Sākumlapa › Forumi › Citas tēmas › Sludinājumi › Slepenais Pircējs!
[spoil][img]
Ä€rkārtīgi “nopietns” kantoris…
Katrs, kurš ar viņiem ielaidīsies, dara to uz savu atbildību!
AKMS47, es pats šinī projektā nepiedalos. Tikvien, cik palīdzu dabūt cilvēkus, tāpēc manā rīcībā nav informācijas ko Tu prasīji.
Projektam ir pieteicies melnais tūkstotis gribētāju, tāpēc neņemiet ļaunā, ja kādam nav atbildēts. Katrā normālā iestādē sazinās tikai ar kandidātiem, kuri izvirzīti nākamajai atlases kārtai.
ņuhačuja
Jau manā otrajā darba dienā sadzīves tehnikas veikalā šitāds “kontrolpircējs” iekrita acīs, jo jautājumus pārdevējam bija iekalis no galvas, pats nezinot ko tie nozīmē 😀 Un par kādu objektivitāti šeit var būt runa?
Š is nav standarta darba sludinājums un ir jāsaprot arī, ka stāvus bagāts nevar kļūt, taču kā papildus haltūra, manuprāt, ir ļoti ok. Pēc pamatdarba izskriet pāris punktus neprasa nedz piepūli, nedz arī daudz laika. Izbrauc adreses, aizsūti audio ierakstu, un pretī saņem kontā naudu. Viss ir vienkāršs kā Š veices pulkstenis.
Cēsu?
Cik jābūt nopistām smadzenēm lai uz šitādu sūdu atsauktos?
Slepenais pircējs
Š odien KidzOne Latvija.
Klients: Labdien, vai Jums ir bērnu krēsiņš- paliknis automašīnai.
Pārdevēja: Jā, šeit lūdzu.
Klients apskatās: vai ir atlaides, baigi dārgi!
Pārdevēja: aiz stūra ir veikals Mothercare Latvija. Tur būs lētāk un plašāks sortiments.
Cik lieliski, ja pārdevējs sūta klientus pie konkurentiem!
smile emoticon
Krēsliņš tika iegādāts pie Mothercare. Cena 35€. Iesaku Kidzone šo summu novilkt pārdevējai no algas.
Pārdevēja tīri cilvēcīgi gribēja palīdzēt. Bet varonīgais slepenais pircējs to atmaskoja. Applausi.
Vai Tu, kā uzņēmuma īpašnieks – slepenā pircēja pasūtītājs – būtu mierā ar to, ka tavi darbinieki klientus sūta pie konkurentiem?
Pārdevējam bija jāceļ preces vērtība- jāpastāsta jāparāda, jāiesēdina un jāiesprādzē tajā krēslā slepenais. Jālej ausīs medus un vajadzības gadījumā sazināties ar lēmējvaru, parunāt par atlaides iespējām
normāls cilvēks pasūtītu pārdevēju nah un tajā veikalā vairs neiegrieztos.
Vairāk par visu kretinē tas, ka ieejot veikalā, tev kāds jau lien klāt ar piedāvājumiem palīdzēt, paskaidrot. Atšuju momentā, cenšoties nebūt rupjš. Par laimi, lielākā daļa saprot. Ja reiz es eju veikalā, es zinu, ko vēlos un nekādi paskaidrojumi un palīdzība (jo 99% tā būs miglas pūšana ausīs, lai iesmērētu savu preci) man nav vajadzīgi. Pirms došanās uz veikalu ir pietiekami iespējas ievākt info par jebko gan ražotāja lapā (50/50 ticamība), gan no paziņām, kolēģiem, forumiem u.t.t.
Tā kā nevis slepenos pircējus vajag, bet veikalu īpašniekiem iemācīt pārdevējiem nejaukties pircēja lietās. Vienīgais, kas man no pārdevēja interesē – atnest no noliktavas, izrakstīt rēķinu ja vajag, pārbaudīt preci, iepakot promnešanai. Un pēc iespējas iztikt bez vārdiem, ja grib, lai vēlreiz tur iepērkos. Viss.
P.S.
Zinu, ka ne jau pārdevēji vainīgi – viņu priekšniecība ir idioti.
Nez kāpēc televizoru reklāmas laikā mēs pārslēdzam, vai ejam pie ledusskapja, pastnieku, kurš piestūķē pastkasti ar reklāmām, labprāt atspārdītu (starp citu, ir bijuši gadījumi, pat nesen Delfos bija raksts), visādus telefoniskos piedāvājumus atšujam ātri, bet uzbāzīgu veikala, vai jebkuras iestādes darboni paciešam, kaut gan uz nerviem krīt vēl vairāk.
Bet ko nu es. Reku- palasās ko saka cilvēks, kurš neklausoties patērētājā, uztaisīja revolūciju. Divreiz.
1. “Vajag nosist laiku” – visticamāk vīrieš kārtas pārstāvis, kurš bezmērķīgi klīst pa elektronikas veikalu, jo viņa sieva ir iestrēgusi Lindexā. Š is nepirks neko.
2. “Cenu salīdzinātājs” – cilvēks kurš apstaigā konkrētu modeli vai preču grupu, piemēram, grozas pie TV stenda, iespējams kaut ko pieraksta blociņā. Š is ar neko nepirks – tik apskatīs kā tehnika izskatās “dabā” un tad dosies uz salidzini.elvē.
3. “Kārtīgs vecis” – ienāks, nopirks, ko gribēja, aizies, visu procesu veiks ne reizi nemirkšķinot.
4. “Nezinītis” – kaut ko gribētos nopirkt, bet īsti nezin vai vajag – mīņāsies gar vienu plauktu, tad apmetīs milzīgu līkumu (iespējams pat ap visu tirdzniewcības centru) un atgriezīsies pie minētā plaukta.
5. “Es zvēru, ka esmu pareizajā veikalā!” – šis indivīds izmisīgi meklēs kaut ko.
Izcils pārdevējs spēj atpazīt šos tipus un zin kuru, kad un kā uzrunāt un kuru labāk neaiztikt, pat virsū neskatīties.
Preses relīzes