Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Raksti › SEO – labs mārketinga instruments vai lieki izdevumi?!
Pakalpojums, kas saucas SEO (mājas lapas optimizācija meklētājservisiem) Latvijas tirgū, salīdzinoši ar citām valstīm, ir nesen. Līdz ar to daudziem tas vēl līdz galam ir neizprotams un tā nepieciešamība neskaidra.
Kas ir SEO? SEO pakalpojumi ir komplekss darbību kopums, kas sastāv no lietderīgo atslēgvārdu izvēles, mājas lapas koda un tekstu pielāgošanas meklētājservisiem (principā Google meklētājam, jo tā tirgus daļa Latvijā ir vairāk nekā 97%) un reklāmas linku izmantošanas. SEO optimizācijas mērķis ir sasniegt pēc iespējas augstākas pozīcijas atslēgvārdiem, ar kuriem ir saistīta klienta darbības sfēra un kuriem ir lielākais meklējumu skaits. Ja to paveic, tad SEO kļūst par efektīvāko mārketinga instrumentu tiešās mērķauditorijas piesaistē.
Kāpēc izvēlēties tieši SEO nevis citus mārketinga instrumentus? SEO strādā uz tiešo mērķauditoriju, respektīvi, klients jau zina, ko tas vēlas, tādēļ, kāpēc jums nebūt tiem, kas to viņam var sniegt. Kādi ir plusi SEO atšķirībā no Google AdWords, Textads vai reklāmas banneriem? Viss ir pavisam vienkārši – bannerus, kā arī Textads vai Google AdWords reklāmas (kas tiek izvietotas līdzīgi kā Textads reklāmas tā saucamajās „partneru lapāsâ€) mēs parasti ieraugām netīši, bieži vien mūs pat tās nemaz neinteresē, bieži pat traucē. Kas attiecas uz Google AdWords reklāmām, kas tiek izvietotas Google meklētājā, tad, kā liecina statistika, tikai vidēji 10% (ļoti retos gadījumos līdz 30%), cilvēki, kas meklē informāciju Google meklētājā, uz tām nospiež – pārējā daļa dod priekšroku dabīgajiem rezultātiem.
Veiksmīgi veikta SEO rezultātā tiks palielināts to apmeklētāju skaits uz mājas lapu, kas ir tiešā mājas lapas auditorija un meklē Google meklētājā tieši to, ko jūs pārdodat. Respektīvi, palielināsies jūsu potenciālo klientu skaits. Pateicoties SEO, jūsu uzņēmums kļūs arī plašāk atpazīstams ne tikai interneta vidē vien.
Kārtīgi apdomājot un izvērtējot ikvienam kļūs skaidrs SEO pakalpojuma devums. Tas var kļūt par labu un ienesīgu jūsu biznesa palīgu. Nekavējies un piesakies SEO pakalpojumiem!
Vairāk informācijas par SEO varat uzzināt
Reiz kautkas te slavēja –
Man mājas lapā ar lv auditoriju, kurā katru dienu ienāk vairāki tūkstoši kliku no meklētājiem, ~99.9% nāk no googles. Ja es cītīgi ņemtos ar optimizāciju Yahoo vai Bingam, varbūt dabūtu no turienes kādu procentu. Jēga?
Protams, ja buus gana laba lapa prieksh googles vinja buus arii gana laba prieksh citiem mekleetaajiem.
Cita lieta, ja Tavs produkts jābīda ārzemju tirgos. Urlistāniešiem ir savi jandeksi un rambleri cienja (kas ari taisas pariet uz Google dzineju :)), āmīšiem yahoo, bling u.c. Tā ka var droši teikt, ka letiņiem 99% pietiek ar optimizāciju priekš Google
P.S. Visi gudri muld par google, bet kas padomās par Yandex/Rambler un pārejiem, tā kā liels skaits mūsu uzņēmumu strādā arī austrumu virzienā…
[img]
Š o s*daino reklāmrakstu vajag na*renizēt! Tas jau paliek smieklīgi, jau paskatoties uz autora komentāriem! Kur mēs ejam pasaule?
Preses relīzes