Slepenais Pircējs!

Sākumlapa Forumi Citas tēmas Sludinājumi Slepenais Pircējs!

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 39 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #162057
    RicoPico
    Participant

    Steidzami meklēju palīgus nepilnas slodzes darbam – dalībai interesantā projektā, kas saistīts ar klientu apkalpošanas kvalitātes novērtēšanu. Lūgums atsaukties tikai pastāvīgus šo pilsētu iedzīvotājus, rakstot vai zvanot [email protected] vai 26707056.

    [spoil][img]https://notepad.lv/userpix/1481_13076741_1116758328365625_1402524382669201848_n_1.jpg[/img][/spoil]

    #325151
    usins
    Participant

    Nu tad algu studijā, vienreiz esat atklāti cik kapeikas atlec… Nav tak valsts noslēpums.

    #325152
    RicoPico
    Participant

    Dažādi pasūtītāji maksā dažādu ciparu. Uzzvani Edgaram – viņš Tev ar prieku par visu pastāstīs!

    #325153
    akms47
    Participant

    PM.

    #325154
    russo
    Participant

    Galvenais ir dabūt pamuļķus, kuri piezvana. Tālāk jau “delo tehniki”, lai saspraustu batonus ausīs. Tādēļ, jau aicinājums ir tik pliks…

    #325155
    samurajs
    Participant

    Uzrakstīju email, un man laipni atbildēja, un palūdza tel. nr., pa kuru man zvanīšot Edgars un visu izskaidrošot par darbu. Tā nu gaidu šo zvanu jau 4. dienu.

    Ä€rkārtīgi “nopietns” kantoris…

    :warn: Katrs, kurš ar viņiem ielaidīsies, dara to uz savu atbildību! :warn:

    #325156
    RicoPico
    Participant

    Samuraj, viss ko cilvēks dara vai nedara- ir tikai un vienīgi viņa paša atbildība. Tāpēc man nav īsti saprotams tavs teksts boldā.

    AKMS47, es pats šinī projektā nepiedalos. Tikvien, cik palīdzu dabūt cilvēkus, tāpēc manā rīcībā nav informācijas ko Tu prasīji.

    Projektam ir pieteicies melnais tūkstotis gribētāju, tāpēc neņemiet ļaunā, ja kādam nav atbildēts. Katrā normālā iestādē sazinās tikai ar kandidātiem, kuri izvirzīti nākamajai atlases kārtai.

    #325157
    samurajs
    Participant

    Mans teksts boldā norāda uz konkrētā kantora šaubīgo izcelsmi. Tādos kantoros nereti nesamaksā algu utt. OK – konkurss kārtās nav nekas jauns. Bet solīdos kantoros to arī uzrāda – “ar tiem, kuri izvēlēti otrajai kārtai, sazināsimies personiski”. Atlase parasti notiek uz CV vai pārrunu/sarakstes pamata. Š eit nebija nekā tāda. Cik var saprast, konkrētajā uzņēmumā viss notiek pēc ņuha un čuja, tāpēc izvēlēto pretendentu kvalitāte ir zem katras kritikas.

    Jau manā otrajā darba dienā sadzīves tehnikas veikalā šitāds “kontrolpircējs” iekrita acīs, jo jautājumus pārdevējam bija iekalis no galvas, pats nezinot ko tie nozīmē 😀 Un par kādu objektivitāti šeit var būt runa?

    #325158
    RicoPico
    Participant

    Tieši tāpēc par slepeno pircēju nevar kļūt katrs brēcējs “huļi man neatbildēja??!!11”. Par cik pretendentu ir ļoti daudz, un katram ir jāveltī laiks lai sastādītu vismaz minimālu intelekta portretu – tīri fiziski katram atbildēt uzreiz nav iespējams. 4 dienas ir absolūti nekas. Iespējams, būs jāpagaida mēnesis.

    Š is nav standarta darba sludinājums un ir jāsaprot arī, ka stāvus bagāts nevar kļūt, taču kā papildus haltūra, manuprāt, ir ļoti ok. Pēc pamatdarba izskriet pāris punktus neprasa nedz piepūli, nedz arī daudz laika. Izbrauc adreses, aizsūti audio ierakstu, un pretī saņem kontā naudu. Viss ir vienkāršs kā Š veices pulkstenis.

