Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Sociālajā tīklā Facebook sēž jau ceturtdaļa cilvēces
Protams, neviens Facebook apmeklējums nav iespējams bez reklāmas. Un no pēdējās vienā pašā 3. ceturksnī ieņemts 7.02 miljardi USD. Tīrā ceturkšņa peļņa – 2.4 miljardi. Gadu atpakaļ šis rādītājs bija tikai 896 miljoni, tā kā kāpums ir 170%.
Interesanti, ka no 1,79 miljardiem sociālā tīkla apmeklētāju 1,66 miljardi tam izmantojuši mobilās ierīces. 1,16 miljardi apmeklē Facebook katru dienu. Gada laikā aktīvo lietotāju skaits audzis par 17%, bet ikdienas – par 16%. Visvairāk jaunu lietotāju ir Ä€zijas reģionā, kur gada laikā piereģistrējās 107 miljoni.
[img]
Visvairāk tracina, ka atverot Facebook ir vienmēr jāmeklē Recent Posts sadaļa lai izvairītos no pārgudrajiem algoritmiem kas iedomājas, ka zin labāk par tevi ko tu gribi redzēt pirmo un ko vispār palaist garām. Sukerbergam ir pilnīgi pajāt par lietotājiem, ka tikai zombiju masu noturētu, kas uz reklāmām klikotu.
Ir tāds Path, kas itkā mēģināja saulītē izvest sociālo portālu, kas turētos pie pamata vērtībām, taču programmatūras nepilnību un trūkumu dēļ tā arī nav kļuvis populārs.
Vēl sabloķē lēnām tos draugus, kas facebook lieto tikai “joku” šērošanai, ko es pirms 4 nedēļām redditā redzēju.
…. un kas notiek beigās? Beigās tev ir pustukšs newsfeed, jo izrādās no taviem 400-500 draugiem lieto facebook, lai dalītos ar SAVU informāciju ir kādi 7-8. Pārējiem pēdējais “savs” posts ir bijis pirms gadiem 2
Kad agrāk sēdēju draugiem.lv portālā, es pamanījos tikt vaļā no spamiem, bloķējot “Runā bildes”, “Toma joki” un “Dievietei.lv”. Kaut kā to briesmoni pieveicu.
Sociālie tīkli nav vainīgi pie cilvēku stulbuma. Agrāk Facebook nebija tik daudz debīlu spamu, jo visi debīlie cilvēki sēdēja draugiem.lv Runā sadaļā, kam bija jākalpo kā Twitter analogam, bet kas beigās pārvērtās par anekdošu un tenku vāceli.
Preses relīzes