Spēlējat online spēles? Tikai neesat lētticīgi!

Sākumlapa Forumi Notepad.lv IT ziņas PR Spēlējat online spēles? Tikai neesat lētticīgi!

Tiek skatīts 5 ierakstu – 1 līdz 5 (no 5 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #152490
    shady
    Participant

    [imgl]https://notepad.lv/userpix/29_wowlogo_1.jpg[/imgl] Pēdējo gadu laikā kibernoziedznieki ir guvuši ievērojamu peļņu no zagtas spēļu lietotāju informācijas un spēļu virtuālo īpašumu pārdošanas. Virtuālā tirdzniecība vai apmaiņa ir katras tiešsaistes spēles svarīga sastāvdaļa. Lai veicinātu šos procesus, spēļu veidotāji pastāvīgi izstrādā atjauninājumus, pievienojumprogrammas un servisa pakotnes, kas satur jaunas pasaules, jaunus tēlus un, protams, daudz jaunu lietu.

    Ar virtuālajiem īpašumiem var nopelnīt pavisam īstu naudu — tieši te arī tiecas iedzīvoties kibernoziedznieki. Lai to veiktu, viņiem vispirmām kārtām ir jāiegūst piekļuve spēlmaņa kontam. Š ajā nolūkā krāpnieki mēdz izmantot pikšķerēšanas paziņojumus, kurus izsūta spēles administrācijas vārdā. Parasti šajās vēstulēs lūdz uzklikšķināt uz saites, kas it kā ved uz spēles vietni (bet īstenībā — uz noziedznieku izveidotu šīs vietnes kopiju), kur ar sagudrotu ieganstu, piemēram, lai apstiprinātu konta īstumu, lietotāju piespiež ierakstīt savu lietotājvārdu un paroli. Š ī informācija ļauj krāpniekiem nozagt un izdevīgi pārdot spēles tēlu.

    Īpaši šim nolūkam izveidoti trojāni ir kļuvuši par vēl vienu instrumentu, kas tiek izmantots lietotāju kontu zagšanai vienlaikus vairākās tiešsaistes spēlēs. Š āda pieeja ievērojami palielina krāpnieku izredzes uz panākumiem (jo interneta lietotāju vidū nav nemaz tik daudz spēlmaņu, tāpēc rezultātu iegūšanai nepieciešams inficēt daudz datoru). Uzbrukumu ģeogrāfiskā sadalījuma analīze norāda uz «Āzijas pavedienu» — lielākā daļa uzbrukumiem pakļauto datoru atrodas Ķīnā, kur tiešsaistes spēles ir īpaši populāras.

    Tomēr pamazāk situācija mainās. Kad 2004. gadā iznāca slavenā „World of Warcraft”, tās lietas un tēlus par labu cenu varēja pārdot interneta izsolēs vai veikalos. Pakāpeniski īpašumu skaits un pieejamība pieauga. Vienlaikus pieauga arī spēlmaņu skaits, tāpēc spēļu īpašumu vērtība palika stabila. Taču 2007. gadā tirgū iesaistījās liels skaits kibernoziedznieku, un tas sāka piesātināties.

    Uzbrukumiem pakļauto tiešsaistes spēļu TOP 10

    (no 2009. gada janvāra līdz 2010. gada martam)

  • 1.Maple Story

    2.World of Warcraft

    3.Perfect World

    4.Lineage

    5.Woool

    6.Cabal Online

    7.PlayOnline Viewer (tiešsaistes spēļu platforma ar vairākām spēlēm)

    8.Mojie online

    9.Dekaron

    10.Gamania


  • «Pēdējā laikā potenciālā peļņa uz vienu spēļu tirgus dalībnieku (un līdz ar to — kibernoziedznieku motivācija) ir ievērojami samazinājusies,» rakstā apgalvo Kristiāns Funks. «Kibernoziedznieku daudzums turpināja augt, bet apgrozījums kritās. Tādējādi salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem sāka samazināties jaunu kaitīgo programmatūru skaits — iespējams, daudzi ļaundari zaudēja interesi par šo tirgu. Tomēr līdz pat šim laikam Kaspersky Lab ik dienu konstatē vairāk nekā 3,44 miljonus kiberuzbrukumu spēlmaņiem — diezgan vērā ņemams skaitlis riska novērtēšanai.»

    Tirgus šodien

    Izanalizējot spēļu īpašumu pārdošanas statistiku eBay, kas atbilst atslēgas vārdiem «World of Warcraft account» un parametram «rādīt tikai pabeigtos darījumus», mēs izskatījām visus piedāvājumus un mēģinājām novērtēt tirgus apjomu.

    No 27. jūlija līdz 11. augustam tika izvietoti tieši 900 piedāvājumi. Vidējā cena bija 126,8 eiro. Viszemākā piedāvātā cena bija 1 eiro, visaugstākā — 999 eiro.

    Kopējais pārdošanas apjoms aplūkotajā laikposmā bija 114 118 eiro, kas atbilst 228 000 eiro apjomam mēnesī. Ja pieņemam, ka piedāvājuma un cenu līmenis paliek nemainīgs, gada pārdošanas apjoms ir 2,74 miljoni eiro — milzīga summa, kas ir samaksāta tikai par tiesībām izmantot virtuālus tēlus un īpašumus.

    Var droši apgalvot, ka 2008. gadā, kad tika sasniegts virtuālo īpašumu pārdošanas maksimālais līmenis, pārdošanas apjoms bija ievērojami lielāks, īpaši ņemot vērā visus iespējamos pārdošanas kanālus.

    Viss raksts «Krāpšana tiešsaistes spēlēs — nelegālās spēļu ekonomikas attīstība» ir pieejams https://www.securelist.com/ru/analysis/208050660/Moshennichestvo_v_onlayn_igrakh_razvitie_nelegalnoy_igrovoy_ekonomiki

    #251120
Kon
Participant

combats ru trīs gredzenus par 12k usd pārdod un čalīti dēļ vēl kkā dzīvē nošauj .. games has become serious shit :>

#251121
_Mo3_
Participant

ik pa laiku steam lietotājus šitā appiš, un interesantākais ir tas, ka diezgan daudz arī uzķeras!

#251122
Crow
Participant

Un pareizi ir, ka krāpj un šauj. Spēles ir izklaide. Kam patīk tur iesaistīt (lielas) naudas summas, tam jārēķinās ar sekām. SP / MP LAN FTW, MMO суксь и мастдай.

#251123
aega
Participant

Nīdējs wrote:

combats ru trīs gredzenus par 12k usd pārdod un čalīti dēļ vēl kkā dzīvē nošauj .. games has become serious shit :>

combatos tieshaam liela nauda apgrozaas, jaunajaa versijaa gan veel nav ieviesti artefakti, tapeec tagad var apgjeerbties zem 1k euro 😀

img3.combats.com

Tiek skatīts 5 ierakstu – 1 līdz 5 (no 5 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā