Pavisam nesen vienriteņa braucamie bija redzami tikai cirka žonglieru numuros. Pateicoties izgudrotājam Š einam ÄŒenam, viņa firmai Inventist, kā arī tehnoloģiju attīstībai, dažādi vienriteņi un žiroskūteri kļuvuši par plaša patēriņa preci. Visām šīm ierīcēm līdz šim bija būtisks trūkums – ievērojams svars, kas sasniedz 12 – 20 kg un vairāk. Tas nozīmē, ja braucējs pusceļā izlādējis savu ierīci, viņam rodas nepatīkamas problēmas. Tagad “kikstarterī” sākts vākt līdzekļus superportatīvajam modelim Solowheel Iota, kuru bez problēmām var iemest jebkurā somā un turpināt ceļu kājām. Š oreiz padomāts pat par transportēšanas rokturi – ja nu gadījumā soma aizmirsta mājās.
Solowheel Iota parametri:
Svars : 3.6 kg
Riteņa diametrs: 8 collas (20 cm), piepūšami
Ierīces platums saliktā stāvoklī: 17.8 cm
Nobrauciens bez lādēšanas: līdz 12,8 km
Maksimālais braucēja svars: 133 kg
Dzinēja jauda: 1 kW
Baterijas ietilpība: 100 Wh
Uzlādes laiks: 40 minūtes
Cena: 600 USD (šobrīd kikstarterī 395 USD)
Izlaides termiņš (orientējoši): 2017. gada septembris
Patreizējais prototips:

[img]https://notepad.lv/userpix/28_3b492c88f4fe487bbabd4ddbbd1cf2f6_1.jpg[/img]
Gaidāmais sērijveida modelis:

[img]https://notepad.lv/userpix/28_ddffded0e007482eac8f8c060b7f971d_1.jpg[/img]
Salīdzinājumā: 18” monoritenis Solowheel Extreme, 8” Solowheel Iota prototips, 8” žiroskūteris Hovertrax. Redzams, ka uz Solowheel Iota braucējs ir ļoti tuvu zemei, kas atvieglos balansēšanu un nolēkšanu bīstamos gadījumos.

[img]https://notepad.lv/userpix/28_60f95db7867c42e18e0bd3a0bbdd6c2b_1.jpg[/img]