Rovio gatavojas kļūt par jaunās paaudzes Nintendo

Sākumlapa Forumi Notepad.lv IT ziņas Rovio gatavojas kļūt par jaunās paaudzes Nintendo

Tiek skatīts 3 ierakstu – 1 līdz 3 (no 3 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #159300
    samurajs
    Participant

    Viena no spēļu konsoļu ražotājām Nintendo šobrīd ir sprukās un cieš zaudējumus. Kad Sony un Microsoft izlaida savas spēļu platformas, cerības ko nopelnīt izzuda pavisam. Bet portēt savas sērijas kā Mario, Zelda vai Pokemon uz mobilajām ierīcēm Nintendo spītīgi atsakās: tas nozīmētu, ka viņu 3DS vairs nebūtu nekādu izredžu attīstīties, un konsole nonāktu vēstures mēslainē.

    Toties somu kompānijai Rovio, kura biznesu sāka tieši ar mobilajām ierīcēm, ir pavisam grandiozi plāni. Kā izdevumam The New York Times paziņoja Rovio marketinga direktors Pīters Vesterbaka, viņi esot iedvesmojušies tieši no Nintendo, bet negatavojas pieļaut pēdējo kļūdas.

    Rovio nākotni Vesterbaka redz kā vispasaules kulta zīmolu: “Ja Coca-Cola prot pārdot miljardu porciju ik dienas, tad kāpēc lai mūsu ambīcijas būtu pieticīgākas? Ar viedtālruņu un planšetu skaita palielināšanos mēs vēlamies, lai miljards cilvēku būtu piesaistīti mūsu zīmolam caur spēlēm, bezalkoholiskajiem dzērieniem un atpūtas parkiem.”

    Angry Birds šobrīd ir vispopulārākā mobilo spēļu sērija. Pakāpeniski spēles tēli iemiesojas citās formās – versijās mājas konsolēm, suvenīros, rotaļlietās, bet nesen arī animācijas filmās un izglītībā. Kā ziņo Vesterbaka, šobrīd tiekot rakstīta mācību grāmata bērniem par kvantu fizikas pamatiem, kas ieturēta Andry Birds stilā. “Mēs esam radījuši pilnu pirmsskolas apmācības kursu no matemātikas līdz mūzikai. Izglītība ir otrais lielākais tirgus pēc pārtikas. Plaši populārais viedoklis liecina, ka izglītību var pilnveidot. Ja mums to izdosies padarīt pievilcīgāku ar Andry Birds personāžiem, tad bērni varēs uzzināt vairāk.”

    Pīters Vesterbaka uzsver, ka retajam izklaides nozarē ir izdevies tā izvirzīt savu zīmolu – uz katru Angry Birds pienākas tūkstoši neveiksmīgu brendu. “Dažas kompānijas vienkārši neprot bīdīt savu zīmolu. Tās rada spēles 100 dienām, un uzreiz ķeras pie jaunām. Un vēl nav teikts, ka šīs spēles būs hīti. Vispār hītus radīt izdodas ne vienmēr. Tāpēc ir svarīgi radīt atpazīstamu zīmolu ilgtermiņam. Ir daudz spēļu studiju, kam vispār izdevies izlaist tikai vienu hītu. Cilvēki mēdz aizrauties, bet galvenais – nezaudēt galvu!”

    [img]https://notepad.lv/userpix/28_goods_1.jpg[/img]Avots

    #305743
    KristoZ
    Participant

    Quote:

    … Cilvēki mēdz aizrauties, bet galvenais – nezaudēt galvu!

    … vai olas.

    [spoil][img]https://lequestgamer.files.wordpress.com/2013/02/ba-dum-tss.jpg[/img][/spoil]

    #305744
    Crow
    Participant

    Salīdzinājums ar Nintendo ir patiesi precīzs. Arī Nintendo praktiski nerada jaunus IP, bet dzīvo uz variāciju par tēmu par saviem trīs musketieriem – asenizatoru, princesi Zadolbalu (kas nosprāga kaut kur ap 1996.g./pēc OoT) un marsiešu floru un faunu – globālās atpazīstamības un oldfag fanbojiem. Tāpat Sega (ar plato ē) ar Sonic un Squarepants Enix ar FF…

    Quote:

    Pīters Vējabaka uzsver, ka retajam izklaides nozarē ir izdevies tā izvirzīt savu zīmolu – uz katru Angry Birds pienākas tūkstoši neveiksmīgu brendu. “Dažas kompānijas vienkārši neprot bīdīt savu zīmolu. Tās rada spēles 100 dienām, un uzreiz ķeras pie jaunām.

    Ass-ass-in’s Creed, Battefield, C&C, Call Of Duty, Halo, Mass Effect, Need For Speed, Resident Evil, Splinter Cell, Sims, Warcraft un vēl dafiga citu pašlaik veiksmīgi pielieto Nintendo modeli. Ubisoft, Activision, Bethesda, Codemasters, EA, Microsoft, SQNY, Ubisoft un -hihihi- Zynga. Visi minētie veiksmīgi bīda savus zīmolus, bet kā lieliem konglomerātiem pieklājas, taču nemētā pozerus, kas nule типа sapratuši dzīvi un tagad lien visiem savu debesu gudrību mācīt.

    Nintendo nav pareizais modelis. Pareizais modelis ir EA – pārpirkt jaunus IP, tiklīdz tie parāda augstu potenciālu, tā savākt lielu čupu dažādu IP katram dzīves gadījumam un tādējādi ne vairāk kā начхать, kad kāds no tiem pilnībā izgāžas un parauj līdzi visu franšīzi (MoHW).

    Savukārt tukšpļūtis Rovio nav nekas vairāk kā one-trick pony, kas pacēlies uz tirliņierīču bumu priekš krēslā pirdējiem un uz poda sēdētājiem (kur tam visam arī ir īstā vieta). Vienīgais talants, kas viņiem ir bijis – un tikpat labi var būt arī tīra veiksme – būt pareizajā vietā pareizajā laikā.

    Ацтой, вашу мать…

Tiek skatīts 3 ierakstu – 1 līdz 3 (no 3 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā

Vai vēlies saņemt jaunumus no Notepad.lv?