    #325159
    Andron MacBeton
    Participant

    Pag, jūs ko dzerat?

    Cēsu?

    Cik jābūt nopistām smadzenēm lai uz šitādu sūdu atsauktos?

    #325160
    RicoPico
    Participant

    Starp citu, projektam ir arī FB lapa. Slepenajiem tiek uzdots viesoties arī restorānos un dažādās kafejnīcās. Pasūtītāju ir daudz un dažādās nozarēs pa visu Latviju un ne tikai. Viss tiek apmaksāts. No slepenā tiek sagaidīts pavisam nedaudz- dabiska izturēšanās, daži provokatīvi jautājumi un audioieraksts. Ja sanāk, arī kāda bilde.

    https://www.facebook.com/Mysteryshopperlatvia/

    #325161
    HIGH-Zen
    Participant

    Tai lapelē jau var redzēt pirmos rezultātus.

    Quote:

    Slepenais pircējs

    Š odien KidzOne Latvija.

    Klients: Labdien, vai Jums ir bērnu krēsiņš- paliknis automašīnai.

    Pārdevēja: Jā, šeit lūdzu.

    Klients apskatās: vai ir atlaides, baigi dārgi!

    Pārdevēja: aiz stūra ir veikals Mothercare Latvija. Tur būs lētāk un plašāks sortiments.

    Cik lieliski, ja pārdevējs sūta klientus pie konkurentiem!

    smile emoticon

    Krēsliņš tika iegādāts pie Mothercare. Cena 35€. Iesaku Kidzone šo summu novilkt pārdevējai no algas.


    Pārdevēja tīri cilvēcīgi gribēja palīdzēt. Bet varonīgais slepenais pircējs to atmaskoja. Applausi.

    #325162
    RicoPico
    Participant

    Neliela gūglēšana atklāja, ka ir saistība īpašniekos starp šiem abiem uzņēmumiem (SIA Kotryna). Bet stāsts ne par to. Pārdevēja interesēs ir dabūt naudu sev (savam SIA), nevis aizsūtīt klientu trīs veikalus tālāk. Un šis ir tas gadījums, kad cilvēcīgums nevar būt attaisnojums. Pārdevējam bija jāceļ preces vērtība- jāpastāsta jāparāda, jāiesēdina un jāiesprādzē tajā krēslā slepenais. Jālej ausīs medus un vajadzības gadījumā sazināties ar lēmējvaru, parunāt par atlaides iespējām un darīt visu iespējamo lai pārdotu preci. Nevis vienaldzīgi pasūtīt klientu… trīs veikalus tālāk. Un tā nemaz nav utopija! Lieliski pārdevēji šādā veidā kļūst par vadītājiem, līderiem un iedvesmas avotu citiem pārdevējiem!

    Vai Tu, kā uzņēmuma īpašnieks – slepenā pircēja pasūtītājs – būtu mierā ar to, ka tavi darbinieki klientus sūta pie konkurentiem?

    #325163
    m_janis
    Participant

    Sākoties kam tādam

    Quote:

    Pārdevējam bija jāceļ preces vērtība- jāpastāsta jāparāda, jāiesēdina un jāiesprādzē tajā krēslā slepenais. Jālej ausīs medus un vajadzības gadījumā sazināties ar lēmējvaru, parunāt par atlaides iespējām

    normāls cilvēks pasūtītu pārdevēju nah un tajā veikalā vairs neiegrieztos.

    Vairāk par visu kretinē tas, ka ieejot veikalā, tev kāds jau lien klāt ar piedāvājumiem palīdzēt, paskaidrot. Atšuju momentā, cenšoties nebūt rupjš. Par laimi, lielākā daļa saprot. Ja reiz es eju veikalā, es zinu, ko vēlos un nekādi paskaidrojumi un palīdzība (jo 99% tā būs miglas pūšana ausīs, lai iesmērētu savu preci) man nav vajadzīgi. Pirms došanās uz veikalu ir pietiekami iespējas ievākt info par jebko gan ražotāja lapā (50/50 ticamība), gan no paziņām, kolēģiem, forumiem u.t.t.

