Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › PR › Samsung Gear Fit – pirmais viedpulkstenis ar izliektu SuperAMOLED ekrānu
Gear Fit nodrošina visplašākās iespējas aktīvam dzīvesveidam un ir vairāk nekā tikai sporta aproce – ierīce informē lietotājus par ziņojumiem no Galaxy viedtālruņiem, piemēram, ienākošajiem zvaniem, e-pastiem, īsziņām, atgādinājumiem un aplikācijām. Gear Fit ir iespējams pielāgot arī individuālajam stilam, izvēloties aproci melnā, oranžā vai pelēkā krāsā.
Tāpat Gear Fit piedāvā vairākas Samsung radīto valkājamo tehnoloģiju priekšrocības, piemēram, tam ir pielāgojama sporta aktivitāšu programma, kas sniedz personalizētus padomus un rekomendācijas.
Plānots, ka Samsung Gear Fit Baltijas valstīs būs pieejams jau aprīlī par aptuveno mazumtirdzniecības cenu 200 eiro.
[img]
Samsung Gear Fit specifikācija:
Ekrāns 1,84†Super AMOLED (320 x 320) izliekts ekrāns
Papildu iespējas Pedometrs, vingrojumi, sirdsdarbības sensors, hronometrs, taimeris, Sleep režīms
Paziņojumi (sociālie tīkli, zvani, e-pasti, aplikācijas)
Mediju vadierīce (Media Controller), kalendārs, Smart Relay
Maināmas siksniņas
IP67 standarta aizsardzība pret putekļiem un ūdeni
Savienojamība Bluetooth® v4.0 LE
Sensors Akselerometrs, žiroskops, sirdsdarbības sensors
Izmēri 23,4 x 57,4 x 11,95 mm, 27 g
Baterija Standarta baterija 210 mAh
Tipisks lietošanas laiks 3~4 dienas, ar nelielu lietošanas intensitāti līdz pat 5 dienām.
[img]
Par Samsung Electronics
Samsung Electronics ir pasaules tehnoloģiju līderis. Samsung inovācijas TV produktu, viedtālruņu, planšetdatoru, personālo datu, kameru, mājsaimniecības ierīču, printeru, LTE sistēmu, medicīnas iekārtu, pusvadītāju un LED risinājumu segmentos pilnveido cilvēku dzīves. Uzņēmums nodarbina 286 000 cilvēku 80 pasaules valstīs, un produktu gada pārdošanas apjoms sasniedz 216,7 miljardus ASV dolāru.
Kopš dibināšanas 1999. gadā Samsung Electronics Baltics ir kļuvis par vienu no vadošajiem patērētāju elektronikas uzņēmumiem Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Baltijas pārstāvniecībā nodarbināti 144 cilvēki, un 2013. gadā pārdošanas apjoms Baltijas valstīs sasniedzis 386,2 miljonus ASV dolāru (290 miljonus eiro). Lai uzzinātu vairāk, apmeklējiet
Agrāk varēju ar reklāmu uz avīžu papīra pakaļu noslaucīt, bet gan jau paši saprotat, ka par spīti šīm priviliģējām, tāds papīrs nesniedz īsti patīkamas izjūtas.