Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Rovio gatavojas kļūt par jaunās paaudzes Nintendo
Toties somu kompānijai Rovio, kura biznesu sāka tieši ar mobilajām ierīcēm, ir pavisam grandiozi plāni. Kā izdevumam The New York Times paziņoja Rovio marketinga direktors Pīters Vesterbaka, viņi esot iedvesmojušies tieši no Nintendo, bet negatavojas pieļaut pēdējo kļūdas.
Rovio nākotni Vesterbaka redz kā vispasaules kulta zīmolu: “Ja Coca-Cola prot pārdot miljardu porciju ik dienas, tad kāpēc lai mūsu ambīcijas būtu pieticīgākas? Ar viedtālruņu un planšetu skaita palielināšanos mēs vēlamies, lai miljards cilvēku būtu piesaistīti mūsu zīmolam caur spēlēm, bezalkoholiskajiem dzērieniem un atpūtas parkiem.”
Angry Birds šobrīd ir vispopulārākā mobilo spēļu sērija. Pakāpeniski spēles tēli iemiesojas citās formās – versijās mājas konsolēm, suvenīros, rotaļlietās, bet nesen arī animācijas filmās un izglītībā. Kā ziņo Vesterbaka, šobrīd tiekot rakstīta mācību grāmata bērniem par kvantu fizikas pamatiem, kas ieturēta Andry Birds stilā. “Mēs esam radījuši pilnu pirmsskolas apmācības kursu no matemātikas līdz mūzikai. Izglītība ir otrais lielākais tirgus pēc pārtikas. Plaši populārais viedoklis liecina, ka izglītību var pilnveidot. Ja mums to izdosies padarīt pievilcīgāku ar Andry Birds personāžiem, tad bērni varēs uzzināt vairāk.”
Pīters Vesterbaka uzsver, ka retajam izklaides nozarē ir izdevies tā izvirzīt savu zīmolu – uz katru Angry Birds pienākas tūkstoši neveiksmīgu brendu. “Dažas kompānijas vienkārši neprot bīdīt

[img]Avots
… Cilvēki mēdz aizrauties, bet galvenais – nezaudēt galvu!
… vai olas.
[spoil]
[img]
Pīters Vējabaka uzsver, ka retajam izklaides nozarē ir izdevies tā izvirzīt savu zīmolu – uz katru Angry Birds pienākas tūkstoši neveiksmīgu brendu. “Dažas kompānijas vienkārši neprot bīdīt savu zīmolu. Tās rada spēles 100 dienām, un uzreiz ķeras pie jaunām.
Ass-ass-in’s Creed, Battefield, C&C, Call Of Duty, Halo, Mass Effect, Need For Speed, Resident Evil, Splinter Cell, Sims, Warcraft un vēl dafiga citu pašlaik veiksmīgi pielieto Nintendo modeli. Ubisoft, Activision, Bethesda, Codemasters, EA, Microsoft, SQNY, Ubisoft un -hihihi- Zynga. Visi minētie veiksmīgi bīda savus zīmolus, bet kā lieliem konglomerātiem pieklājas, taču nemētā pozerus, kas nule типа sapratuši dzīvi un tagad lien visiem savu debesu gudrību mācīt.
Nintendo nav pareizais modelis. Pareizais modelis ir EA – pārpirkt jaunus IP, tiklīdz tie parāda augstu potenciālu, tā savākt lielu čupu dažādu IP katram dzīves gadījumam un tādējādi ne vairāk kā начхать, kad kāds no tiem pilnībā izgāžas un parauj līdzi visu franšīzi (MoHW).
Savukārt tukšpļūtis Rovio nav nekas vairāk kā one-trick pony, kas pacēlies uz tirliņierīču bumu priekš krēslā pirdējiem un uz poda sēdētājiem (kur tam visam arī ir īstā vieta). Vienīgais talants, kas viņiem ir bijis – un tikpat labi var būt arī tīra veiksme – būt pareizajā vietā pareizajā laikā.
Ðцтой, вашу мать…
Preses relīzes