats. Arī mainīju reģionus utt. (….com/?cc=LV)
Tiek izmantota Swedbank karte. Viss tiek sarakstīts pareizi, bet vienīgais nav skaidrības ko tieši rakstīt tajā Billing Address jeb rēķina adresē
(palasīju atbalstā, ka tai adresei esot jābūt 100% tādai pašai kā piereģistrātajai kartē, savādāk nekas nesanāks… nav tik ne jausmas, kur to var redzēt o_O Kāds varbūt zin, jo swedbank mājaslapā nekur neatradu, kad ielogojos?)
Domāju, ka tas varētu būt vaininieks, bet neesmu pārliecināts.
Ir kādas idejas? Varbūt uztaisīt PayPal kontu tikai vai tur arī nevajag to pašu Billing Address?
PS. Atvainojos, ja no malas izskatās stulbi, bet vairs neko nesaprotu. Galva jau griežas no baltā teksta uz melnā fona lasīšanas steam supportā 😀
Mēģināju kādas 5 reizes pirkt… nekā
Par to Osy teikto, neatceros vai kaut ko tur ieķeksēju, vai ne, bet tur par drošiem pirkumiem internetā karte tika reģistrēta.
Paldies, visiem par palīdzību!
Bija nelicenzētās pie Favorītiem vai iegādātas spēles šmaucoties ar reģioniem?
Ja pie favorītiem, tad wtf, tas jau pa lielam tikai shortcuts.
Laikam tas.
Bet accountu diseiblošana parasti gan ir saistīta, ja Steam ir aizdomas par to, ka accounts ir zagts nevis spēles.
Preses relīzes