    Tā kā nevis slepenos pircējus vajag, bet veikalu īpašniekiem iemācīt pārdevējiem nejaukties pircēja lietās. Vienīgais, kas man no pārdevēja interesē – atnest no noliktavas, izrakstīt rēķinu ja vajag, pārbaudīt preci, iepakot promnešanai. Un pēc iespējas iztikt bez vārdiem, ja grib, lai vēlreiz tur iepērkos. Viss.

    P.S.

    Zinu, ka ne jau pārdevēji vainīgi – viņu priekšniecība ir idioti.

    #325164
    cesedy
    Participant

    +1

    #325165
    samurajs
    Participant

    Tev reizē ir un nav taisnība 🙂 Ja pircējs zin ko grib, tad tiešām nevajag uzbāzties. Bet 50% nezin. Tā viena dāmīte gribēja nopirkt bērnam lētu planšeti ar 512 MB RAM “priekš spēlēm”. Protams, ka to pieļaut nevarēja; pēc tam klaigātu pa visu ciemu ka šai veikalā sūdīgu preci tirgo.

    #325166
    m_janis
    Participant

    Nu bet pareizi. Ja pircējs vēršas pie pārdevēja ar jautājumu, tā cita lieta, bet tad pārdevējam jāatbild īsi un konkrēti, nevis jābāž batonus ausīs bez prasīšanas. Un ir tomēr starpība – pārliecināt pircēju par izvēlētās preces neatbilstību viņa iecerēm (tavs piemērs), vai par katru cenu cukursaldā balsī, (izdabājot vadībai, jo citādi atlaidīs) censties iesmērēt dārgāku mantu, kaut to pašu varētu paveikt ar 3x lētāku.

    Nez kāpēc televizoru reklāmas laikā mēs pārslēdzam, vai ejam pie ledusskapja, pastnieku, kurš piestūķē pastkasti ar reklāmām, labprāt atspārdītu (starp citu, ir bijuši gadījumi, pat nesen Delfos bija raksts), visādus telefoniskos piedāvājumus atšujam ātri, bet uzbāzīgu veikala, vai jebkuras iestādes darboni paciešam, kaut gan uz nerviem krīt vēl vairāk.

    #325167
    uldics
    Participant

    Tavs viedoklis, kā manam pārdevējam jāstrādā ir visai aprobežots. Pie tam ar savu nepieteikto audioierakstu šāds slepenais varonis tikai raujas uz problēmām, kuras nopietnais darba piedāvātājs atstās varoņa paša ziņā.

    #325168
    RicoPico
    Participant

    Mana problēma ir tanī, ka es ar uzņēmēja domāšanu esmu ielīdis strīdēties ar patērētājiem. Patērētājs saprot tikai citu patērētāju.

    Bet ko nu es. Reku- palasās ko saka cilvēks, kurš neklausoties patērētājā, uztaisīja revolūciju. Divreiz.

    https://www.forbes.com/sites/chunkamui/2011/10/17/five-dangerous-lessons-to-learn-from-steve-jobs/

    #325169
    ruukjis
    Participant

    Es sākšu no otra gala – kādi tad ir paši pircēji?

    1. “Vajag nosist laiku” – visticamāk vīrieš kārtas pārstāvis, kurš bezmērķīgi klīst pa elektronikas veikalu, jo viņa sieva ir iestrēgusi Lindexā. Š is nepirks neko.

    2. “Cenu salīdzinātājs” – cilvēks kurš apstaigā konkrētu modeli vai preču grupu, piemēram, grozas pie TV stenda, iespējams kaut ko pieraksta blociņā. Š is ar neko nepirks – tik apskatīs kā tehnika izskatās “dabā” un tad dosies uz salidzini.elvē.

    3. “Kārtīgs vecis” – ienāks, nopirks, ko gribēja, aizies, visu procesu veiks ne reizi nemirkšķinot.

    4. “Nezinītis” – kaut ko gribētos nopirkt, bet īsti nezin vai vajag – mīņāsies gar vienu plauktu, tad apmetīs milzīgu līkumu (iespējams pat ap visu tirdzniewcības centru) un atgriezīsies pie minētā plaukta.

    5. “Es zvēru, ka esmu pareizajā veikalā!” – šis indivīds izmisīgi meklēs kaut ko.

    Izcils pārdevējs spēj atpazīt šos tipus un zin kuru, kad un kā uzrunāt un kuru labāk neaiztikt, pat virsū neskatīties.

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 39 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā