Samsung vecākais produktu dizaineris Dong Hun Kim atbildēja uz jautājumu, kāpēc pretēji solītajam Galaxy S5 iznāca nevis metālā, bet gan plastmasas – polikarbonāta korpusā: “Mūsu pamatmērķi bija lietojamība, draudzīgums un maksimāli cilvēcīgs dizains (usability, friendliness and a more humanistic design). Ja mēs lietotu metālu, tad tālruņa dizains šķistu smagnējs un auksts. Toties domājam, ka ar teksturētu plastmasu lietotāji uzskatīs [ierīci] par siltāku un draudzīgāku. Š is materiāls arī ir labākais, kā vizuāli paust apjomu un labāk simbolizēt mūsu dizaina konceptus.”
Savukārt Samsung Electronics Medial Solution Center prezidents Hong Won-pyo pauda domu, ka laiks gatavoties post-Googles ērai. Samsungam taču ir savs Tizen. Un Tizen ekosistēma esot gatava, vienīgi neapmierinošais tirgus stāvoklis kavē to ieviest. Honga kungs uzsvēra, ka tiek ieguldīti aizvien prāvāki līdzekļi, lai attīstītu paša Samsung ekosistēmu – viedtālruņiem, planšetēm, televizoriem, sadzīves elektronikai. Viss process notiek “gudrās mājas” ietvaros, un tiks piesaistīti arī partneri no ārpasaules. Pirmais flagmaņa klases Tizen viedtālrunis gaidāms jau šajā ceturksnī – stāstīja Samsung vecākais viceprezidents Yoon Han-kil.
[img]https://notepad.lv/userpix/28_image2_2.jpg[/img]
Avots 1, 2.