Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Skolnieks izgudro ierīci, kas neļauj špikot ar viedtālruņa palīdzību
Ideja ir tāda, ka ja tuvumā nedarbojas neviens mobilais (stundu laikā tos ir obligāti jāizslēdz), ierīcei pieslēgtais voltmetrs rāda nelielu fona spriegumu. Tikko kāds mēģina pieslēgties internetam, mērinstrumenta rādījumi strauji pieaug – tas ir signāls skolotājam pievērst pastiprinātu uzmanību klasei. Pagaidām gan jaunais izgudrotājs ierīci vēl nepatentēs. Galu galā pašam drīz jābeidz skola, un varbūt vajadzēs arī ko nošpikot…
Kāda ir jaunā censoņa vienaudžu attieksme pret izgudrojumu – lasām komentārus šeit

[img]
[youtube]
Savukārt aizliegums špikot šādā veidā vai no tām pašām lapiņām (un visādos citos radošos veidos) ir pilnīga muļķība. Vismaz špikojot cilvēks (parasti pirmo reizi) iepazīstas ar attiecīgo tematu – intensīvi meklē, lasa materiālu un atrod, atdalot vajadzīgo no liekā īpaši ierobežotos apstākļos (kur pēdējā ir īpaši noderīga īpašība).
Desmit punkti par centību un sajēgu par tematu, bet mīnus 10 miljoni par lietderīgumu.
Lūk, tieši tāpēc skolas ir pilnīgā drisā un jaunatne aug debila. Dzen pamatā visādu tuftu – gadskaitļus, vietas, faktus, vārdus, iekalt-iekalt, nevis izprast, analizēt (kaut pilnīgi nepareizi, bet rosinot patstāvīgi domāt), aizliedzot pat to pašu mācīties dabiskā un saprotamā veidā.
Apokalipse ir nepieciešama…
Turpinot biedra Crow teiktajam: principā jebkurš mācību process ir tāda kā špikošana – mēs apgūstam to, ko sen jau zina kāds cits, izņēmums ir diploma aizstāvēšanai nepieciešamā darba izstrāde un aizstāvēšana, kad jāpielieto uzkrātās zināšanas. Tas, ka “špiko” stundu laikā, nevis eksāmenā, ir pavisam kas cits.
mīnu meklētājs
Nezinu gan kurās skolās mācā iekalta. Viss ir atkarīgs no paša pieejas. Var jau iekalt visus formulas, sakarības utt vai arī ņemt un izprast kāpēc ir tieši tā un nevis citādāk. Protams, tas neattiecas uz dažādiem gadskaitļiem, faktiem jo tie ir vienkārši jāzin un tur nav ko izprasts. Tas vienkārši ir jāzin tā pat kā alfabēts jo diezvai izpratīsi kāpēc A ir pirmais, bet B otrais/trešais burts…
“jo vai tad mācīšanās no zinošākiem nav cilvēces pieredzes apmaiņas pašā pamatā?” tieši tā, mācīšanās nevis plika norakstīšana, kur 99% gadījumu diezvai zin ko noraksta un kāpēc tas ir tā un nevis citādāk…
“Vismaz špikojot cilvēks (parasti pirmo reizi) iepazīstas ar attiecīgo tematu – intensīvi meklē, lasa materiālu un atrod, atdalot vajadzīgo no liekā īpaši ierobežotos apstākļos (kur pēdējā ir īpaši noderīga īpašība).” – tieši tā, bet telefoni mūsdienās nav ierobežojošais faktors. Kā jau iepriekš minēju, tad kādreiz tieši tā bija, ka bija ierobežotā laukumā jāsaspiež maksimāli daudz derīga informācija atmeto to, kas varētu būt liekas. Ar telefonu ēru tas vairs nav aktuāli…
Var jau ielikt arī virknē vairākas gaismas diodes kas attiecīgi jo stiprāks signāls, jo vairāk iedegās…
Ir jau arī operatori kas atbalsta tikai 3G režīmā un nemaz sim karte uz GSM nestrādā….
Preses relīzes